Bokić!
Stara je godina. 2021. proletjela je nevjerojatnom brzinom, sa sobom uzela brojne tužne i teške trenutke, a ostavila predivna sjećanja. Do Nove je godine ostalo tek par sati, vatromet već obasjava nebo, ali ostanite još na trenutak sa mnom u ovoj godini. Zastanite na čas, zatvorite oči, prisjetite se svih lijepih trenutaka. Ponesite ih sa sobom u novu godinu.
Svima od srca želim sretnu novu 2022. godinu! Sretnu, uspješnu, zdravu godinu ispunjenu ljubavlju. Vama i Vašim obiteljima od Anchy, spisateljice s Wattpada!
Prije nego mi pobjegne, želim i ovdje utisnuti sve ono dobro što mi se dogodilo 2021. godine: punoljetnost, vozačka, matura, maturalna, novi prijatelji, nove priče, nezaboravne noći, prva plaća, državna smotra, Božićna priča i kao i uvijek, velika sretna obitelj!
Treba biti ambiciozan. Iako je malo kasno za planove, nikad nije kasno za novi početak. U 2022. godini želim si uspješno savladavanje svih prepreka, nove ideje i realizaciju istih, a najviše zdravlja.
Ono što Vam želim kao prijatelj, kao Anja, jest da 2022. provedete po svojem guštu. Od silnih obaveza, društva, obitelji, ljudi često zaborave na sebe i vlastite užitke. Želim da napravite nešto sebi za dušu, što je to češće moguće. Znam da pandemija koči većinu toga, ali i tome će se stati na kraj. Neki zakoni, ili današnjim rječnikom, preporuke stožera, tu su da se krše. U 2022. budite buntovni, bolju priliku nećete imati!
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!