Bokić!
Ukoliko imate vremena i volje, riješite test osobnosti pod nazivom "16 osobnosti / 16 Personalities". Zabavno je, a vrlo precizno prepoznaje osobnosti. "Mjeri" 5 kategorija; um, energiju, prirodu, taktiku i identitet. U svakoj kategoriji pokazuje koliki postotak ste u kojoj krajnosti. Um: ekstrovertiran/introvertiran. Energija: intuitivno/realistično. Priroda: usmjeren logikom/načelima. Taktika: planiranje/pretraživanje. Identitet: deklarativan/oprezan.
Od 16 mogućih ishoda, moj je INFJ-A (asertivni zastupnik, introvertiran, intuitivno, usmjeren osjećajima, planiranje, deklarativan). Stoga sam danas pripremila pitanja koja su ljudi na Internetu postavljali za moj tip osobnosti. U svakom slučaju možete odgovoriti na njih, ali INFJ osobe znat će zašto su baš ta pitanja postavljena. Kada sam ih pripremala, shvatila sam da bi bilo dobro stvarno odgovoriti na njih i zapitati se.
Vrlo ću rado pronaći i napisati novi dio za ostale osobnosti kada riješite kviz i u komentare javite rezultate. Možda je do mene, ali stranica pruža puno informacija i pomaže da shvatite svoju prirodu i zašto neke stvari radite i osjećate bez jasnog razloga. Uživajte!
1. Zašto sam/a sebi postaješ prioritet tek kada si povrijeđen/a fizički ili psihički? Mislila sam da je ovo zbog odgoja i primjera uz koje sam odrasla. Smatrala sam da je sebično biti sam sebi prioritet, djeluje malo nezahvalno kada sam zdrava i imam sve što trebam. Tek kad se nešto dogodi, mogu razmišljati kako da se oporavim ili izvučem iz situacije. Nemojte to raditi, budite svoji prioriteti jer tako možete upoznati sebe i okružiti se ljudima koji vama odgovaraju.
2. Zašto moraš biti povrijeđen/a da shvatiš da ne možeš udovoljiti svima? Jer mi je do tog trenutka uspijevalo udovoljiti svima. Trebam neki šok da me vrati u realnost i shvatim da, povezano s prvim pitanjem, nitko neće gledati da udovolji meni. Iz ovog se razvijaju bolesti, zato stay healthy i ne udovoljavaj svima!
3. Zašto ljudi ne vole jako kao ti? A mislim da svi mogu voljeti jako kao INFJ. Međutim, kad mi volimo, morate znati da je to čvrstoće dijamanta. Doslovno ljubav živimo i dišemo.
4. Zašto nas se proziva kada čekamo ljubav koja seže dublje od površine? Proziva se one koji odskaču od ostalih. Oprostite što ne volim prozirno i što želim osobu koja će me voljeti i kada sam na vrhu i kada padam, kad sam šašava i kad sam ozbiljna. Oprostite što znam značenje riječi ljubav.
5. Zašto ljudi isprobavaju naše granice? Jer ih prečesto prelazimo, pomičemo ih jer želimo udovoljiti ljudima i tako gazimo sebe.
6. Zašto žrtvujemo granice? Jer nam je više stalo do drugih ljudi nego do nas samih.
7. Zašto ignoriramo "crvene zastave" (znakove upozorenja, opasnosti)? Jer vidimo svijetlo u svima i mislimo da im možemo pomoći. Predstavljaju nam slagalicu koju želimo riješiti, ne sluteći da ćemo usput biti povrijeđeni jer nismo sebi prioritet.
8. Je li teško nositi svačiju energiju cijelo vrijeme i šutjeti čak i kada bi im naše riječi mogle pomoći? Ovo stvarno može biti fizički teško. Osim što nas boli šutnja, sva ta energija nas može iscrpiti do te točke da i nama treba jedan INFJ koji bi podijelio tu bol. Mi smo oni koji pružaju pomoć i kad se od nas to ne traži, ali šutnja može pomoći više od naših riječi.
9. Je li teško gledati nekoga kako pati znajući da nije na tebi da interveniraš? Teško je, da. Često se zateknem u toj situaciji, razmišljam u smislu da bih ja voljela da netko to napravi za mene jer mi baš ta nebitna osoba koja intervenira može donijeti osvježenje koje trebam. Žalim svaki put kad se zaustavim prije intervencije jer znam da je ti ljudi trebaju i osjećam se beskorisno.
10. Je li teško prepoznati da te netko voli? Zapravo i nije. Barem u mojem slučaju, ljudi me ili vole ili me ne mogu podnijeti. Jasna je razlika i ne treba mi puno da prepoznam o čemu je riječ.
11. Je li teško biti voljen? Osjećaj je predobar. Ma nije teško, ali kad si INFJ osjećaš potrebu da svu tu ljubav uzvratiš pa si možeš stvarati komplekse.
12. Ako nemaš odgovore, zašto ljudi od tebe očekuju da ih imaš? Zato što ih većinom imam, ali kada ih nemam vjerojatno traže da riješim probleme u njihovoj glavi, što ne mogu jer imamo različita razmišljanja.
13. Zašto su ljudi zastrašeni tvojom pojavom? Ne bih rekla da su zastrašeni samom pojavom. Genijalno mi je kad im u očima vidim taj osjećaj, kad neočekivano ispalim nešto što nisu očekivali od neke šašave osamnaestogodišnjakinje. Zastrašeni su kad sam jača u nekom području od njih jer tada idem do kraja, a nisu računali na poraz.
14. Zašto djeluješ ekstrovertirano? Djelujem ekstrovertirana kada su u pitanju stvari koje obožavam jer ništa ne želim propustiti. Za one koji ne znaju razliku, ekstrovertirani vole jake i velik broj podražaja, svako druženje s ljudima im daje dodatnu energiju; introvertirani vole male i slabe podražaje, druženje s ljudima im troši energiju. Super primjer je jačina glazbe koju slušate.
15. Jesi li autentična/autentičan cijelo vrijeme? Jesam. Nikad nisam željela biti kopija nekoga ili se prikloniti nečemu jer je popularno. Možda jesam čudna i sve, ali mislim da još ni ne znam sve kutke svoje osobnosti. I iskreno, super mi je i svoju autentičnost ne bih mijenjala.
16. Plačeš li ikad? Ako da, zašto? Naravno da plačem. Ovisi, mogu plakati na sitnice, mogu plakati na teške riječi, a plačem i čisto da se organizam riješi suza i te tekućine.
17. Imaš li prijatelje? Imam, mali krug velikih ljudi.
18. Tko ti je najbolji prijatelj? Teško mi je nazvati nekoga najboljim prijateljem kada se ne družimo toliko često, ali to je osoba koja me pogleda i zna mi raspoloženje, čita mi misli i zna kako me razvedriti.
19. Koja je tvoja definicija prijatelja? Prijatelji su obitelj koju sami biramo, a obitelj je ono što ti daje snagu, voli te i podržava.
20. Reakcija na to da si INFJ? Kada sam prvi put rješavala kviz, bila sam u kafiću s prijateljima iz srednje koji su već bili raspoređeni u 16 osobnosti. Nisam imala pojma što taj INFJ znači, a svi su bili wooow, to je super, to je rijetko i tako. Nakon toga, još sam dva puta riješila test, jednom iz dosade, a drugi put kako bih napravila profil. Svaki put je ispalo INFJ tako da sam sigurna da je točno, a i sve što piše doista se poklapa s mojom osobnosti. Ponosna sam INFJ-A.
21. Ako te tvoj partner prevari, kaže da je bila greška i traži tvoj oprost, bi li mu oprostila/oprostio? Što je najbolje, uopće ne bih razmišljala. Oprostila bih i bez da kaže da je greška. Vjerojatno bih sebe krivila i kako to već ide. Bih li mu pružila drugu priliku? E to je pitanje za razmišljanje. Evo kako INFJ voli, dala bih mu drugu priliku.
22. Bi li željela/želio sposobnost da vidiš budućnost? Apsolutno ne. Kada bih vidjela budućnost, u sadašnjosti bih bježala od onoga što će me u budućnosti povrijediti i previše se veselila onome dobrome. Želim živjeti u sadašnjosti, u neizvjesnosti. Želim da me loše stvari nauče lekciji i da mi lijepe stvari prebrzo prođu, jer ću ih se dugo, dugo sretno sjećati.
23.Kada bi tvoj dragi prijatelj umirao od raka i tražio te da ga eutaniziraš, bi li mogla/mogao? O ovome sam razmišljala nakon knjige i filma "Me Before You"/"Tu sam pred tobom". Jako teška tema. Ne, ne bih to mogla učiniti. Radije bih dijelila posljednju bol sa prijateljem nego odustala od tog života. Za čudo nikad nije kasno.
24. Što misliš o čovječanstvu općenito? Mislim da uništavamo sami sebe, u nekim smo stvarima zakopali sami sebe, ograničavamo sami sebe, a opet pronašla sam divne duše i vjerujem da je svijet premalen za njih. Imam dosta pesimistično mišljenje, ali čovječanstvo je za sobom ostavilo blaga i drago mi je što imam mogućnost divite im se i nastaviti tradiciju za budućnost.
25. Zašto se vraćaš na Wattpad? A zašto ne? INFJ u meni ovdje je pronašao utočište.
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!