זה פרק עם המוןןן מידע אז שימו לב שאתם קוראים לאט ולא מפספסים מילים :)
-לואי עמד בלובי הבניין בחוסר מעש. איך הוא אמור להיכנס לבית של מישהו? ועוד למרפסת? קיבינימט. הוא הביט במראה הגדולה שהייתה תלויה על הקיר ובהה בטרנינג שלבש. אולי הוא באמת היה צריך ללכת לישון עם חליפה.. אחריי הכול אף אחד לא יכנס לבית שלו מישהו שנראה כמו הומלס. אבל איפה הוא יחליף? הוא נאנח והחליט להיכנס למעלית, הוא יחשוב על פיתרון אחר כך.
הוא לחץ על הקומה החמישית בהנחה שזו תהיה קומה גבוהה מספיק בשביל שיראו אותו מהמרפסת. המעלית החלה לעלות בקצב, אך היא עצרה בקומה שלישית ולואי מצמץ בבלבול בדלתות המעלית שנפתחו. מאחוריהן הופיעה האישה שפגש קודם והוא נאלם דום, אך נרגע מעט כשנזכר שהיא אינה יודעת שהוא היה 'הסוחר סמים'. האישה לא ייחסה אליו חשיבות ולחצה על כפתור קומה שבע.
לואי שיחק עם אצבעותיו הקטנות בלחץ ומיקד את מבטו בתקרה כמנסה לברוח מקשר עין.
"הכול בסדר?" האישה שאלה לאחר כמה שניות בהן ראתה את לואי המתוח כמעט מוציא לעצמו את האצבעות מהמקום.
"א-אני? כ-כן" הוא מיהר להשיב בגמגום באופן הכי חשוד שאפשר.
"אתה חדש פה? לא ראית אותך לפניכן" היא אמרה ולואי נעלב מעט. איך היא לא זוכרת את קרב הצעקות המעורר השראה שהיה להם? חצופה.
"כ-כן אני רק מבקר פה" אמר והביט במסך שהראה באיזה קומה הם נמצאו. איך ייתכן שזה זז כל כך לאט?
היא בחנה את בגדיו לרגע, "אתה המדריך ליוגה החדש של ניני?" היא שאלה ולואי הביט בה בבלבול. "אה לא משנה פשוט חשבתי.." היא חזרה בעצמה לאחר המבט שלואי שלח לה.
"ל-לא זה באמת אני!" הוא קרא בקול חזק מידי והיא הרימה גבות בהפתעה, הוא לא יכל לתת לסיפור כיסוי המעולה שנתנה לו לחמוק מבין ידיו ככה, ״פ-פשוט הייתי מופתע שאת מכירה א-אותה" אלתר משהו והביט בה כמקווה שהיא תקנה את התירוץ העלוב.
"אני מכירה את כולם בבניין" היא אמרה בשחצנות מסיומת ולואי שמח שהאגו שלה לא נתן לה לראות כמה לחוץ היה. "אני יודעת מה כל אחד עושה ומתי".
אם לואי חשב שליאם היה חסר חיים כי הוא רדף אחריי מאיה במשך שבוע, הרי שהאישה הזו היא מלכת חסרי החיים. "נחמד" אמר בחיוך מתוק.
המעלית עצרה בקומה חמש והדלתות נפתחו, לואי יצא מהן ועמד לרגע ברחבה.
"תוכלי לומר לי איך להיכנס אם ניני לא בבית?" הוא הסתובב בחזרה על מנת לשאול אותה לפניי שהדלתות יסגרו שוב. היא שלחה בו מבט חושד. "החניכה הקודמת שלי השאירה אותי להתייבש בחוץ במשך חצי שעה עד שחזרה הביתה" הוא שלף תירוץ בביטחון מופרז. הוא קיווה שלא מופרז מידי.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?