אחד הפרקים הכי טובים בפאנפיק לפי דעתי, תהנו ;)
-לואי פקח את עיניו בזהירות ומצמץ ארוכות כמנסה להחזיר את תחושת הישנוניות ששהה בה. ראשו כאב מעט ומאורעות אתמול צצו בזיכרונו. הוא הופתע לגלות שלא זכר הרבה מליל אמש.. הוא יצא לפגישה עם הארי, והם בהחלט דיברו על המוסד. לואי זכר שהבחור הרגיע אותו עקב החששות שהיו לו בנוגע לבצטרפות למוסד. רגע. לואי הצטרף למוסד?
ואז הוא נזכר מחדש- הוא חתם על החוזה. זה היה בדירה שלו, הוא חושב, הארי הביא לשם את המסמכים. והם ראו סרט. כן.. הוא נזכר בהכל.
לואי התמתח בקול בעודו עובר לתנוחת ישיבה. הוא הסיט את מבטו אל עבר החלון שם ראה את דירתו. לקח לו כמה שניות להבין שאם הוא רואה את ליאם בסלון זה אומר שהוא לא בסלון הנכון.
"אההה!" הוא צעק בחרדה ושמע צליל מתכתי נופל מיד אחריי."מה אתה עושה?!" הארי קרא מהמטבח בבהלה.
לואי הביט בו במבט מופתע, "מה אתה עושה פה??" קרא באנדרנלין של הבוקר. הארי נשאר אצלו בדירה מאז אתמול?
"זה הפאקינג בית שלי" הארי החזיר צעקה מהירה. הוא לא הבין למה לואי צועק אך טון השיחה הלחיץ אותו כך שצעק גם.
"אז מה אני עושה פה??"
"אני אסביר לך אם תפסיק לצעוק".
לואי היה עייף מידי בשביל לחשוב בהיגיון, "חטפת אותי?"
הוא עיקם את מבטו בעלבון מסוים, "לא חטפתי אותך".
"אז מה אני עושה פה?" צעק בתוכחה.
עכשיו הוא התעצבן, "תשתוק ואני אסביר לך".
"תפסיק לצעוק כבר!" לואי צעק על אף שהוא היחיד שצעק.
הארי שילב את ידיו, "תפסיק אתה לצעוק כבר!" החזיר בכעס.
"למה אתה צועק!".
"כי אתה צועק!".
"למה אני צועק!".
"אני לא יודע לואי!".
"אולי שניכם תשתקו וזהו?" הם שמעו קול ומיד לאחר מכן ראו את קווין יוצא מהשירותים.
"אההה!" הארי צרח בבהלה אמיתית.
"הוא מדבר!!" לואי צווח והצביע על החתול השליו באופן מפתיע באצבע מאשימה.
"זה לא החתול טיפשים!" איש גבוהה ממדים הגיח מאחוריי דלת השירותים שהייתה פתוחה.
"אההה! מי זה?!" לואי צווח שוב וחיבק את השמיכה. סיטואציה שכזו תפחיד כל בנאדם, במיוחד כשמדבור בלואי שהיה בהאנגאובר קל.
"זה ג'פרי!" הארי צרח, לא מודע לגמרי למילותיו.
"מי זה ג'פרי!".
"אני הבוס של שניכם!" ג'פרי צעק בכעס.
"מה הוא עושה כאן?!" לואי בהה בהארי במבט חרד.
"אני לא יודע".
ג'פרי ניסה להרגיע את הטונים של השיחה המאוד רועשת, "אם תשתקו אני אסבי-"
"יש לו אקדח!" לואי קטע את ג'פרי בהיסטריה.
"גם לי יש אקדח!" הארי שלף את האקדח שלו החוצה במהירות מפתיעה.
"אהה יש לך אקדח!" לואי התכווץ.
"תניח את האקדח למטה!" ג'פרי צעק.
"למה?!" לואי צעק בתוכחה, לא מותיר זמן תגובה להארי.
"אני לא מתכוון לפגוע בכם! פשוט תקשיבו לי!" ג'פרי החל לאבד את סבלנותו משיח החירשים הזה, שבסופו הם יהפכו לחירשים באמת.
"אני לא יכול להקשיב כשאתה צועק!" לואי צעק על הבוס.
"תפסיק לצעוק ואני אפסיק לצעוק!" ג'פרי החזיר לו.
"אוקיי!"
"אוקיי!".
דממה השתררה בחדר והארי החזיר את האקדח לכיסו במבוכה קלה כמבין מה עשה רק לאחר מכן.
לאחר כמה שניות הם שמעו "סופסוף!" מהדירה לידם."אז אתה הבוס שלי?" לואי שאל בשקט יותר.
"כן. וזה בהחלט לא היה רושם ראשוני טוב" ג'פרי אמר ולואי בלע את רוקו בשקט. "סטיילס," הוא פנה אל הארי בשלווה לא מוסברת, "תכין לנו כוס קפה" אמר ברצינות ופנה לשבת בשולחן אוכל בזמן שלואי נגרר אחריו בבושה, עדיין עטוף בשמיכה.
"מיד" הארי הינהן ומיהר להסתתר מאחוריי המטבח.
ג'פרי התיישב בכבדות על הכיסא, נאנח מעט. "אז אני מבין שאתה בחור מאוד היסטרי" אמר ללואי והוא האדים במהירות, "אני לא בנוי לדרמה על הבוקר" תירץ וקבר את ראשו בשמיכה בבושה, רושם ראשוני לא היה הצד החזק שלו מסתבר.
"הינה" הארי הביא לשולחן שלוש כוסות קפה והגיש אחת מהן לג'פרי בנימוס.
הוא הינהן כאות תודה וכחכך בגרונו על מנת להתחיל את השיחה, "באתי הינה על מנת לוודא שאתם אכן עומדים בקצב האימונים הדרוש" פתח ללא גינונים מיותרים, "על מנת שנוכל להאיץ אותו בהתאם להנחיות החדשות" הוא הביט במתולתל בעניין והארי עיקם את אפו בחוסר הבנה.
לואי לידו לא היה נראה קשוב יותר מידי לשיחה המפתחת, הרי שרק ניסה לעכל את העובדה שקם וזה בלי קשר למצב התקף הלב שנגרר אליו בקרב צעקות עד לפניי כמה דקות.הארי כחכח בגרונו בחוסר נוחות, "הנחיות חדשות?" שאל במבוכה קלה. הוא לא קיבל שום מידע על הנחיות חדשות.
"כן.. שלחתי לך בדליקורט" הבוס הנמיך את ראשו במבט בוחן, "מועד המשימה הוקדם בשבועיים".
-
אומג איזה מתח העלילה מתקדמת
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?