Nia pov.:
Nem bírtam egyhuzamban sokat aludni. Egyfolytában felkeltem, hogy megnézzem, itt van e még az alfa. Yoongi békésen szunyókált a takarókból összehordott kupacon. Hiába próbáltam magamat azzal nyugtatni, hogy nem fog itt hagyni, muszáj volt félóránként le ellenőrizni, hogy vajon még mindig velem van. Az egyik ilyen alkalommal hosszabb ideig elidőzött rajra a tekintetem. Olyan békésnek tűnt. Mellkasa egyenletesen emelkedett, ahogy vette a levegőt. Egyszer olyan jó lenne átváltozni, és megmutatni neki hogy nézek ki farkasként. Biztosan meglepném vele. Nem gyakran lehet látni fehér farkast ezüst szemekkel. Éppen azon gondolkoztam, hogy mikor mutassam meg neki a farkas formámat, amikor fejét felemelte. Még hogy vigyázz rám! Pofija olyan nyúzott és álmos volt, mintha az elmúlt hetekben nem aludt volna. Végül is tényleg nem aludt. Felállt, nyújtózkodott, majd oda sétált hozzám. A fejem éppen, hogy nem lógott le az ágyról. Megállt mellettem, és az orrát neki dörgölte az arcomnak. Felkuncogtam a csiklandós érzésre. Megsimogattam éjfekete bundáját. Olyan puha volt. Nekem most erre van szükségem. Alap esetben ilyen eszembe sem jutna, de most annyira jól esne.
- Nem akarsz bemászni az ágyba? Aludhatnál velem.
Yoongi csak elfordította a buksiját, mint egy kutya, aki nem ért valamit. Holnap úgyis mosnom kell, így nem félek, hogy összekoszolja az ágyneműt. Meg amúgy is tiszta. Az eső elég rendesen kimosta a bundáját. Hátat fordítottam neki, ezzel is jelezve, hogy az ágy másik oldalára feküdjön. Remélem, hogy, értette a célzást. Pár pillanat telhetett el, amikor a matrac enyhén besüppedt a hátam mögött, majd egy nagy feketeség suhant át felettem, és hangos puffanással ért célba mellettem. Kényelembe helyezte magát. A feje és a hasa felém nézett. Én közelebb kecmeregtem hozzá. A feje a mellkasomnál pihent, a nyakát átöleltem. Többször is mélyen beszívtam fahéj illatát. Nagyon szeretem. Egyszerűen nem tudom megunni. Nagy mancsát a derekamra tette, mintha átölelt volna. Mosolyogva adtam csókot a feje búbjára, és az éjszaka további részében biztonságban aludtam az alfámmal.Yoongi pov.:
Csodálatos érzés az omegámmal aludni. Ahogy itt szuszog a fülembe, ahogy átölel. Megtudnám ezt szokni. A takaró kupacon sem volt rossz, de itt mégis csak jobb. Annak ellenére, hogy rajtam feküdt, még mindig alig éreztem a karamell illatát. Kíváncsi lennék, hogy mivel nyomja el. Lehet a nyakláncával. Az mindig rajta van. Hallottam már ilyenekről. Rengeteg omega elvarázsolt ékszert használ, hogy elnyomják az illatukat. Láttam a szobájában és a lakásban is illatelnyomó gyertyákat. Vajon honnan szerezhették? Ami viszont jobban érdekel, hogy milyen lehet farkasként. Milyen lehet a bundája? Milyen lehet a tapintása, a hangja? Milyen erős, mennyire gyors? Ezek mind érdekelnek. Ahogy az is, hogy mi lett a családjával, amit még nem szeretne elmondani.
Érzem, hogy nem bízik még meg teljesen bennem. Ezt így furcsa kimondani, hiszen most is egy ágyban alszik velem. Látom és érzem is, hogy próbálkozik bízni bennem, de rengeteg mindent elhallgat előlem. Elképzelni nem tudom, hogy mi lehet az a titok vagy információ, amit akár a sírba is képes lenne magával vinni. Mert ezt érzem. Remélem, hogy egyszer majd megbízik bennem annyira, hogy el merje mondani nekem. Bár Jisoo szerint ebben ne is reménykedjek. Legalábbis a beszélgetésünk vége előtt még ezt gondolta. Mielőtt kimentem volna az erdőbe lenyugodni, volt egy felkavaró beszélgetésem Jisooval.
Jinéket és Hoseokot áttessékeltem a lakásunkba. Hoseok ragaszkodott, hogy marad, de ehhez semmi köze. Jisoo és én leültünk a konyhába. A béta úgy, nézett rám, mint aki menten felkoncol.
- Tisztában vagy azzal, hogy mit tettél majdnem Niával?
- Nem tettem vele semmit. Jin még időben fejbevágott a papucsával.
- De majdnem megtetted. Az ő esetében ez ugyanaz. - mérgelődött Jisoo.
- Figyelj! Tisztában vagyok azzal, hogy közel álltok egymáshoz, de nem vagytok már kislányok. Ez együtt jár az élettel.
- Nem érted a lényeget Yoongi! Elkezdett bízni benned, amit te majdnem tönkretettél! Miattad borult fel a hormonrendszere, és miattad lett láza! Az a baj, hogy fogalmad sincs az egészről!
- Akkor magyarázd el! - mondtam a bétának dühösen.
- Tudod, hogy mi, ugye?
- Igen.
- Ez az ő részéről óriási áldozatokkal jár. Ne mond el neki, hogy ezeket elmondom neked, mert megöl. Érez valamit irántad. És tudom, hogy nem csak a hormonrendszerét bolondítottad meg, de a szívét is. Szeretném, ha boldog lenne, és ő nagyon bizakodik benned. Szóval lakat a szádon, megértetted?!
- Igen.
- Amióta ismerem, mindig is inkább rejtőzködni próbált. A családjáról még nekem se szívesen beszél, szóval neked biztosan nem fog még. Nehezen bízik meg másokban. Nekem is rengeteg időt kellett adnom neki, míg végre megnyílt. Hogy is mondjam... annak a gondolatát, hogy neki családja lesz, vagy megtalálja a társát, mindig is elnyomta magában. Láza sem volt az elmúlt hat évben, mert megtanulta ezt is elnyomni. A tény, hogy egy alfa a párja totálisan kiborította. Az elején halálfélelme volt tőled.
- Miért? Hiszen nem tettem semmit.
- Nem az a lényeg, hogy mit tettél, hanem az, hogy alfa vagy.
- És ez miért baj? Már bocsánat, hogy ezt mondom, de az alfák a legerősebbek. Mellettem van a legnagyobb biztonságban.
- Alfák ölték meg a családját, és őt is majdnem. Rá való tekintettel többet nem szeretnék mondani. Már így is többet mondtam, mint kellett volna. Nagyon kérlek, vigyázz rá. Ő az egyetlen családtagom, habár nem vérszerinti. Rengeteg szörnyűségen keresztül mentünk. Remélem, hogy te boldoggá tudod tenni. Nagyon vigyázz rá! Mindenhogy! Annyi szenvedésen ment keresztül. Rengeteg mindenen nem tudok segíteni, de hátha te igen. Csak adj neki időt, hogy mindent elmagyarázhasson.
- Köszönöm, hogy ezeket elmondtad. Bevallom, hogy nem számítottam erre.
- Niáért teszem.
- Tudom.Hihetetlen, hogy a béta megbízik bennem. Legalábbis Nia miatt megbízik bennem. Az ígéretemet megtartom, ahogy azt mindig is tettem. A beszélgetésünk után muszáj voltam kimenni az erdőbe. Már akkor csöpögött az eső és dörgött az ég, de a tudat, hogy sokat szenvedett, feldühített. Úgy megkeresnék mindenkit, aki valaha bántani merte az én omegámat, és kivégezném az összeset. Ha csak megölném őket, az túl kegyes lenne. Aki bántotta a Lunámat az csak kegyetlen és fájdalmas halált érdemel. Fortyogott bennem a harag és a düh. Az időjárás tökéletesen kifejezte az érzelmeimet. Ugyanúgy tombolt, ahogyan én is legbelül. A jéghideg eső lehűtötte a kedélyemet.
Mikor Niát megláttam az ajtóban, minden dühöm elszállt. Most többet láttam belőle, mint az erdőben. Gömbölyű csípő, karcsú derék, a mellei formásak. Tökéletes a testalkata arra, hogy a kölykeimet kihordja. Tudom, hogy régimódi vagyok. Gyönyörű a teste, ahogyan ő maga is. Annyira lefoglalt a látványa, hogy elsőnek nem is reagáltam a hívására. Nem akartam megijeszteni. Gondolhattam volna, hogy fél az alfáktól. A látványától már csak a viselkedése varázsolt el jobban. Ahogyan a teraszon állt kint, és leszidott, majd betessékelt. Egy újabb olyan cselekedete, melyből sugárzik az erő. Szavakkal nem tudom kifejezni, hogy mennyire elégedett vagyok vele, már ha fogalmazhatok így. Most már biztos, hogy sem a falkának, sem a szüleimnek nem lesz kifogása ellene. Alig várom, hogy végre hazavihessem. Mert ha egyszer én innen elmegyek, akkor őt is vinni fogom magammal.
Jisoo pov.:
Már elmúlt hajnali fél négy is, de egyszerűen nem jött álom a szememre. Idegesített, amit ma Yoongival tettem. Remélem, hogy nem szúrtam el. Nia a legfontosabb nekem, ezért azt szeretném, ha boldog lenne. Egyenlőre úgy néz ki, hogy Yoongi lesz az, aki tényleg boldoggá teheti. Itt vagyok neki én is, de Yoongi jóval több mindent tud neki adni. Nagyobb biztonságot, szeretetet. Habár még mindig ellenzem az alfát, kénytelen vagyok beismerni, hogy Niának szüksége van rá. Szerintem egyiküknek sincs fogalma arról, hogy Nia mennyire ragaszkodik hozzá. Már most hozzátartozik. Ehhez kétség sem fér. Hamarabb kialakult közöttük a kötés, mint köztem és Hoseok között. Bár fogalmam sincs, hogy mi most hányadán is állunk.
Aranyos fiú, jókat lehet vele beszélgetni, de nem lép. Biztosan amiatt a Becky miatt. Pedig annyira bejön nekem. A külseje, a személyisége tökéletes az ízlésemnek. Csak hát ott van Becky... Nem csodálom, hogy őt szereti. Olyan szép az a lány. Én meg annyira csúnya vagyok. Rossz érzés a tudat, hogy valakinek, aki neked fontos, nem vagy nem úgy kellesz, ahogyan azt te szeretnéd. És lassan Nia is el fog menni. Tudom, hogy Yoongival fog menni. Ha nem akar, akkor is el fogom küldeni vele. Remélem, hogy Yoongi állja a szavát, és tényleg vigyázni fog rá. Bárcsak az én életem is rendbe jönne.
💜💜💜 Legyen szép napotok! 💜💜💜
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...