Bokić!
Na pola smo puta da odgovorimo na svih 365 pitanja. Wow! Brzo je prošlo, ide nam odlično pa ćemo samo tako i nastaviti. Pitanja su sve zanimljivija, posebno su mi draga neka pitanja baš za ovaj mjesec tako da jedva čekam. Uživajte u ljetu!
182. Kako izgleda tvoj dom iz snova? Nemam neku konkretnu sliku svega. Znam samo da sanjam imati prostoriju s knjigama - nešto kao malu čitaonicu i praznu prostoriju. Ostalo klasika.
183. Jedna stvar koja nedostaje tvojoj rutini? Samo jedna? Ufff.... fali mi više od jedne stvari, ali ono osnovno je neovisnost. Moja rutina ne ovisi samo o meni i ne mogu baš planirati i držati se rasporeda, što me živcira.
184. Kakva je tvoja godina do sada? Dosta dobra. Ne mogu se žaliti jer sam ove godine isprobala puno novih stvari, polako nadoknađujem ono što mi je lockdown uskratio, a da ne govorim koliko je stvari preda mnom kojima se jako veselim.
185. Voziti bicikl ili pješačiti? Uuuu. Voziti bicikl. Volim oboje, pješačenje je bolje ako je teren brdovit i neravan, ali obožavam vožnju biciklom.
186. Što se danas treba dogoditi kako bi dan bio savršen? Trebam se pokrenuti.
187. Što misliš o svojoj profesiji? Recimo da govorimo o profesiji kao onime čime se bavim iako mi ne donosi zaradu, dakle folkloru. Mislim da je to plemenit rad koji je često neshvaćen i podcijenjen, ali među nama koji se time bavimo postoji predivna zajednica koja uživa u svakom druženju.
188. Kako izgleda tvoj raspored za ovaj tjedan? Ponedjeljak i utorak ništa posebno, srijeda i četvrtak (danas) su generalne probe pred nastupe, petak za sada ništa, subota nastup, nedjelja nastup.
189. Imaš li 'bucket' listu (popis stvari koje želiš napraviti, mjesta koja želiš posjetiti)? Nemam konkretno popis, ali naravno da postoji niz stvari koje želim ostvariti. Za ovaj dio godine mogu za sve staviti kvačicu, a za dalje ćemo vidjeti.
190. Koliko je važno pratiti trendove? Meni osobno nije važno jer se, pogotovo danas, mijenjaju iz sekunde u sekundu i nema mi svrhe slijepo ih pratiti. Ima trendova koji mi se svide, ali ih baš namjerno isfuram kad prođu.
191. Koje je tvoje mišljenje o meditaciji? Bez obzira na vjersko opredjeljenje, ako meditaciju gledamo kao vježbu za odmor i relaksaciju tijela i psihe, to uopće nije loša stvar. Međutim, meni to ne odgovara. Pokušala sam više puta, nije išlo. Već sam jednom odgovorila na slično pitanje, uglavnom ne pronalazim se u tome jer ne vidim kako će to riješiti probleme. Mene to ne smiruje i zato to ne prakticiram. Nemam ništa protiv ako nekome to odgovara, dapače samo dajte, ali nemojte me uvlačiti u to jer neću trošiti vrijeme na to.
192. Crpi li ti netko/nešto energiju ovih dana? Osim što sama sebi uskraćujem energiju? Paaa.... Ništa konkretno, samo nemam volje za raditi išta što mi se naredi pa automatski nemam energije za to isto.
193. Bi li voljela započeti novi hobi? I ne zapravo. Oni hobiji kojima se sada bavim iziskuju puno mog slobodnog vremena jer ih radim kako spada i uživam u svakom trenutku. Ne znam koji bi me novi hobi toliko zaintrigirao da se počnem njime baviti. Umjesto toga mogla bih se baciti na sve nedovršene stvari koje odgađam.
194. Kada si zadnji put iznenadila samu sebe? 26.06.2022. Ovo je bilo baš veliko iznenađenje.
195. Posljednja inspiracijska misao koju si pročitala? "My biggest fear is that eventually you will see me the way I see myself." Ne znam koliko se ovo može svrstati pod inspiraciju, ali eto to je zadnje na što sam stala i razmislila.
196. Kako izgleda tvoje idealno jutro? Budim se oko 8, pripremam kavu i doručak, čitam novine, radim nešto korisno, čitam knjigu ili sjedim s curama na terasi.
197. Fikcija ili ne-fikcija? Jooj nemojte me to pitati. Što se filmova tiče, fikcija mi je mrvicu draža. Što se knjiga tiče, volim naizmjence čitati tipa krimić i fantaziju jer koliko god volim jedan ili drugi žanr, smeta mi kada je previše jednolično.
198. Koji bi bio idealan rođendanski poklon za tebe? Već par godina, rođendanska želja mi je da za rođendan odem negdje sama, onako na cijeli dan. Ne volim proslave jer se nekih 15 minuta slavi rođendan, a ostatak večeri je razgovor o nebitnim stvarima u koje slavljenik često nije ni uključen i to me umara. Tako da bi savršen poklon bio da sama sebe izvedem. Osim toga, idealan poklon bio bi izlazak na neki koncert, plesnu izvedbu, nešto u tom smislu. Ne bih se žalila ni na knjige, ali taj idealan poklon već sam dobila.
199. Kada strah ne bi bio problem, što bi napravila danas? Konkretno danas, sjela bih na motor i vozila kud me cesta vodi. Mogu sad tu filozofirati, ali i kad bih izuzela strah, koči me još niz stvari, posljedice da ne spominjem. Lako je biti hrabar kada nema posljedica, a svaka odluka ima svoju posljedicu.
200. Koje 3 riječi opisuju tvoju namjeru? Pomoći, motivirati, podržati.
201. Koju stvar ne podnosiš? Između ostalog, ne podnosim mljackanje. Oke, razumijem, imaš 4 godine ili obožavaš neko jelo, ali da stalno moraš mljackati, e pa ne moraš. Ili još gore, kada ne zatvore usta prilikom žvakanja.
202. Koje bi kvalitete željela razviti? Dobar timski rad, obavljanje obaveza nešto prije roka, dobar autoritet, korištenje znanja i informacija na pravom mjestu u pravo vrijeme.
203. Kada novac ne bi bio problem, što bi napravila? Putovala svijetom. To mi je prvo palo na pamet jer volim učiti o različitim kulturama i biti tipičan turist; razgledavati znamenitosti i trošiti novac na hotele, suvenire i avionske karte.
204. Putovanje zrakoplovom ili kruzerom? Nikad nisam putovala zrakoplovom, a ni kruzerom. Najbliže tome je trajekt i mini turistički kruzer. Nisam veliki fan ni dubine (mora) ni visine. Ovo je teško pitanje. Ako putujem po kontinentu, zrakoplov, ako idem obalom i otocima, kruzer.
205. Što te noću drži budnom? Overthinking, scene koje stvaram u glavi, TikTok, psi koji zavijaju ispod mog prozora...
206. Kako se predstavljaš? Ja sam Anja (prezime), dolazim iz (najljepše mjesto Zagorja). Ostatak ovisi u kojem sam društvu, u kojoj ulozi i što se traži od mene. Pa tako mogu nastaviti sa: završila sam opću gimnaziju / folklorom se bavim 10+ godina / ...
207. Tvoj omiljeni restoran? Popolare.
208. Tišina ili glazba u pozadini? Ovisi o situaciji, volim oboje.
209. Koliko si sati spavala prošle noći? Moram se pohvaliti, 8 sati.
210. Prakticiraš li svakodnevno vizualizaciju? Ne. Čula sam za pojam vizualizacije, samo što moja teorija i ono što funkcionira za mene nema puno poveznica s vizualizacijom.
211. Što loše trebaš pustiti? Nije najlošija stvar koju trebam pustiti, ali recimo to ovako. Sve što me noću drži budnom, sve što me koči u korištenju punog potencijala i još hrpu stvari, to trebam pustiti.
212. Koja je tvoja najsnažnija kvaliteta? Smatram da je moja strastvenost ono što mi daje vjetar u leđa i gura naprijed. U nečemu sam strastvena ako sam za to zainteresirana, ako to volim, želim se time baviti, dati sve od sebe i sve to podijeliti s drugima. Mislim da mi je to najsnažnije stanje pa time i kvaliteta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dnevnik pitanja
DiversosAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!