24.

1.3K 156 132
                                    

היי רק אומרת שתשימו לב לזמנים בין בפרקים. בתחילת הפאנפיק עברו שבועות בין פרק לפרק אבל עכשיו זה דחוס יותר כי יש יותר מה להכניס אז כל כמה פרקים זה יום אחד אז תשימו לב לזמנים אם כתוב שזה בבוקר או בערב :)
אללה תהנו
-

לואי התעורר לפניי הארי. הוא פקח את עיניו בזהירות והביט במלאך שישן לידו ונאנח. הוא יכול להתרגל למראה הזה כל בוקר. הוא הביט בו וחייך, מעביר את אצבעותיו על לחיו ברכות. הוא חשב על הדברים, על המפגש הראשון שלהם ועל איך שהעניינים התגלגלו, הזוי לחשוב שהכול קרה במקרה. מה אם היו שולחים סוכן אחר? הוא לא היה מתעורר לצידו הבוקר אם העניינים היו מסתדרים אחרת. יש אנשים שהיו קוראים לזה גורל, אחרים ייעוד, אבל הוא העדיף לקרוא לזה שני אידיוטים שמסתדרים טוב ביחד, כי זה מה שהם היו, ולא היה צריך יותר מזה.

"אתה תמיד בוהה באנשים שאתה ישן איתם?" הארי אמר לפתע ולא פתח את עיניו.

לואי נבהל כהוגן ופלט קריאת הפתעה, "הארי! כמה זמן אתה ער?" הוא מיהר להחזיר את ידו על יד גופו במבוכה.

"מספיק זמן בשביל לדעת שאתה בחור קריפי" הוא פקח את עיניו שצבען היה ירוק בהיר באור הבוקר. "אני צריך לדאוג?" שאל בחיוך שחשף את שיניו הישרות (יותר ישרות מהמיניות שלו זה בטוח🙄✋🏼)

"תשתוק, סתם הייתי משועמם" לואי תירץ וקבר את פניו בכרית.

הארי לא האמין לזה אך הוא רק חייך. היה משהו נחמד בידיעה שלואי בהה בו, אפילו אם זה היה מלחיץ.
"מה אתה רוצה לארוחת בוקר?" שאל ולואי הסתובב על צידו כחושב.

"חביתה" אמר, "אני אכין" הוא הציע והארי מיהר לבטל את דבריו.

"זה הבית שלי, אני אכין" אמר ולואי נענה בראשו לשלילה.

"אני לא סומך עלייך מספיק בשביל שלא תהפוך את זה לשניצל איכשהו" הצביע עליו באצבע מאשימה והארי צחק.
לואי חייך ברכות ומצמץ בעיניו ארוכות. צלצול טלפון קטע את אווירת הבוקר הנעימה והארי נאנח וזרק את ידו לשידה כתופס את הטלפון באקראיות. הוא קירב את המכשיר אליו ונאנח, "זה ג'פרי" בישר ללואי שהחמיץ את פניו בין רגע. "הלו?" ענה מבלי לחכות לאישורו.

לואי שילב את ידיו כנגד חזהו. הוא ידע שעדיף לו לא לשנוא את הבוס שלו אך משהו בהופעתו של ג'פרי כל פעם מחדש עוררה בו רצון לשבור קיר, הוא לא סמך על הבחור.
לואי העביר את מבטו אל הארי שהיה נראה מרוכז בשיחה והוא לא יכל שלא לחשוב כמה המראה הרציני הלם אותו: שפתיו המעוקלות לקו ישר, עיניו המרוכזות בנקודה באוויר, גבותיו המעוצבות שהתכווצו למטה, אפו הנמתח ומשווה לפרצופו מראה של אליל. לואי יכל לקרוע ממנו את בגדיו ברגע. הוא מיהר לנשום עמוק ולהסיט את מבטו. הוא לא רוצה למהר ביחסים שלו עם הארי, מספיק לו לבינתיים התנשקויות. נכון? הוא החזיר את המבט שוב כעבור שנייה כמתחרט. הוא החל לעביר את אצבעותיו על ידו החופשית של הארי, ומשם התקדם בטפיחות אל חזהו.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now