אוקיי זה נראה כאילו כמה אנשים לא הבינו מה קרה בפרק הקודם אז הינה התקציר; הם חשבו שהגניבה תהיה בתצוגה של התכשיטי מלוכה אבל בעקבות החצי-חטיפה-שיחת-אמת שקרתה עם הארי בפרק הקודם הם הבינו שזו רק פעולת הסחה. הם יצאו החוצה וראו כמה אנשים (הגנבים) על גג של מוזיאון שהיה רחוב ליד האירוע והבינו שהמטרה שלהם מההתחלה הייתה המוזיאון, שיהיה ריק וללא השגחה בגלל שכל תשומת הלב תלך לשמירת תכשיטי התצוגה.
זה נשמע קצת מסובך אבל אני מבטיחה שזה לא די
-הם עמדו זה לצד זה, מנסים להשקיט כל פעולה שעלולה ליצור רעש.
"זה כל כך אדיר" לואי לחש בהתרגשות והצמיד את גופו אל הזכוכית.
הארי העיף בו מבט רציני, "ברצינות לואי? אנחנו על גג של מוזיאון שעומדים לשדוד" הוא גלגל את עיניו למשמע חוסר היכולות של שותפו להתאים לסיטואציה.
לואי לא השיב והתכופף, מצמצם את עיניו מבעד לזכוכית על מנת לראות ברור יותר, "אני מזהה כמה מהם" לחש.
הארי הנהן בהסכמה, "חלק מהם היו במרדף מכוניות" השיב.
"אני לא מצליח לשמוע מה הם אומרים" הוא לחש לו בתסכול.
הארי חייך חיוך ערמומי והוציא משרוול חליפתו שני גושי פלסטיק המחוברים זה לזה בסליל שקוף ומסולסל והחל להתעסק בהם.
ברגע שהבין איזה מן מכשיר זה לואי הרים גבה בהתרשמות, "אז.. אתה תמיד הולך עם מכשיר האזנה בשרוול?" גיחך בזמן שבן זוגו הצמיד את אחד מהחתיכות לזכוכית התקרה עליה עמדו ואת השנייה הניח באוזניו. הוא לא השיב ולואי הסיט את מבטו, "כל כך אדיר.." מלמל בהערצה מסוימת, "רק שתדע שהיו לי גם כאלה כשהייתי קטן" הרגיש צורך להתפאר.
הארי הביט בו במבט לא מאמין בזמן שהמשיך לסדר את המכשיר.
"זה היה וואקי טוקי.." אמר בשחצנות, "..שגנבתי.." הוסיף בבושה תחת מבטו הבוחן, "הוא נפל מהגג ונהרס.." הוא התפתל באי נוחות, "אחר הייתי צריך לשלם מכל החסכונות שלי בשביל לקנות חדש לשכנים הינה אתה מרוצה?" פלט בעצבים בזמן שהארי לא אמר מילה.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?