Pitanja za horoskopske znakove

87 4 16
                                    

Bokić!

Odmah da se razumijemo, ne vjerujem u horoskop. Da, zabavno mi je pročitati ga i probati se poistovjetiti sa svojim znakom i podznakom. Ponekad je horoskop točan, ali pošto je pisan dosta općenito, naravno da ima odudaranja i da nije svaki pojedinac isti. Pronašla sam nekoliko zanimljivih pitanja, odgovarat ću samo na ona koja se tiču mog znaka (vodenjak). Vi odgovarajte na pitanja za svoj znak, a ako imate nova pitanja, pišite u komentare!

OVAN - Kako to da lako stvaraš prijateljstva? Bi li radije imao deset želja, a da ne možeš poželjeti novac ili imao 100 milijardi dolara? Zašto bezobzirno povrjeđuješ ljude? Postane li ikad zamorno, čuvati toliko tajni? Zašto se bojiš dopustiti drugima da ti pomognu? Zašto tako brzo uskačeš u veze samo da bi isto tako brzo otišao?

BIK - Zašto se izoliraš od drugih? Bi li radije uvijek znao istinu kad netko laže, a da ti tada nos raste ili da ti svi ljudi budu brutalno iskreni bez obzira na sve? Zašto ti treba odobrenje drugih ljudi? Zašto ne vjeruješ u sebe? Ne misliš li da vrijediš više, ne vidiš li svu vrijednost koju imaš? Voliš li se osjećati slomljeno ili si tek naučili živjeti s boli?

BLIZANCI - Hoćeš li ikad prestati tražiti novu avanturu? Bi li radije da bilo koja zamišljena stvar postane stvarna samo crtanjem ili da bilo koja stvar nestane brisanjem? Bojiš li se svojih mana? Lažiraš li svoje samopouzdanje da ljudi ne bi mogli vidjeti koliko si zaista samopouzdan? Jesi li ikad prestao razmišljati kako se drugi osjećaju kad ih ostaviš jer ti je dosadno?

RAK - Zašto si tako strog prema sebi? Bi li radije mogao razgovarati sa svim životinjama ili govoriti sve strane jezike? Zašto tvrdiš da si nevin kad si kriv za nečiju bol? Možeš li živjeti samostalno? Zašto moraš uskočiti u vezu prije nego što uopće postaneš svjestan što je ljubav? Hoćeš li ikada preuzeti odgovornost za svoje postupke?

LAV - Kako ostaješ tako pozitivan čak i nakon čak i u najgorim okolnostima? Bi li radije da tvoje odluke donose drugi ljudi ili da se donose random? Zašto su ti tuđa mišljenja toliko važna? Zašto moraš pobijediti u svakoj raspravi u koju se uključiš? Hoćeš li ikad moći drugoj osobi u potpunosti pokazati svoje mane i nesigurnosti i shvatiti da te i dalje voli čak i ako nisi savršen?

DJEVICA - Zašto rijetko pričaš, ali kada pričaš kažeš najljepše stvari? Bi li radije znao sve što treba znati (beskonačno znanje) ili vladao svime što treba vladati (beskonačna snaga)? Zašto osjećaje doživljavaš kao ranjivost? Jesi li toliko ponosan i moćan da moraš ići kroz život ne dopuštajući drugima da ti pomažu? Zašto nisi sposoban shvatiti da nisi savršen, ali u redu je što nisi savršen?

VAGA - Kako uspijevaš u svemu? Bi li radije da se nitko ne pojavi na tvojem vjenčanju ili da se nitko ne pojavi na tvojem sprovodu? Zašto se toliko trudiš da nitko nikada ne sazna tko si ti? Zašto tvoj društveni život diktira kako živite svoj život? Misliš li da si vrijedan ljubavi samo ako prikrivaš svoje pravo ja?

ŠKORPION - Zašto si tako zaluđen moći? Bi li radije imao intelektualno ili fizički privlačnog partnera, a da ne može biti oboje? Zašto svoju usamljenost skrivaš iza humora? Ne vidiš li svu vrijednost? Zašto očekuješ da ti ljudi budu iskreni kad uvijek lažeš i varaš druge?

STRIJELAC - Kako uvijek ostaješ iskren? Želiš li radije otići na godišnji odmor Europom ili na opuštajući odmor na Karibe? Zašto u svakoj prilici moraš udružiti ljude? Zašto nikad ne uzimaš u obzir osjećaje drugih ljudi? Znaš li koliki si narcis? Postoji li razlog zbog kojeg trebaš biti bolji od svih?

JARAC - Kako možeš biti toliko strpljiv? Bi li radije imao gumb za premotavanje unatrag u svom životu ili gumb za pauzu u svom životu? Zašto ti je tako teško izraziti svoje osjećaje drugima? Hoćeš li se ikada zaustaviti i shvatiti da ti drugi ljudi mogu pomoći i da nisi sam? Zašto se toliko forsiraš i još uvijek nikad ne misliš da si dovoljan?

VODENJAK - Kako možeš ostati vjeran onima koji to ne zaslužuju? Bi li radije mogao letjeti ili čitati misli? Zašto se toliko bojiš prihvatiti ljubav koju ljudi imaju prema tebi? Kako možeš biti toliko nesvjestan tuđih emocija? Hoćeš li ikada naučiti da je neke stvari bolje ne izgovoriti? - Jer sam lojalna osoba i smatram da ću ići kontra sebe ako to pogazim. Čitati misli. Bojim se jer me većina ne poznaje dovoljno i ne želim da se razočaraju, nesigurna sam u sebe. Prilično sam svjesna tuđih emocija, tako da u ovom dijelu odudaram od predrasuda o vodenjacima. Što se zadnjeg pitanja tiče, stvarno ovisi o situaciji. Ponekad ljudi shvate poruku tako da određene stvari ostanu neizgovorene, ali opet ponekad s ljudima treba biti brutalno iskren da shvate neke stvari.

RIBA - Kako uspiješ prevariti druge da misle da znaju tako puno o tebi, a zapravo znaju samo djelić? Bi li radije izbrisao sve loše ljude na svijetu ili sve loše nežive stvari na svijetu? Jesi li sposoban biti svoja osoba umjesto da samo slijediš sve ostale? Zašto dopuštaš drugima da gaze po tebi? Znaš li da su tvoja mišljenja i osjećaji jednako važni kao i svi drugi? Hoćeš li ikada dopustiti da drugi ljudi vide tko si ti ustvari ako postaviš neku "nevinu" fasadu?


Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now