⚠️Figyelem! Erőszakos jeleneteket tartalmaz!⚠️
Harmadik fél szemszöge:
Yoongi, Nia és Jiyong némán mentek a folyosón, egyikük sem szólt egy szót sem a másikhoz. Yoongi teljesen elmerült a gondolataiban. Bosszantotta Hwasa, de jobban izgult Nia miatt. Vajon a lány hogy fog reagálni Hwasára és annak a látványára? Tartott tőle, hogy Nia megfogja utálni őt az alfa lánnyal való találkozás után. Nem csak akkor verte meg, mikor Nia eltűnt, hanem azóta szinte minden nap. Egyetlen egyszer sem kímélte. Minden egyes nap eltörte valamelyik csontját bosszúból, amit Jin igyekezett meggyógyítani, hogy minél tovább tarthasson a kínzása. Mindez Nia háta mögött zajlott, amiről neki fogalma sem volt.
Yoongi minden egyes fájdalmas percet meg akart torolni, amit neki, Niának és a többieknek kellett átélni. Ebbe belevonta a többieket is, akik örömmel egyeztek bele. Minden egyes nap Hwasát kínozták, aki már a megváltó halálért könyörgött, de nem kaphatta meg. Még.
Yoongi először büszkeséget érzett, amiért az omegája bátran szembe mer nézni a nővel, aki bántotta őt. A folyosón lépkedve a cella felé már kevésbé volt boldog, hiszen ekkor esett le neki, hogy ez nagy bajt hozhat rá. Nia nem úgy ismeri őt, mint aki kegyetlen és nőket ver. Senkinek nem vallaná be, de legbelül nagyon is rettegett attól, hogy emiatt Nia majd másképpen nézne rá. Szíve szerint a folyosó közepén megállította volna az omegáját, és visszafordultak volna, de nem tehette. Muszáj megtartania a méltóságát, és bíznia az omegájában. Kifelé nem mutatta, de legbelül majd beleőrült az aggódásba. A többiek eddig tartották a szájukat, de most minden borulhat. Kérdés, hogyan fog reagálni Nia a helyzetre, és miképpen fog vélekedni róla és a többiekről.
Nia szintén csendesen vonult Yoongi mellett, aki átölelte a derekát, ami kissé megnyugtatta. Az, hogy Hwasa beszélni akar az alfájával teljesen felbosszantotta. Annak a nőnek semmi joga nincs ahhoz, hogy egyáltalán egy légtérből szívjanak levegőt, nem hogy ehhez. Fortyogott a dühtől. Folyamatosan olyan jelenetek jelentek meg a szemei előtt, hogy miképpen fogja letépni a fejét vagy hogyan fogja megölni. Ezernyi ötlet cikázott a fejében, hogy miként kínozhatná meg, míg el nem kezd könyörögni, hogy ölje meg. Eddig már kétszer megbocsájtott neki, de mind két alkalommal keresztbe tett neki. Több esélyt esze ágában sincs adni, és ezt világosan is a tudtára fogja adni. Ha eddig még nem sikerült neki megérteni, akkor majd most segít neki, hogy felfogja, Yoongi az övé, csakis hozzátartozik, és aki megpróbál kettejük közé állni, azt nem fogja kímélni.
Érezte, hogy ismét kezd előjönni és felerősödni az az oldala, amit oly sokáig sikerült mélyen eltemetni magában, de most újra a felszínre próbál törni. Egyedül Jisoo tud erről, és ő se sokszor látta ezt az oldalát. Yoongi meg pláne nem. A düh mellett a kétség is eluralkodott rajta. Mi lesz, ha nem fogja tudni visszafogni és kirobban belőle? Mi lesz, ha ez Yoongi előtt fog történni? Mit fog róla gondolni? Elfogja hagyni? Hogyan fogja ezt megmagyarázni? Nem akarja Yoongit elveszíteni emiatt. Nem akarja, hogy emiatt Yoongi másképp nézzen rá. A gondolattól, hogy Yoongi esetleg megutálja, megremegett, amit az őt ölelő alfa félreértett. Azt hitte, hogy Nia fél Hwasától, pedig erről szó sem volt. Yoongi szorosabban magához vonta az omegáját, és arcon csókolta. Nia úgy bújt bele Yoongi ölelésébe, mintha többé erre nem lenne lehetősége, aminek az esélye sajnos fentállt.
~ Ne aggódj, ne félj. Nem lesz semmi baj. Vigyázok rád. – mondta neki Yoongi belsőalfája. Nia nem mondott semmit, csak átkarolta az alfát.
Tovább haladtak némaságban. Még mindig a fő alfa házában voltak, de ez a rész már ismeretlen volt Nia számára. Erre még sohasem járt. Az ablakok egyre kisebbek lettek, egyre több lámpa díszelgett a falakon. A folyosó kezdett kissé lefelé lejteni. Egy idő után a folyosó meredeken ívelt lefelé, az ablakok eltűntek a falakról.
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...