Bokić!
Prije svega, želim Vam zahvaliti na preko 300 pregleda, to mi puno znači!
Napokon sam odlučila sjesti za laptop i napisati novi dio, još jedan Q&A. Ovog puta, odgovarat ću na 30 pitanja o svom životu: Što bi radije - živio ili preživljavao? Pitanja sam našla na stranici 24 SATA, Life&Stile. Pitanja su ozbiljnija i za razmišljanje, a činila su mi se zanimljiva. Smisao ovih pitanja je upoznavanje samog sebe, tako da ću odgovarati najiskrenije. Svakako odgovarajte u komentare. Možemo početi!
1. Da ne znaš koliko si star, koliko godina bi sam sebi dao?
Trenutno imam 16, hmm, ovisi kako u kojoj situaciji. Ponekad se ponašam kao da imam 3, a ponekad kao da imam 30. U nekim stvarima imam više iskustva nego osobe koje su dosta starije od mene, i u razgovoru s njima, osobe ostaju u šoku jer mi nikada ne bi dale mojih 16 godina. Mnogo mi više znači kada članovi moje obitelji primijete da sam u nekim stvarima mnogo zrelija no što se činim. I dalje se ponašam kao normalna teen cura i sve, ali kada me malo bolje upoznate, vidjet ćete da mogu biti vrlo ozbiljna, primjećivati, zaključivati i savjetovati na razini odraslih (naravno ne u svim situacijama). Ali, kada sve zbrojimo, fizički izgled i ponašanje cijelo vrijeme, dala bih si 19 godina. Da bude jasno, meni se moje godine sviđaju i volim biti u godinama u kojima jesam, ali mi se ne sviđa što ljudi imaju predrasude da osobe koje nisu punoljetne ne razmišljaju kao odrasli i da se ne mogu mjeriti s njima. Dakako, kod većine je to točno, ali ne uvijek.
2. Hoćeš li žaliti na samrti što nisi više učinio ili rekao?
Mislim da neću. Svakog dana nastojim napraviti i reći sve što u tom trenutku želim, ali ono čega se bojim su posljedice. Nisam osoba koja će bez pardona nekog pobrati na red iako to zaslužuje. Isto tako, nisam osoba koja slijepo gleda samo svoju korist i uspjeh, iako bih ponekad trebala biti jer često ispaštam jer nastojim biti fer. Drago mi je što s vremenom postajem osoba koja je spremna učiniti sve za osobe koje voli i za ono što voli, naravno bez ugrožavanja drugih. Tokom života napraviti ću i reći ću ono što želim. A ako neću, sama ću za to biti kriva, imat ću cijeli život iza sebe da radim sve i svašta, na samrti je već kasno, a žaljenje neće vratiti vrijeme.
3. Da je prosječno trajanje ljudskog života 40 godina, što bi promijenio?
Sve bih radila brže: škola, ljubav, ludovanje, obitelj, starost, smrt. Mijenjala bih samo način na koji živim, sve bi bilo brže. No, mislim da je svejedno živim li 100 ili 40 godina, ako mi je svaki dan ispunjen. Kažem li svakog dana voljenim osobama koliko mi znače i koliko ih volim, mogu umrijeti i sutra. Realno, svi mi možemo umrijeti u ovom trenutku, zato svaku sekundu treba iskoristiti najbolje moguće.
4. Da je sreća novac, što bi te obogatilo?
Nešto što nije moguće. Bliskost ljudi, suradnja, tolerancija, iskrenost... Treba početi od sebe, ali nažalost danas to nije dovoljno... Nemate pojma koliko sam ganuta i sretna kad naiđem na vijest ili video gdje se ljudi ponašaju kao ljudi, pomažu, dijele, usrećuju, ali nažalost toga nema puno. Uostalom, novac i bogatstvo mi ne znače koliko mi znači moja obitelj i moji prijatelji. Oni me čine dovoljno sretnom, da kad bi sreća bila novac imala sasvim dovoljno.
5. Bi li radije napravio pravu stvar ili radio stvari na pravi način?
Radije bih napravila pravu stvar. Danas je potrebnije napraviti pravu stvar i pokazati da nije nemoguće.
6. Što je bolje: zabrinuti genijalac ili presretni blesan?
Iskreno, presretni blesan. Njemu je dobro, ljudima oko njega je smiješno, svi pobjeđuju. Genijalac je svjestan svega, nek' je k tome još i zabrinut, past će u depresiju, a to nikome ne želim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dnevnik pitanja
DiversosAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!