365 pitanja - studeni

21 2 7
                                    

Bokić!

Polako počinjem vjerovati da mi ovaj serijal ide od ruke. Nadomak smo kraju, još nas 60-ak pitanja dijeli od ispunjenja cilja. Malo sam listala pitanja koja nas čekaju ovog mjeseca i na neka stvarno jedna čekam odgovoriti. Za razliku od ostalih mjeseci, ima puno pitanja za razmišljanje koja djeluju banalno, a kad se počne odgovarati razotkrivaju svašta. Do idućeg, posljednjeg u serijalu, uživajte!

305. Koja je uloga zahvalnosti u tvom životu?                 Trebalo mi je vremena da si posložim u glavi da zahvalnost i biti dužan nije isto. Sada kada sam nekome zahvalna, to je velika stvar i pamtim ljude koji su toliko dragi te nastojim to pokazati. Ljepši je osjećaj kada je netko meni zahvalan, meni je to predivno i tada se jako dobro osjećam.

306. Kako mjeriš svoj uspjeh?                Ima više elemenata kojima određujem uspjeh. Trenutno mi je važniji uspjeh koji mi donosi mir i zadovoljstvo, nego uspjeh koji je vidljiv na papiru. Danas svaki papir može biti prevara, i onaj s pečatom i onaj bez, ali moj neki unutarnji sklad, sreća i zadovoljstvo je nešto što sebi ne mogu slagati. 

307. Što ćeš postići do kraja godine?                 Do kraja godine voljela bih ostvariti svoje tri željice. Dvije su vezane uz privatni život, a jedna je vezana uz faks.

308. Koja je tvoja spirit animal?                  Pretpostavljala sam da je sova, riješila sam par kvizova i na svakom dobila sovu. Nisam iznenađena. 

309. Voliš li se dotjerivati?               Volim. Trenutno to volim raditi kad mi puhne i kad se spremam za neki važan događaj. Prije par godina toliko sam se voljela sređivati da sam to radila svakodnevno. I dalje se volim dotjerati, samo rjeđe i nekako je slađe.

310. Što voliš raditi za kišnih dana?                Za kišnih dana volim sjediti u mraku, čitati knjigu uz šalicu vruće čokolade i slušati kako kapljice lupkaju po krovu kuće. Osim toga, nekako se osjećam produktivnije kada kiši tako da ću tada vjerojatno najviše i najkvalitetnije učiti ili raditi što već imam u planu. Volim kišu.

311. Tvoj posljednji DIY projekt?               Završavam s izradom narodnog nakita, odnosno replike posavskih kraluša. Studeni je tako da krećem u potragu za idejama za kalendar 2023. koji će tradicionalno biti DIY. 

312. Što misliš o planiranju obroka?              Zavidim ljudima koji uspijevaju napraviti plan i držati ga se. Želja mi je u skoroj budućnosti planirati obroke, zato se divim ljudima koji to rade. Mislim da je to jako korisno.

313. Nalivpero ili kemijska olovka?              Kemijska olovka samo zato što je praktičnija. Više sam puta izlila tintu nalivpera nego zapravo pisala njime, iako priznajem da mi se trag nalivpera više sviđa.

314. Koji te film držao budnu/og noću?               Under the Bed (2012.) i The Thing (1982.) koji sam već spomenula kao film s najgorim čudovištem. Imam potrebu opravdati se. Dakle, Under the Bed gledala sam kada mi je bilo 9, a spavala sam sama u potkrovlju. Zašto sam ga gledala? Jer je bilo cool gledati hororce sa sestričnom tinejdžericom. Što se tiče fila The Thing, ne znam koliko sam imala godina, samo znam da sam ga gledala prije fila Under the Bed i očito se nisam naučila pameti. Jedva sam stizala čitati titlove, ali nekim čudom sjećam se većine filma. Teško sam zaspala možda tu večer i kad sam sanjala o tome.

315. Opiši svoju savršenu večer.                  Ovisi s kime i gdje ju provodim. Npr. savršeno je kad satima igramo društvene igre ili gledamo neki dobar film ili izađemo u kazalište. Nemam jednu definiciju savršenog. Važno da je opušteno.

Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now