🌘29. rész🌒

862 39 1
                                    

Yoongi pov.:

Alig vártam, hogy Nia és Jungkook visszatérjenek. Tisztában vagyok vele, hogy Jungkook vigyázni fog Niára, de akkor is frusztrál, hogy nincs velem. Még nem jelöltem meg, de akkor is hozzám tartozik! Csak miatta nem megyek utánuk. Azt szeretném, ha bízna bennem. Ha tudná, hogy teljesen megbízom benne. Miért is kétkednék benne? Hiszen érintetlen volt. És ugyebár az omegák csak az alfájuknak tudják odaadni magukat. Pontosabban fogalmazva csak az alfájának tud gyermeket szülni, lefeküdni bárkivel tud. De ő mégsem tette. Ezt nagyon becsülöm benne. De akkor is aggódom érte. Főleg a holnapi nap miatt. Idehívtam a srácokat, hogy megnézhessék hova költöztünk. Meg amúgy is régen láttuk egymást. Ideje találkoznunk, és bemutatni nekik az omegámat, a Lunámat, mielőtt hazavinném. Holnap jön Namjoon, Taehyung, Jimin és Taemin. Nagyon izgulok amiatt, hogy Nia hogy fog reagálni Taeminre. Lehet szólnom kellett volna neki, hogy él a testvére, de bevallom, halvány fogalmam sincs arról, hogyan lehetne ezt közölni vele. Nem egyszerű téma. Szegény évekig abban a hitben élt, hogy nincs senkije, egyedül van. Erre mindannyian a nyakába szakadtunk. Bízom benne, hogy jól fogja fogadni.

Gondolataimból az ajtón berongyoló Jungkook szakított ki. Egy nagy zacskó chipset szorított magához. Értetlenül néztem rá.
- Ne is kérdezd! Jobb nem felhúzni az omegád agyát. Mellesleg ismersz valami Dan nevű srácot?
- Kellene? - kérdeztem szemöldök ráncolva.
- Hát, ő ismerte Niát. Azt mondta neki, hogy egy ribanc, és le akart feküdni vele, de Nia nem akarta, ezért azzal fenyegette, hogy megöli.

Elöntött a méreg. Éreztem, hogy a szemem vérvörössé változik, az izmaim megfeszülnek.
- Hol van? - kérdeztem vérfagyasztó hangon. Innen nincs visszaút. Aki az omegámat fenyegeti, az halott!
- Fogalmam sincs. Földhöz vágtam, majd otthagytam.
- Melyik kezeddel?
- A jobbal, miért?

Válaszra sem méltattam. Megragadtam a kezét, és a tenyerébe szagoltam. A levendula és karamell illat mellett bazsalikom illatot is éreztem. Ez egy béta!
- Honnan ismeri ezt a bétát? - kérdeztem.
- Haver, Nia szerintem nem tudja, hogy ez a Dan nevű srác béta! Én se nagyon éreztem az illatát. Csak az erejéből jöttem rá.
- A rohadék! Nia nincs biztonságban! Vigyázz rá, még vissza nem jövök! De ne menj át hozzá, nehogy gyanút fogjon!
- Hova mész? Csirkét süt neked! Úgy, ahogy te szereted! Nem mehetsz el! - komolyan mondom, Jungkook néha nagyobb gyerek, mint a Min falka hercegnője, Rose. Pedig a keresztlányom még csak 3 éves. Jungkook meg 23. Hogy nem látja az összefüggéseket?
- Muszáj elmennem, hogy megtaláljam azt a bétát. Addig nem kell nekem semmilyen csirke, még Nia nincs biztonságban!

Több időt nem szántam magyarázkodásra, szó nélkül elindultam. A ház elé kiérve beleszippantottam a levegőbe, ahol próbáltam megkeresni azt a gusztustalan bazsalikom illatot. Pár szimat után meg is találtam. A ház mögötti mezőről jött az illat. Mint az őrült rohantam az irányba. Nem tartott sokáig, míg ugyanarra az útra tévedtem, ahol Niát egyszer megtámadták.

Nem messze előttem egy tőlem magasabb szőkehajú srác sétált háttal nekem. Még gyorsabb tempóra kapcsoltam. Egyre közelebb értem hozzá, mikor láttam, hogy elkezdett szaglászni. Hátrafordult, és a rémület kiült az arcára. Visszafordult, és elkezdett futni. Gyors volt, meg kell hagyni, de nem gyorsabb nálam. Még mindig emberi alakomban üldöztem, hiszen egyikünk sem változott át. Már csak egy ujjnyira volt tőlem, mikor ráugrottam, és a földre tepertem. Próbált megütni, de elég béna volt hozzá. Jó párszor belebokszoltam az arcába, így egy idő után félájultan hevert alattam, és már nem próbált megütni.
- Ki küldött? - kérdeztem hörögve.
- Mi a faszról beszélsz? Azt se tudom, ki vagy, vagy mit akarsz! - nehezen értettem, amit mondott, ugyanis az orrából a szájába folyt a vér, amit folyton felköhögött.
- Azt akarom tudni, hogy melyik falkához tartozol! - üvöltöttem. Nem válaszolt, csak felröhögött. Még jó párat belevertem a fejébe, hátha észhez tér. - Akkor még egyszer megkérdezném, melyik falka tagja vagy?
- Szerinted? A legerősebbé! A leghatalmasabbé! Akiké a holdomega! Mi uraljuk a világot! Az északi falka katonája vagyok, te pöcs!

Lacuna (Yoongi ff/werewolf)Where stories live. Discover now