🌘4. rész🌒

1K 56 1
                                    

Harmadik fél szemszöge

A szellő lágyan lengette a cseresznyevirágokat a fákon. Nia haját az arcába fújta, de a fekete farkas az orrával félresimította, majd végig nyalt a lány arcán, mire az omega fülig pirult. Még mindig a farkast simogatta, átölelte, majd a fejét a farkas nyakába fúrta. Mélyen beszívta az illatát. Fahéj illata volt. Az idilli csendet hangos kiabálás zavarta meg. Olyan volt, mintha a távolban kiabálnának, ami folyamatosan közelített, és tűz ropogását is lehetett hallani. Nia felkapta a fejét a zajra, de a farkas látszólag nem észlelt semmit. Az állat csak nyugodtan feküdt. Nia óvatosan paskolgatta a farkas hátát, de az nem reagált. Az ég elsötétült, a csillagok fényei eltüntek. A hold fehér fényét vörös izzás vette át. A virágok helyén tűz parázslott. A halál szaga terjengett a levegőben. Hirtelen a farkas eltűnt a lány öléből, helyette egy szürkehajú kisfiú feküdt élettelenül. Sikoltozás. Velőtrázó sikoly rázta meg az éjszakát, ami nem akart abbamaradni. A kép kezdett elhomályosodni, de a fiú arca tisztán kivehető volt, aki hirtelen kinyitotta a szemét, és egyenesen Niára nézett.
- Miért hagytál meghalni?
- Én nem akartam! - zokogta a lány. - Megakartalak menteni Taemin!
- Hazudsz!
- Nem igaz!
- Anyáék is miattad haltak meg! Mindenki miattad halt meg Nia! Gyilkos vagy! Gyilkos! - ordította a fiú.
- Nia ébredj! - hallatszódott Jisoo hangja.

A válla elkezdett rázkódni, és mintha láthatatlan pofonok csapódtak volna az arcán. Az izzó vörösséget vakító fehérség váltotta. A kép kezdett tisztulni, és Jisoo aggódó arca tárult a szemei elé. Látta, hogy a lány szája mozog, de a hangját nem hallotta, csak a sikoltozást. A tenyere alatt a farkas bundája helyett az ágynemű huzatot érezte, innen tudta, hogy a szobájában van. Egyszer csak a sikoltozás véget ért. Körbenézett, de nem látott magukon kívül senkit, akitől a hang származhatott volna. Tekintetét visszaemelte a rémült Jisoora, majd megszólalt.
- Ki sikoltozott? - kérdezte rekedt, erőtlen hanggal.
Jisoo értetlenül nézett rá, de legbelül még jobban megrémült, hogy látszólag Niának fogalma sincs az elmúlt percek történéseiről.
- Te voltál. - mondta Jisoo könnyes szemmel. Nia csak értetlenül nézett rá.
- Nem is sikoltoztam!
- Nia! - fogta meg Jisoo a lány kezét, és egy könnycsepp gurult le az arcán - Arra keltem fel, hogy úgy ordítasz, mintha elevenen égetnének el, és közben Taemin nevét kiabáltad. Mi történt?
A levegő a lány mellkasában rekedt, ahogy az álma emlékképei újból megtépázták a lelkét. Ahogyan a halott bátyját tartja a karjai között, majd kérdőre vonja és gyilkosnak nevezi. A lányból olyan mély zokogás tört fel, amit Jisoo még nem tapasztalt soha. Csak ölelte és simogatta az omega hátát, de az nem nagyon akart megnyugodni. Jisoo nem mondott semmit, csak ölelte. Nem tudta, hogy mit mondhatna. Pár perc után Nia lenyugodott.
- Taemin.
- Mi van vele? - kérdezte Jisoo.
- Vele álmodtam. Halott volt. Azt mondta, hogy én öltem meg őt, anyáékat, és mindenki mást. Gyilkos vagyok. - szipogta.
- Ez nem igaz. Ez csak egy buta álom.
- Egy gyilkos vagyok!
- Na ide figyelj! - fogta két keze közé Jisoo Nia arcát. - Nem vagy gyilkos. Ezt már előző este is elmondtam. Te nem tettél semmit. Ez csak egy buta álom volt. Valószínűleg az elméd és a lelkiismereted csúnya tréfát űzött veled. Azok alapján, amit elmondtál Taeminről, kizárt, hogy ezt gondolja rólad. Szerintem büszke rád, hogy életbe maradtál, és a képességedet arra használod, hogy embereken segíthess. Hidd el, hogy a családod büszke rád. Ezt a rémálmot, meg felejtsd el.
- De ott hagytam a hajón!
- Azért, hogy megmentsd az életét! Ki haragudna a testvérére azért, mert akár az életét is feláldozná érte? Nia, én soha nem kételkedtem a történetedben, hiszen az Aelin falka valóban eltűnt a föld színéről. A vízbe rántottad magaddal azt az alfát, aki meg akart ölni titeket. Meg is halhattál volna, de nem így történt szerencsére. Taemin valószínűleg partot ért, és most éli az életét. A legnagyobb áldozatot hoztad érte, hogy életben maradhasson. Ezért senki nem haragudhat rád.
- De ha él, miért nem találom sehol?
- Szerinted a Facebookon majd a saját nevével lesz regisztrálva? Te sem Aelin, hanem Kim vagy. Lehet, hogy nem is emlékszik a nevére. Ki tudja? De azt tudom, hogy egy napon újra fogtok találkozni, és hálás lesz neked. Ebben biztos lehetsz.
- Köszönöm Jisoo! Mire mennék nélküled? - ölelték egymást szorosan.
- Semmire.
- Kösz! - nevettek mindketten. A két farkas lány mosolyogva ölelte egymást, és a lelkük lassan megnyugodott.

Lacuna (Yoongi ff/werewolf)Where stories live. Discover now