26 stvari koje možete raditi dok 'učite'

28 4 5
                                    

Bokić!

Srednja.hr super je stranica za svakog učenika i studenta. Jučer sam naišla na super objavu pa rekoh zašto da ju ne upotrijebim. Veljača je mjesec rokova, ali i hrpetine ispita. Uvijek sam imala krizu ocjena u studenom, veljači i ožujku, zbog natjecanja ili čega već, jednostavno nisam imala volje učiti, a ono što sam učila bilo je površno. Zato evo popisa 26 stvari koje možete raditi, a svi znamo da ih radimo, dok 'učite'. Koja od ovih stvari vas najviše sputava u dobrim rezultatima?

1. Maksimalno skrolanje po društvenim mrežama (tako da vam dođe ona obavijest da ste pregledali sve objave) - TikTok je moj najveći neprijatelj, ali enemies to lovers je klasika. 

2. Otkrivanje nove glazbe - Stavim si pozadinsku glazbu za učenje, ali baš izađe neka pjesma koju ne znam pa ju moram proučiti prije nego krenem s učenjem.

3. Slušanje glazbe iz mladosti (cajke stare deset godina) - Ali te su najbolje... I baš mi je potrebna ta doza nostalgije za vremenom kada nisam morala učiti.

4. Detaljno čišćenje sobe - Za jedan ormar potrebna su mi barem 3 sata, onih 700 stranica može pričekati, imam 4 ormara, a do stola nisam ni došla.

5. Projektiranje sobe (odnosno zamjena pozicija kreveta i radnog stola) - Nažalost, soba mi je specifične kvadrature i zbog prozora postoji samo jedan izvediv raspored, ali zato volim premještati stvari na stolu.

6. Kuhanje ručka - Po mogućnosti i nekog deserta.

7. Ribanje WC-a - Ovo ipak mislim da nikad nisam imala za izgovor.

8. Priprema kave - Kava je jednostavna, ledena kava sa svakojakim dodatcima je s druge strane bolja ideja.

9. Odlazak na kavu - Radije da neko dođe k meni na kavu, onda moram i pripremiti i počistiti, što oduzima više vremena.

10. Spa trenutak za nagradu - Maska od 10 minuta pretvori se u tretman od sat vremena.

11. Bacanje starih skripti - Ili priprema novih, klamanje, označavanje...

12. Organiziranje laptopa - Nije fer, čitate me k'o otvorenu knjigu, ako ništa drugo dosadi mi boja.

13. Organiziranje mobitela - Jedino pozadina, stvarno imam i laptop i mobitel organiziran ko apoteku.

14. Započeti bingewatchati novu seriju - Ono kad navečer odlučim učiti, ali grijeh je ne pogledati cijelu sezonu u jednoj noći.

15. Pogledati nove nastavke serija koje pratite - Ili obnoviti sjećanje na Dr. House, Kosti ili Smrt u raju jer ima baš t jedna epizoda koju posebno volim, ali kada ju tražim naiđem na još 5 pa ih naprosto moram pogledati.

16. Ponovno početi gledati omiljenu seriju - Ako me neka stvarno oborila s nogu, ne volim je ponovno gledati, ali kada biram između učenja i rewatchinga, reći ću samo da sam Squid Game pogledala tri puta u mjesec dana. Ima jedna koju želim ponovno pogledati...

17. Imati telefonske razgovore od barem dva sata s prijateljima koji ne žive u istom gradu - Slanje glasovnih i dopisivanje, računa se.

18. Detaljno smišljati što ćete raditi jednom kad položite sve ispite - To ionako radim bili oni položeni ili ne, ostat će mi 3 dana koja nisu dovoljna za ono što planiram.

19. Pomiriti se s time da nećete položiti sve ispite - Već sam se zamišljala na jesenskom, naravno da ih želim riješiti sad, ali ne stresiram se koliko bih se trebala.

20. Guglati skripte - Uz onu od 700 stranica imam jednu od 150 i još sam preuzela knjigu kao literaturu od nekih 300 stranica, nema skraćene verzije. 

21. Tražiti posao - Poslala sam životopis u 4 tvrtke, ali otvaranje malog posla od doma još je najbolja opcija. Radila bih zbog novaca, ali opet radila bih i samo da promijenim rutinu, za badava.

22. Računati koliko toga možete ne položiti, a i dalje dobiti dom - Sreća moja što sam kod kuće, ali računam koliko toga mogu ostaviti za jesen, a da ne zeznem godinu.

23. Zvati svoje doma - Vidimo se, svaki dan. 

24. Požaliti što ste zvali svoje doma - Požaliti što ne zaključavam sobu i što nije zvučno izolirana. 

25. Power nap - Zapravo ne, imam problema sa spavanjem i više napunim energiju kad izađem van na zrak. 

26. Odustati... od svega. - Cilj je ne doći do ove faze. 

Dnevnik pitanjaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang