Bokić!
Odlučila sam odgovarati na random pitanja na koja sam naišla. Ako želite, odgovarajte sa mnom na njih! Spremila sam 20 pitanja, na koja ću malo opširnije odgovarati. Krenimo!
1. Gdje se vidiš za 5 godina? Na fakultetu, nadam se u Zagrebu.
2. Imaš li fobiju od nečega? Za sada su to samo strahovi, npr. strah od paukova, dubina i visina.
3. Što bi promijenila u svom životu? Trenutno, ništa. Život nije i ne može biti savršen, ali meni se moj sviđa ovakav kakav je. Nije uvijek lako, ali uvijek bi moglo biti puno gore.
4. Koje serije pratiš? Obožavam Dr. Housea. To je jedina serija koje se mogu sjetiti, a da je mogu gledati opet i opet i opet.
5. Kakav si učenik? Odličan.
6. U koju školu ideš? Idem u opću gimnaziju, drugi razred.
7. Najdraže godišnje doba? Volim sva godišnja doba i nemam najdraže.
8. Najdraži školski predmet? Matematika, ali volim i geografiju, povijest i psihologiju.
9. Najmanje drag školski predmet? Možda kemija. Predmet nije loš, dapače dobro mi ide, ali sve što naučim, zapravo učim kod kuće jer mi objašnjenja profesorice i nisu baš jasna.
10. Kava ili topla čokolada? Topla čokolada samo ako je bijela, inače kava.
11. Opiši sebe u tri riječi! Emotivna, komplicirana, zabavna.
12. Šminkaš li se za školu? Da. Molim Vas da ne komentirate kako je to nepotrebno i glupo. Šminkam se jer se ne osjećam ugodno kada svi mogu vidjeti moju nesavršenu kožu, prištiće, podočnjake, crvenilo ili slično. Obično stavim korektor, nude sjenilo, maskaru, labelo i popunim obrve.
13. Koji je tvoj sretan broj? 17.
14. Koji su tvoji hobiji? Plesanje, sviranje i crtanje. Plešem 13 godina, sviram 6 godina, a ozbiljnije crtam od prošle godine.
15. Što znaš, a malo tko zna da znaš to? Kuhati. To zna moja obitelj, ali prijatelji ne znaju.
16. Omiljeni glazbeni žanr? Rock.
17. Jesi li ikada bojala kosu? Jesam. Bojala sam kosu u crveno ovo ljeto, stil balayage.
18. Koji je tvoj stil odijevanja? Sportska elegancija. Volim se osjećati ugodno u odjeći koju nosim, zato obožavam trenirke, veste i hudice. Isto tako volim biti elegantna, tako da se u ormaru nalaze suknje i haljine. Najčešće me možete vidjeti u crnim ili sivim hlačama, košulji ili kratkoj majici i vesti.
19. Boja tvojih očiju i kose? Kosa je svijetlo smeđa. Oči su zeleno-smeđe. Ponekad prevlada zelena, a ponekad smeđa boja, što sam tek nedavno otkrila.
20. Jesi li jutarnji ili večernji tip? Definitivno večernji tip.
To bi bilo sve! Hvala Vam ako čitate ovaj random, to mi mnogo znači!
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!