🌘30. rész🌒

876 36 0
                                    

Nia pov.:

Este még átmentem Yoongihoz. A konyhában ült Jin és Jungkook. Izgatottan beszélgettek a holnapi napról. Kívülről úgy néztek ki, mint a pletykás öregasszonyok.
- Képzeld Nia! Holnap találkozhatsz az én bivalyerős, félisten, mindenek felett is álló alfámmal! – mondta Jin büszkén.
- Nem túlzás ez egy kicsit? - kérdezte Jungkook.
- Már hogy lenne?! Namjoon a legerősebb alfa! Nála nincsen jobb! - mondta Jin tettetett sértődötséggel.
- Gondolom, ő is olyan domináns, mint Yoongi. - mondtam Jinnek.
- Nem. Ő sokkal demokratikusabb, mint én. – mondta az említett.
- Nem is igaz! Te nagyon is kedves vagy! - mondtam Yoonginak.
- Hoppá! A nagy Min Yoongi valójában egy mézes mázas csupor! - mondta ciccegve Jin.
- És akkor mi van? Az omegámmal szépen bánok. A drágám finom bánásmódot érdemel!

Mindannyian ledöbbenten néztünk Yoongira. Tátva maradt a szám. Olyan, mintha miattam alázná meg magát. Egy alfa nem lehet gyenge! Főleg nem egy omega miatt! Ez egy ősi farkastörvény. Ő mégis megteszi. Miért?
- Beszarás! Mikor lettek neked normális érzelmeid? Ki vagy te és mit csináltál a mindig bunkó Min Yoongival? - kérdezte Jungkook döbbenten.
- Ugyanaz vagyok. Csak most már van egy párom. – felelte flegmán.
- Én nem tudom, hogy eddig hol bujkáltál, de szégyelld magadat, amiért eddig hagytál minket szenvedni! – mondta nekem Jin tettetett sértődöttséggel.
- Ugyan itt élek már évek óta. Ti nem jöttetek! – feleltem neki hanyagul.

Yoongi büszkén elmosolyodott.
Jin erre hangosan felnevetett. Nagyon furcsa volt a nevetése, de egyben vicces is.
- Úgy érzem, hogy veled nagyon jóban leszek. Készülj fel Min, mert ha hazamentünk, minden nap megfogom látogatni az asszonykádat.
- Az kéne még, hogy egy olyan kattant omegát, mint te, a gyönyörűségem közelébe engedjelek! Már így is túl közel vagy hozzá!
- Mindig is tudtam, hogy valójában imádod a szappanoperákat! Áruld el, melyik a kedvenced: Vadangyal, Árva angyal vagy a Csacska angyal? - kérdezte Jin.
Jót nevettem rajtuk. Hihetetlen, hogy ezek ketten állandóan csipkelődnek. Mégis látszik rajtuk, hogy mennyire kedvelik a másikat.
- Nem nézek ilyen szarokat. - morogta az alfám.
- Pedig nem úgy tűnik. Drágám, párom, gyönyörűségem. Ilyeneket te önmagadtól nem tudnál kitalálni. Tuti, szedted valahonnan.
- Nem fogok neked ezek miatt magyarázkodni! Nem tehetek arról, hogy Nam nem így gondolkodik rólad. – Yoongi megvillantotta a pimasz mosolyát.
- Nam igenis mond nekem ilyeneket! Ne állíts valótlant! - csattant fel Jin.
- Én is ezt mondom. Ne állíts valótlant. – mondta Yoongi szigorúan.
- Ugyan, fiuk, ne veszekedjetek ezen.  Vannak annál fontosabb dolgok is, hogy ki néz szappanoperát, vagy mit mond a párjának. - mondtam nekik.
- De ez nagyon is fontos! Ez határozza meg az omegák társadalmi helyzetét. Ez minden családban alap. Nem is értem miért veszed ezt  ennyire félvállról.

Jin szavai késként hatoltak a lelkembe. Próbáltam figyelmen kívül hagyni ezt a keserű érzést, hiszen tudom, hogy szándékosan sohasem bánta meg. Yoongi láthatóan nem így gondolta. Hátulról átkarolt, mintha védelmezne. Fahéj illata felerősödött, szeme vörösre váltott.
- Talán azért nem tudja, mert nincs családja! Árvaházban nevelkedett, te barom! – üvöltötte Yoongi.
- Ne haragudj! Nem akartalak megbántani, elfelejtettem...- Jin próbált szabadkozni, de az alfám nem hagyta.
- Ilyet hogy lehet elfelejteni?! Eszednél vagy? Tudod, hogy mi történt vele, te pedig pont ezzel sértegeted! – Yoongi teljesen kikészült.
- Yoongi, nyugodj meg! Jin nem akart megbántani. Igaza van abban, hogy sok mindent nem tudok a farkaslétről.
- Akkor sem beszélhet így veled!

Nem értem, mi ütött Yoongiba. Nem volt ez olyan sértő, hogy így reagáljon. Túl agresszív lett hirtelen. Csak nem...?
- Yoongi állj le! Jin nem mondott olyat, hogy így kelljen vele beszélned, Niát meg megijeszted. Szegény reszket a félelemtől. - mondta Jungkook.

Ha tudnák, hogy nem a jelenlegi helyzettől félek. Még az árvaházban olvastam, hogy az alfák hirtelen agresszívvá válhatnak, amikor jön a párzási időszak, mikor jön az alfák láza. Nekem végem van! Egy túlfűtött, agresszív alfával fogalmam sincs, hogy mit fogok kezdeni. Borzasztóan megijesztett a gondolat, hogy nem fogok tudni segíteni az alfámon. Kudarcot fogok vallani. Vagy agresszív lesz és bántani fog. A gondolatra elkezdtem reszketni. Testemet átjárta a félelem a gondolattól, hogy olyan személy fog bántani, akit szeretek, akiben megbízok. Hallottam, hogy beszélnek hozzám, de nem fogtam fel belőle semmit.
- ... hallod? Nincs semmi baj, Jinnel nem fogjuk bántani egymást!
- Yoongi nem agresszív, csak kanos. – Jin olyan hangszínnel nevetett, ami egyből észhez térített.
- Ne kezdjük elölről, Jin.
- Csak szeretném megnyugtatni...
- Persze, mert te arról vagy híres...

Jungkookkal egymásra néztünk, és csak csóváltuk a fejünket. Ezek ketten olyanok, mint a tűz és a víz. Állandóan veszekednek. Ennek sose lesz vége. Nem is értem, hogy lehetnek barátok. Csak mondták a magukét a másiknak. Szerintem itt valami komoly sérelem lehet a háttérben. Vitájukat a hangos kopogás szakította meg. Mindannyian az ajtó felé néztünk. Éreztem, hogy Yoongi teste megfeszült, és halkan felmorrant. Pipacs illat áradt az ajtó felől. Yoongi reakciója kíváncsivá tett, hogy ki lehet az, aki odakint várakozik.
- Majd én kinyitom. – mondta Jungkook.

Odalépett az ajtóhoz, és kinyitotta. Pontosabban ahogy lenyomta a kilincset kivágódott az ajtó, és egy gyönyörű, de nagyon dühös nő állt mögötte. Ébenfekete haja a derekáig ért. Vörös rúzst viselt. Talpig farmerban és fekete magassarkú szandálban volt. Az illatából ítélve alfa volt. Hallottam legendákat arról, hogy az alfa nőstények szépek, de ő még a szóbeszéden is túl tesz. Enyhe féltékenység járt át. Én is ilyen gyönyörű, királynői szépségű szeretnék lenni. Betrapolt az ajtón, egyenesen felém. Jin és Jungkook lélegzet visszafojtva várták az eseményeket, Yoongi egyre hangosabban morgott. Odaért hozzám és egy hatalmas pofont lekevert nekem.
- Hogy mersz hozzáérni az alfámhoz, te szajha?! Azonnal takarodj onnan! – üvöltötte az arcomba. Az arcom égett a pofontól. Értetlenül néztem a dühöngő vendégünk arcába. Mit ért az alatt, hogy az alfája?! Yoongi az enyém! Yoongi felállt és a háta mögé húzott, hogy így védjen.
- Mit keresel itt Hwasa?

Ha ez a lány Hwasa, akkor én óriási bajban vagyok. Úgy emlékszem, hogy ő az az alfa lány, akit a szülei Yoonginak szántak. Éreztem, hogy a szívem apró darabokra hullik. Fájdalmas könnycseppek folytak végig az arcomon. Yoongi szüleit esélyem sem lesz meggyőzni Hwasával szemben.
- Tudod, hogy miért vagyok itt! Miért nem jelentkeztél? El kellett volna jegyezned múlt héten! Miért nem voltál ott? Ezért a szajháért, ha? Ezért a korcsért? Farkas ez egyáltalán? Nézzél már rá! Ha ezt elmondom a szüleidnek, nagyon mérgesek lesznek!
- Mond csak el nekik! Nem érdekel! Ha még egyszer így beszélsz a páromról, nem lesz nyelved, amivel panaszkodhatsz a szüleimnek!
- Megegyeztünk Yoongi! Arról volt szó, hogy elveszel, bármi is történjen!

Többet nem akartam hallani. A könnyeim potyogtak, de persze senki nem vette észre, mert mindannyian Hwasára figyeltek. Nagyon lassan kicsúsztattam a kezem Yoongi kezei közül, aki ezt észre sem vette. Lassan hátráltam. A szívem maradék darabkái teljesen megsemmisülten porladtak szét, mikor láttam, hogy senkinek sem tűnt fel, hogy mit csinálok. Beslisszoltam Yoongi szobájába, ahol kimentem a teraszra, majd onnan a teraszajtón keresztül bementem a szobámba. Bezártam az ajtót és behúztam a függönyt. Majd a bejárati ajtóhoz rohantam, hogy bezárjam az összes zárat az ajtón. Utána Jisoo teraszajtaját is leellenőriztem, de az be volt zárva.
Visszamentem a szobámba, bedugtam a fülembe a fülhallgatót. Elindítottam a kedvenc lejátszási listámat, nem akartam hallani semmit. Begubóztam a sarokba, és csak sírtam. Hazudott nekem! Megbíztam benne, de ő becsapott! El kell mennem innen! Most, hogy kiderült az igazság, veszélyben van nála a titkom és én magam is. A bizalmamba férkőzött, magához édesgetett, hogy megszeressem és megbízzak benne, hogy kiszedje belőlem a titkomat. Átvert! Nem maradhatok itt! Muszáj elmenekülnöm. Megint minden kezdődik elölről. De hová mehetnék?

Sziasztok! A mai nap hoztam egy meglepetésrészt. Holnap terveztem feltölteni, de hamarabb készen lett, mint gondoltam. Helyesírási hibákért elnézést.😁 Puszi!💜

Lacuna (Yoongi ff/werewolf)Where stories live. Discover now