Sziasztok! Meghoztam az új részt. Jó olvasást kívánok! Legyen szép napotok!😊💜
Nia pov.:
Verőfényes napsütésre keltem. Majd kiégette a szememet. A telefonom után kutattam az éjjeli szekrényen, hogy megnézzem mennyi az idő. Addig matattam, míg a telefonom a földön landolt. Talán praktikus lenne beszereznem egy órát. Felvettem a földről. 9:32. Zseniális. 10 órára jön a futár. Felkeltem, rendbe szedtem magamat, és valami ehető után kutattam a hűtőben. Pizzához most nincs kedvem. Valamit ma főznöm kellene. Kinyitogattam a konyhaszekrényeket. Találtam benne csokis müzlit, meg bontatlan mogyoró tejet. Szuper. Ez lesz a reggeli menüm. Nekiálltam belapátolni a reggelimet. Már majdnem befejeztem, mikor csengettek. Megugrottam a széken a csengő hangjára, ugyanis hiába van felszerelve, az emberek többsége csak dörömböl az ajtón, ha akarnak tőlünk valamit. A csengőt sose veszik észre. Ezért is lepődtem meg rajta. A müzlimet félretettem, majd később visszatérek hozzá. Gyorsan belenéztem az előszoba tükörbe, azért mégse mosolyogjak úgy valakire, hogy kajamaradék van a fogaim között. Minden tökéletes. Kivéve a nyúzott fejem, de az most részletkérdés.
Kinyitottam az ajtót. Én még ilyen életunt embert nem láttam. A futár úgy nézett rám, mintha én tehetnék a szar életéről.
- Meghoztam a szekrényt. Kim Jisoo, ugye?
- Igen. - nem baj, hogy nem ő vagyok. Szerintem neki se számít, csak had menjen már.
- Itt írja alá.
Alá szignóztam . Rossz szokásom, hogy soha semmit nem írok alá rendesen. Egyiket sem tudják kiolvasni, akkor nem mindegy? Félreálltam az ajtóból. A futár betolta a szekrényt a konyha közepéig. Ott letette, majd az orra alatt egy „viszlátot" morogva távozott. Ez most egy vicc? Egyedül hogy a francba vigyem be a fürdőbe? Várjak este 6-ig, míg Jisoo haza jön? Azt már nem. Nem fogom ezt itt kerülgetni egész nap. Most mit csináljak? Honnan szerezzek segítséget? Ekkor eszembe jutott Jisoo társa. Azt hiszem Hoseoknak hívják. Mintha azt mondta volna, szívesen segít bármelyünknek bármikor. Remélem, tényleg így van.Kimentem a folyosóra a szomszéd lakáshoz. Legutóbb akkor álltam ez előtt az ajtó előtt, mikor egy csapatnyi orosz turista még hajnali kettőkor is a Despacitót hallgatta maxi gázon. De nem hiányoznak azok az idők. Megnyomtam a csengőt, és vártam. Kicsit izgultam, hogy ki fogja kinyitni az ajtót. És hát nem ártana Hoseoktól elnézést kérnem a tegnapi viselkedésem miatt. Az ajtó kinyílt. Egy magas, feketehajú, már korareggel ezer wattos vigyort villantó férfi állt előttem. Hogy lehet valaki ennyire vidám már ilyen korán?
- Szia! - köszönt.
- Szia! Először is hadd mutatkozzak be. Kim Nia vagyok a szomszédból, Jisoo lakótársa. - nyújtottam felé a kezemet
- Szia! Jung Hoseok vagyok, Jisoo társa. - kacsintott rám.
- Tudom. - mondtam neki vigyorogva. Ez az ember csak úgy sugározza magából a pozitivitást. Mellette te is csak az lehetsz. - Figyelj, szeretnék elnézést kérni a tegnapi viselkedésem miatt. Tegnap volt életem egyik legpocsékabb napja, és sajnos rajtad vezettem le a feszültségemet. Ne haragudj.
- Ugyan, dehogy haragszok. Inkább megnyugtató, hogy valaki vigyáz Jisoora.
- Nos, igen. De nem ezért jöttem. Szeretnék segítséget kérni. Meghozták Jisoo szekrényét, csak a futár levágta a konyha közepére, egyedül meg nem bírom a helyére tolni.
- Persze, semmi gond. Máris szólok a lakótársamnak, majd mi ketten betoljuk.
- Köszönöm. Az ajtómat nyitva hagyom nektek.
- Rendben.
Visszamentem a lakásomhoz. Nagyon szimpatikus ez a Hoseok. Jisoohoz való. Első ránézésre tökéletesen kiegészítik majd egymást. De a kijelentésem továbbra is áll. Ha bántja, seggbe rúgom. Bár szerintem ettől nem kell tartanom. Háttal álltam az ajtónak. Lépteket hallottam. Éreztem Hoseok kávéillatát...és valaki fahéj illatát. Fahéj.~Yoongi!
A belső farkasom totálisan megőrült. A szívem hevesebben dobogott, szaporábban vettem a levegőt, a szám kiszáradt. Éreztem, hogy a szemem színt vált. Basszus, a kontaktlencsémet nem tettem be! Kopogást hallottam mögülem. Betenni már nincs időm. Meg kell próbálnom kontrollálni magamat. Az ezüst csillogás abba maradt. Megfordultam, és Hoseok állt az ajtóban, mögötte egy másik alak, de nem láttam tisztán, mert Hoseok pont kitakarta az arcát.
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...