30.

1.4K 155 239
                                    


תהנו מהפרק
או שלא
-

לואי פתח את דלת ביתו של הארי ונכנס פנימה ללא הזמנה. השעה הייתה שעת לילה וחושך שרר בחוץ. הארי ישב על הספה הנוחה כשהלפטופ שלו מונח מולו ביציבות על ברכיו, לידו היה כוס תה חמה וצלחת קטנה עליה היו פירורים של אוכל.

"היי" לואי אמר ותלה את המעיל שלו על הכיסא בנוחיות.

הארי החזיר לו הנהון כברכת שלום. אפשר לומר שלמד להתרגל מהר מאוד לנוכחותו של בן זוגו בדירתו.

"מה אתה עושה?" שאל וחלץ את נעליו.

"עובד" הוא אמר בפשטות ולא הסיר את עיניו מהמסך.

לואי פלט המהום לא מוסבר והלך אל עבר חדר השינה על מנת להחליף את בגדיו לבגדי בית נוחים יותר. הוא פתח את הארון בחיפוש אחר מכנס בית נוח כשסוודר מוכר תפס את עיניו. הוא לא ידע מאיפה הסוודר היה מוכר לו אך לאחר כמה שניות של בהייה הוא החליט לא להתעכב עליו יותר מידי ולסגור את הארון. הוא הסתובב והתכוון לצאת כשהבחין בכדור ירוק קטן שהיה מונח על השידה כשלידו כוס מים.

בתיאום מושלם קולו של הארי נשמע מהמסדרון, "השארתי לך את הכדור כדי שתבלע" קרא כתזכורת לכדור שהכריח אותו לבלוע בשל ידו הפצועה. לואי נאנח. הוא לקח בעדינות את הכדור בין אצבעותיו ובלע אותו עם לגימת מים. היד שלו בהחלט השתפרה מהבוקר אך כאבי ראש מסחררים תקפו אותו כמה פעמים מאז. הוא לא ידע אם זה קשור לכן החליט לא לספר זאת להארי עדיין.

לואי חזר והתיישב על יד הארי בספה. הוא נצמד אליו, כרך את ידו הבריאה סביב כתפיו הרחבות והשעין את ראשו הקטן עליהן. "מה עשית היום?" שאל בשקט והחל לסרטט עיגולים קטנים על חזהו.

הארי השתדל לא לייחס חשיבות רבה למגעו הנעים, "עבדתי" אמר ללא רגש, "עשית את האימונים שנתתי לך?" שאל והמשיך להקליד על המקלדת.

"אתה מתכוון לבקושי שיעורי אגרוף ודוח ניתוח אנשים רנדומליים ברחוב?" קרא בסרקזם, "כן עשיתי את זה".

"יופי" אמר.

לואי הביט בו מהצד. כל ריכוזו היה נתון למסך המחשב: גבותיו היו מכווצות, שפתיו ננשכו על ידי שיניו, עיניו הירוקות זזו במהירות על המסך ואפו התכווץ לאחר כל כמה שניות. לואי אהב שהיה נראה כך, הרצינות השתווה לו מראה סקסי והוא יכל להביט בו במשך שעות. הוא לא רצה להפריע לו אך הוא כמעט התפוצץ מרוב שרצה לנשק אותו, ולאחר כמה שניות מייסרות של התלבטות הוא מתח את ראשו והחל להעביר את שפתיו ברכות על צד צווארו בשקט בניסיון לגרות אותו. הוא העניק נשיקות קטנות על כל חלק והרגיש את הארי מאבד את ריכוזו לאט לאט.

"מ-מה אתה עושה?" הוא שאל וניסה להמשיך להסתכל על מסך המחשב על אף המטרד הרצוי. תחושת שפתיו של לואי שגעה אותו וגרמה לו לרצות להשליך הכול מהחלון ולהתמסר אליו יותר משיוכל להודות בקול רם.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now