⚠️🚨🥊🚨⚠️
Hoseok pov.:Az egész nap pocsék volt. Mindenki hisztizett. Jinnek nem tetszett, ahogy Yoongival főzünk. Amit talált kaját a hűtőben, abba bele kóstolt, majd kidobta a kukába. Szerinte minden oda való, amit ketten kotyvasztottunk, mert nem ízlett neki. A kölyök Taehyung miatt morcos. Felhívta az omegát, de az nem vette fel. Jin szerint lehet, hogy rájött, hogy múlthéten részegen csókolózott egy vadidegen lánnyal. Yoongi totál feszült. Mindig ez van, ha nem tudja levezetni a felesleges energiáit valakin. Általában a bulikban szokott felszedni lányokat, és azokon éli ki magát. De ezt most nem teheti meg. Legalábbis Nia miatt nem meri megtenni. És itt vagyok én, aki nem tudja hogyan közeledjen Jisoo felé. Annyira szeretném, de félek, hogy elutasít. Igazság szerint semmi őszinte jelét nem mutatta még annak, hogy érdekelném. Mindig kedves velem, de ez még nem jelent semmit. Még Beckyvel is beszéltem ezzel kapcsolatban. Azt mondta, hogy vigyek neki virágot, hívjam el vacsorázni, sokat bókoljak neki. Ez majd biztosan megteszi a hatását. Csak tudnám, hogyan kezdjek hozzá.
- Lám, lám. Napsugarunk gondterheltnek tűnik. Csak nem a béta hölgy miatt? – kérdezte Jin.
- De. A többiek hol vannak?
- Yoongi az erkélyen van, a másik meg a fürdőben. Na, mesélj, mi a baj.
- Baj nincs, csak úgy érzem, hogy elveszítem. Igazából nem is tudom elveszíteni, hiszen nem is vagyunk együtt. Fogalmam sincs, hogyan hívjam el.
- Attól félsz, hogy nemet mond?
- Igen.
- Mennyire tetszik neked Jisoo? Mondjuk úgy 1-től 10-es skálán?
- 11. Amúgy ez mit sem számít, hiszen a társam.
- Akkor meg mit rinyálsz? Menj oda szíved hölgyéhez, és mond meg neki, hogy randizni szeretnél vele. Ez ilyen egyszerű. Hihetetlen, hogy te vagy az egyik legjobb harcos, de Jisootól félsz.
- Nem félek, csak nem tudom, hogyan közeledjek felé.
- A kettő egy és ugyanaz.Szóra akartam nyitni a számat, mikor valaki kopogott. Ez is a lehető legjobbkor tud jönni. Kedvetlenül nyitottam ajtót.
- Szia Hoseok! Beszélhetnénk?- kérdezte Nia. Vajon mit akarhat? Lehet, hogy Jisoo küldte? Vagy Jisooról akar beszélni?
- Most? – kérdeztem idegesen. Remélem, hogy nem hallotta, amit Jinnel beszélgettünk.
- Igen. Bemehetek?
- Hát, ööö. Azt...hiszem... – hezitálásomat egyből kiszúrta, és gyanúsan méregetett. Nekem végem.
- Most igen vagy nem? – kérdezte türelmetlenül. Valaki hívjon papot!
- Gyere. – mondtam. Elégedetten elmosolyodott, és úgy jött be, mintha mindig is itt lakott volna. És Yoongi őt tartotta gyengének?
- Egy fontos kérdést szeretnék neked feltenni. Ki az a Becky? – erre nem számítottam. Honnan tud róla?
- Ahhoz neked semmi közöd!
A kölyök ezt a pillanatot választotta arra, hogy betoppanjon közénk, és közbe szóljon. Megvetően nézett Niára. Tudom, hogy most haragszik a saját omegájára, de nem kellene mindenkivel így viselkednie. Ha Yoongi ezt megtudja...
- Bocs, de nem tőled kérdeztem. – felelte Nia bosszúsan.
- Az engem nem érdekel! Miért kell nektek mindig a másik után szimatolni? Nektek omegáknak semmi sem elég jó! – Te jó ég! Mi lesz, ha ezek egymásnak esnek?
- Ácsi! Én csak azt kérdeztem, hogy ki az a lány. A szimatolás nem ezt jelenti, de mivel még kölyök vagy, így elnézem, amiért nem tudod a jelentését.A kölyök szemében harag gyúlt. Kihúzta magát, és öles léptekkel elindult Nia felé. Annyira gyorsan történt minden, hogy időm se volt reagálni. Nia remegett, meg volt rémülve. A kölyök a vállainál fogva szorította a falnak. Még sosem láttam őt ennyire dühösnek. Utána akartam nyúlni, hogy elhúzzam a lánytól, mikor Yoongi betoppant. Yoongi a kölyök vállára tette a kezét, aki erre elengedte a lányt.
- Nem kellene másokat provokálnod! Nem mondták még? – szegezte Yoongi a kérdést a kölyöknek, de közben Niára pillantott, aki emiatt magára vette.A lány riadt arca másodpercek alatt váltott dühössé. Arca eltorzult a visszatartott sírástól.
- Nem tehetitek ezt! – kiabálta. – Meg ne lássalak még egyszer Jisoo közelében! Nem érdemled meg, egy szélhámos vagy! – ordította nekem. Mi ütött belé? Nekem ne mondja meg, hogy mikor láthatom a bétámat!
Egyenesen Yoongi szemébe nézett, és a lehető legkeményebb, legridegebb tekintettel nézett rá.
Szemét! – sziszegte neki, majd kiviharoztam az ajtón.
Yoongi döbbenten állt. Visszaakartam volna neki szólni, hogy Jisootól nem tarthat távol, de jobbnak láttam csendben maradni. Ezzel meg mi az isten történt? Yoongira néztem, akinek a tekintete elsötétedett. A kölyök felé fordult, és behúzott neki egyet. A kölyök az orrát fogta. Majd felegyenesedett és Yoongira támadt. Könyörtelenül ütötték a másikat.
- Ha még egyszer hozzáérsz az omegámhoz, megöllek! Nem bánhatsz így a Lunámmal!
- Próbáld meg Min! – hörögte a kölyök, ugyanis tele volt a szája vérrel.
- Azon vagyok.
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...