ליאם יצא מן חדרו בעודו לבוש חגיגי.
"יוצאים לבר?" לואי קפץ מן הספה בהתלהבות. הוא ניסה למצוא תעסוקה שתחליף את השעמום שרבץ בו.
"לא הפעם אחי", ליאם הסתובב למראה שהייתה תלויה על הקיר, "אני יוצא לדייט" הוא סידר את שעונו שהיה על ידו ובחן את עצמו.
"זה נהדר!" לואי קרא בשמחה. זה לא היה נהדר, "עם מאיה נכון?".
"כן" הוא חייך. הוא לא שאל מאיפה לואי יודע את שמה, הרי ידע שהוא לא אמר לו זאת אך הניח שיצא לו לברר.
"לאן אתם הולכים?" הנמוך התקרב אל ליאם.
"לז'דו ורה" אמר בהתנשאות קלה.
לואי עיקם את אפו, "בלבוש הזה?" והביט בו דרך המראה.
"מה לא בסדר בזה?" קולו של ליאם הביע חשש והוא העביר עוד כמה מבטים על לבושו בחוסר בטחון בשל ההערה של חברו.
"בחייך ליאם אתם הולכים למסעדה איטלקית מכובדת, אתה לא יכול ללכת עם גינס וחולצה מכופתרת" הוא אמר בידענות והוסיף כשליאם נתן בו מבט מזלזל, "אני גיי ליאם, אם יש דבר אחד שאני מבין בו זה אוכל איטלקי וחולצות".
ליאם גלגל את עיניו, "אז מה אתה רוצה שאלבש?".
"זה לא מה שאני רוצה שתלבש, זה מה שהבחורה רוצה" הוא אמר בידענות מתנשאת. ליאם שלח לו מבט חסר רגש כתגובה והוא הוסיף, "שזה אומר חליפה כמובן" כמובן מאליו.
"לואי אני יוצא לדייט ראשון, לא מתחתן" הוא צחק ולואי מלמל, "לפי איך שאתה מסתכל עליה זה לא כזה רחוק" וקיבל מכה קלה לכתף.
"אוקיי ונגיד שאני מסכים, מאיפה אני אשיג חליפה בהתרעה כזו קצרה? זה עוד חצי שעה" אמר.
"נכון.. והמסעדה במרחק נסיעה של רבע שעה.." לואי הוסיף במלמול וליאם שוב פעם וויתר לשאול אותו כיצד ידע זאת במדויק.
"מה אתה מציע שנעשה?" שאל ולואי ניסה להביא פתרון מהיר. מי לובש חליפות, פנוי בכל שעה ביום וביתו במרחק הליכה מכאן?
שם אחד עלה לראשו של לואי.
"יכול להיות שאני מכיר בחור אחד.." לואי נאנח. הוא לא רצה ללכת לבקש טובה מהארי לאחר שצעק עליו אתמול. אך הוא גם רצה למנוע מחברו להרוס את הסיכוי היחיד שלו לאהבת אמת, ולא היה נראה שיש פתרון אחר.
"יופי! איפה הוא גר?" ליאם מחא כפיים כשמח שמצא פתרון.
"אני לא יודע" לואי שפשף את מצחו בניסיון להיזכר האם אמר לו פעם איפה הוא גר. הוא ידע כמובן שהארי גר קרוב אליו, אחרת הוא לא היה מחליף חליפות מהר ככ ובא למסעדה כל יום.
"אז מי כן יכול לדעת?".
לואי חשב שמאיה אולי תדע משום שהארי דיבר איתה ביום ההוא בבר לפניי שפנה אליה בבקשה לדבר עם ליאם. "מאיה אולי תדע.." אמר באי נוחות וליאם ביטל את דבריו במהירות.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?