🌘15. rész🌒

947 49 0
                                    

Sziasztok! Itt is van az újabb rész. Remélem, hogy tetszeni fog. Helyesírási hibákért elnézést. 😁Legyen szép napotok!💜💜

Yoongi pov.:

Láttam a tekintetében a rémületet és a bizakodást egyszerre. Muszáj elmondanom neki. Valószínűleg nem fog neki örülni. Sajnos sem a szüleimen, sem rajta nem tudok változtatni, bár rajta nem is kell. Jobb, ha még most felkészítem rá.
- A szüleimről lenne szó. Tudod, ők eléggé határozott és makacs emberek. Makacsabbak, mint én. Eredetileg  ők alfát szántak mellém. Azért, mert ők is egy alfa pár, és azt gondolják, hogy ők a legerősebbek. Az omegákat nem tartják alkalmasnak a vezetésre. Ezért mondták, hogy vegyem el Hwasát, mert ő is alfa.  Semmi közöm ahhoz a nőhöz, esküszöm. Nem a menyasszonyom. Csak egy jelölt.
- Tehát a szüleid már most nemfogadnak el. – mondta szomorúan.
- Nem erről van szó. Az, hogy a szüleim mit gondolnak majd rólad, nem érdekel. A mai napon rájöttem, hogy az omegák igen is lehetnek erősek, csak másképpen, mint az alfák. Amit ma tettél velem, értem, az egyszerűen fantasztikus. Apám annyiszor mesélt nekem a Lacuna legendájáról, és most itt állsz előttem.
- De ez veszélyes mindkettőnkre nézve. - mondta szomorúan.
- Tudom.
- Ha ez kitudódik, nekünk végünk van.
- Ezért rejted el az illatodat, ugye? Nehogy kiszagoljanak? - kérdeztem omegámtól.
- De neked így is sikerült.
- Én nyomkövető vagyok. Persze, hogy érzem az illatodat. De nem eléggé ahhoz, hogy megjelöljelek. Pedig szeretném. – ez csak úgy kiszaladt a számon. Kissé zavarba hoztam magamat, de ahogy elnézem ő is zavarba jött. – Úgy értem, hogy egyszer majd jó lenne, de ha nem érzem teljesen az illatodat, akkor nem fog menni.
- Tudom, de egyenlőre még nem szeretném megmutatni. Túlságosan félek a többi alfától.
- Megértem. Csak szeretném, hogy tudd, én várok rád, és bízhatsz bennem. És szeretnék bocsánatot kérni tőled a viselkedésem miatt. Nehéz volt megérteni magamat és a belső farkasomat. Csak arra koncentráltam, hogy miben akadályoznál, de most már látom, hogy mennyi mindent nyerhetek én és a falkám is. Nem kihasználni akarlak, ne érts félre. Arra akarok kilyukadni, hogy most már látom, hogy a Holdanya miért téged szánt nekem, és mit láttam benned gyerekként. Kérlek, bocsáss meg!
- Én meg azt hittem, hogy valamivel megbántottalak. - mondta Nia felszabadultan.
- Nem, dehogy! Először nem tudtam mit kezdeni a ténnyel, hogy omega vagy. Utána meg Hoseok mesélt a terhességi tesztről, én meg teljesen elvesztettem a fejemet.
- De nem vagyok terhes! Nincs senkim!
- Ezzel már tisztában vagyok. Főleg miután az a másik alfa mondta, hogy érintetlen vagy.

Kijelentésemre az arca konkrétan elvörösödött. Szemeit lesütötte, és a padlót fixírozta.
- Hát ööö, igen. – olyan halkan mondta, hogy alig hallottam meg. – De beszéljünk másról.
- Azért, mert holdomega vagy, ugye? Ezért zárkózol el mindenki elől, igaz?

Szomorúan csillogó szemeivel felnézett rám, és egy aprót bólintott. Hogy lehet így élni, hogy mindenki elől bujkálsz, és konkrétan egyedül vagy? Itt van neki Jisoo, de biztosan szüksége lenne más társaságára is. Vajon hányszor szeretett volna valaki felé közeledni, csak a félelme miatt nem mert? Hány férfi próbált neki udvarolni, de a holdomega léte miatt visszautasította? Mondjuk mindenkit megölnék, aki körülötte legyeskedne. Ő az én omegám! Bevallom, az egyik részem rendkívül boldog, amiért nem volt senkivel. A másik részem viszont borzasztóan sajnálja Niát.

Most kezdem csak igazán felfogni, hogy ennek a lánynak az élete csupa áldozatokból áll. Valószínűleg ezért is maradt életbe ilyen sokáig falka nélkül. De mostantól minden megváltozik. Itt leszek mellette. A falkám is biztosan befogadja, és a szüleim is majd megbékélnek vele. Muszáj volt megölelnem. Szorosan a karjaimba zártam. Úgy bújt bele ölelésembe, mintha ezt a helyet direkt neki találták volna ki. Homlokon csókoltam, és államat a fején támasztottam. Szinte eltűnt karjaim között.
- El sem tudod képzelni, mennyire boldog vagyok, hogy megtaláltalak! Annyi éven át kerestelek... De mostantól minden más lesz, ígérem! Nem kell többet bujkálnod, félelemben élned. Itt vagyok, megvédelek! Ha bármi baj van, nyugodtan gyere hozzám. Bármiben számíthatsz rám!

Lacuna (Yoongi ff/werewolf)Where stories live. Discover now