🌘24. rész🌒

878 41 0
                                    

Harmadik fél szemszöge:

Yoongi izgatottan várt az ebédlőben az édesanyjával. Már éjfél is elmúlt, de ő nem akart aludni menni. Látni akarta újra.

Az Aelin falka boszorkánya, Sandara, üzent, hogy a gyerekeket elküldte. Ez csak egy dolgot jelentett: megtámadták az Aelin falkát. Jihyung reménykedett, hogy Daesung túl fogja élni, de szíve mélyén tudta, hogy az is csoda lesz, ha egyáltalán a gyerekek épségben ide érnek.

Még hónapokkal ezelőtt járt itt náluk Daesung és Chaerin a gyerekeikkel. Niával és Taeminnel. Daesung ekkor mondta el Jihyungnak, hogy a falkája veszélyben van, és azt kérné tőle, hogy vigyázzon a gyerekeire, ha ők már nem lesznek. Jihyung természetesen igent mondott. Mindig is a barátja mellett állt. Most is támogatta, igaz, nehéz szívvel. Elszomorította, hogy Daesung ennyire kilátástalannak látja a helyzetét. Felajánlotta neki a segítségét, hogy katonákat meg harcosokat küld hozzájuk, de Daesung visszautasította. Azt akarta, hogy a haderejét Daeguban tartsa, hogy amikor idejönnek a gyerekei, megtudja védeni őket. Ezen elég sokáig vitatkoztak, de Jihyung végül belátta, hogy Daesungnak a gyerekei a legfontosabbak. Azóta is furdalja a lelkiismerete, hogy hagyta Daesungot és Chaerint meghalni. És még az ígéretét sem tudta teljesen betartani.

Aznap, mikor Deasungék meglátogatták őket, az egy szem fia, Yoongi, szerelmes lett. Nagy boldogan újságolta el a szüleinek, hogy a kislány, Nia lesz a felesége, és már meg is kérte a kezét. A szülei jót mosolyogtak rajta. Mind ketten jól tudták, hogy az Aelin lány mennyire gyönyörű, és biztosan jól nevelt, hiszen Daesung az apja. Mégsem vették igazán komolyan. Eddig még csak egyetlen egy lányra sem nézett rá, most meg már menyasszonya van. Szülei aranyosnak találták viselkedését. Biztosan csak gyerek szerelem, gondolták.  

Azon az éjszakán Jihyung elmondta Yoonginak, hogy hova megy. A fia nem akarta elengedni, ragaszkodott az apjához. Nem akart neki hazudni, ezért elmondta neki az igazat, hogy az Aelin gyerekekért megy. Bár ne tette volna...

Yoongi nagyon izgatott lett. Egyszerűen nem lehetett lelőni. Koromsötét volt odakint, ő mégis kiment a kertbe a szolgálókkal, hogy virágot szedjed, és azzal üdvözölhesse a leendő Lunáját. Alig várta, hogy újra láthassa a szerelmét. Az ebédlőben várt, az édesanyja mellett ült levakarhatatlan vigyorral az arcán, ami sajnos túl hamar és fájdalmasan hervadt le.

Jihyung a parton állt, és várta a hajót, ami lassacskán megérkezett. Az emberei mentek fel, ő a parton várt a biztonsága miatt. Nem tudhatták mi vár rájuk a hajon. Kis idő múlva egy síró fiút hoztak le a hajóról. Annyira sírt, hogy alig bírt beszélni. Jihyung kétségbeesetten nézett az embereire.
- Hol van a lány? – kérdezte aggódva.
- Nincs semmilyen lány. Csak őt találtuk.
- Kutassák át még egyszer a hajót! Ott kell lennie! – mondta Jihyung mérgesen.
- De uram! Minden szegletét át kutattuk a hajónak, és nincs ott.
- Az nem lehet! Akkor majd én!

Mindenkit félretolt maga elől, és a hajóhoz indult. Kizárt dolog, hogy a kislány nincs a hajón.
- Meghallt...- suttogta egy alig hallható hang.
Jihyung sápadtad nézett a kisfiúra.
- Meghalt, mert engem védett. Megtámadtak minket, de ő megvédett. Én nem tudtam őt...- a kisfiú hangja elcsuklott.
Jihyung letérdelt hozzá, és szorosan megölelte. A gyermekkel együtt sírt. Sírt Daesungért, sírt Chaerinért, sírt Taeminért, sírt Niáért és Yoongiért. Tudta, ha a fia ezt megtudja, teljesen összefog törni. A keserűség és fájdalom eluralkodott rajta. Megbukott mint apa és barát.

Yoongi tűkön ülve várta a két Aelin farkast, Taemint és Niát, de főleg Niát. Az ajtó nyílt. Léptek visszhangzottak a folyosón, majd megálltak előttük. Az apja és Taemin is kisírt szemekkel álltak az ebédlőben. Nia sehol. Nagyon jól tudta, hogy ez mit jelent. A mosoly az arcáról és a boldogság a szívéből egy szempillantás alatt elillant. A csokrot, melyet eddig féltőn tartott a kezeiben letette az asztalra. Szíve szerint sírt volna, de nem tette. Odalépett Taeminhez, és szorosan átölelte. Tudta, hogy Taeminnek sokkal nagyobb fájdalma van, mint neki. Ő a szerelmét vesztette el, viszont Taemin mindenkit. Yoongi megfogadta magában, hogy már csak Nia emléke miatt is a testvéreként fogja szeretni Taemint, hiszen eredetileg is úgy tervezte, hogy egyszer majd egy család lesznek.

Már hajnalodott, de Yoongi nem tudott aludni. Halkan, némán sírt a szobájában. A szíve összetört. Nia elvesztése felfoghatatlan fájdalom volt a számára. Már órák óta forgolódott az ágyában, de a megnyugvás csak nem akart jönni. Ezt megunva felkelt, és kiment az ebédlőbe.
- Hova igyekszel Yoongi? – kérdezte az apja. A fiú megijedt a hirtelen hangtól. Nem számított rá. Az apja viszont igen. Tudta, hogy a fia nem fogja annyiban hagyni a dolgot, hiszen Min. Egy Min mindig a legvégsőkig megy.
- Szeretnék kimenni a partra, és a vízbe tenni a csokrot, amit Niának készítettem. Neki szántam, csak nem így. De szeretném, ha megkapná. Szeretném, ha tudná, hogy nem fogom elfelejteni, és helyette is vigyázni fogok Taeminre.

Jihyung szíve teljesen ellágyult a fia szavaitól. Mindig is tudta, hogy a fia nem az a tipikus alfa alkat. Sokkal mélyebb érzései vannak, mint egy alfának általában, viszont pont ez teszi őt sokkal erősebbé és veszélyesebbé. Jihyung nagyon büszke volt a fiára, és természetesen elkísérte a partra.

Mire kiértek a parthoz a nap már felkelőben volt. A nap sugarai vörösre és narancssárgára festették a vizet. Yoongi némán a vízhez sétált és beletette a csokrot a vízbe. Mintha a víz tudta volna, óvatosan körbeölelte és elragadta a csokrot. Yoongi szeméből patakként folytak a könnyek, de továbbra sem mondott semmit. Némán megvárta, míg a csokor eltűnt a látóteréből, majd nehéz szívvel hazament. Még sokáig őrizte a lány emlékét, de ahogy idősebb lett, az emlékei úgy halványultak. Egy idő után már csak arra emlékezett, hogy ő tartozik valakihez, de a nevét elfelejtette. Csak az érzés maradt meg. Taemin és a szülei soha többet nem beszéltek Niáról.

Sziasztok! Hú, de nehéz szülés volt!😂 Nagyon sokat gondolkodtam, hogyan is folytassam tovább a sztorit. Rengeteg ötletem volt, végül ezt a vonalat választottam. Remélem, hogy jól döntöttem, és nektek is tetszeni fog. Helyesírási hibákért elnézést.😁 Legyen szép napotok!💜

Lacuna (Yoongi ff/werewolf)Where stories live. Discover now