Bokić!
Princip znate, novih 30 pitanja spremno čeka svoje odgovore. Idemo dosljedno, dan po dan. Želim svima uspješnu novu školsku i akademsku godinu!
244. Kakav je tvoj pogled na ljubav prema sebi? Po meni, to je jedna od najvažnijih stvari, osnova za zdravo funkcioniranje. Mislim da osobe koje znaju voljeti sebe u životu su općenito sretnije i lakše podnose neke situacije, dok mi je osoba koje nemaju self-love jako žao jer to utječe na puno toga. Kada bismo to mjerili od 1 (bez self-love) do 10 (potpuna self-love), sebe bih ocijenila sa 5.
245. Kako se nosite s distrakcijama? Ovisi što radim. Ako radim nešto što volim, distrakcije potpuno ignoriram i nema toga što će mi poremetiti rad. Ako radim nešto što ne volim, sama tražim distrakcije kako bih prekinula rad. Kada je distrakcija nepodnošljiva, mislim na buku, odgodim rad jer mi treba tišina.
246. Koliko ti je teško reći 'ne'? Dosta teško, ali lakše nego prije tri godine. Znam na što mogu i želim pristati, a na što ne.
247. Što misliš o multitaskingu? Može biti odlična stvar, ali i jako zeznuta. Većinu vremena radim više stvari odjednom, dapače smeta mi kad radim samo jednu stvar. Caka je u tome da kada se radi više stvari odjednom, ni jedna se stvar ne napravi kvalitetno koliko bi se napravila da se radi zasebno. Ima vježba da provjerite kako vam to ide: prvo izgovarajte abecedu, zatim brojeve od 1 do koliko slova ima abeceda i zatim naizmjence slova abecede i brojeve.
248. Patiš li od preopterećenosti informacijama? Ne baš. Kad me hrpa informacija zadesi odjednom, automatski ih počinjem sortirati i procesirati. Moguće da mi zbog toga mozak pregori, ali nije mi se dogodilo da sam preopterećena u smislu da ne znam što i kako bih krenula dalje.
249. Jesi li ikada imala opeklinu? Imala sam opekotinu od užarene cigarete, vrućeg pleha, kipućeg ulja, sunca. Od vatre nikad.
250. Koliko često vježbaš/treniraš? Trenutno, dva puta tjedno. Ovisno o sezoni, znala sam trenirati i do pet puta tjedno, čemu težim i ove sezone.
251. Postoji li nešto bez čega ne možeš živjeti? Zraka, vode, krvi.... Folklora, najviše plesa. Vjerojatno sam to spomenula, ali mogu ponoviti. Živim folklor, živim za plesne probe, živim za učenje o običajima. Ja nemam ekipu za disko subotom, ali imam veliku obitelj folkloraša uz koje sam odrasla i bez njih stvarno ne znam kako bih funkcionirala kao osoba.
252. Čišćenje ili peglanje? Peglanje!
253. Bungee jumping ili padobranstvo? Padobranstvo. Nisam fan visine, točno znam osjećaj u trbuhu koji bih imala u obje prilike. Padobranstvo mi se čini uzbudljivije jer mogu nešto i vidjeti putem, biti duže vrijeme na istoj visini, dok bi meni bungee jumping bio samo ogroman strah.
254. Kako se osjećaš kada uzimaš pauzu od rada? Ili sam sretna da napokon odmorim ili sam toliko iscrpljena da moram odmoriti. Volim uzimati pauze kada je neka cjelina završena pa da na novu krenem odmorna i svježa.
255. Gdje jedeš? U kuhinji, menzi i dnevnoj sobi, ali od kad sam bila u samoizolaciji najdraže jedem u svojoj sobi. Mrzim jesti pred drugima, to mi izaziva posebnu vrstu anksioznosti, pa makar i da sam sama za stolom u prostoriji gdje ima ljudi. Najradije jedem u sobi za radnim stolom jer onda ujedno i radim nešto, bilo to da preslušavam predavanje, pišem ili što već.
256. Koliko obroka imaš dnevno? Doručak često preskačem (nemojte to raditi), veći obroci su ručak i večera, od manjih imam najčešće dva međuobroka. Ovisi da l' sam u školi, na faksu, na praznicima, treninzima, edukacijama, nastupima, tada se to mijenja. Često se znam zateći da cijeli dan nešto jedem, tipa svakim sat, sat i pol, onako po zalogaj.
257. Što radiš prije spavanja? Trenutno to ide ovako: laptop, WC, krevet, skidanje šminke, knjiga, TikTok i spavanje.
258. Koliko šalica kave popiješ preko dana? Ako pijem, popijem jednu.
259. Što te trenutno muči? Muči me imam li sve spremno, jesam li spremna, hoće li se netko iz ekipe razboljeti ili ozlijediti.
260. Koje bi promjena volio/la vidjeti u svom životu? Voljela bih da ja više upravljam svojim životom, a ne da ga podređujem okolnostima i tuđim očekivanjima.
261. Koji je tvoj posljednji uspjeh? Baš danas, bila sam sudionica 57. Vinkovačkih jeseni! O ovome sam sanjala i čekala godinama, napokon se ostvarilo. Za mene to je veliki uspjeh, velika čast i voljela bih to ponoviti za nekih desetak godina.
262. Što misliš o promjenama u zadnji tren? Na promjene u zadnji tren uvijek treba biti spreman. Nebrojeno mi se puta dogodilo da u zadnji tren nešto iskrsne. Naučila sam da na sve treba biti spreman, imati rezervu rezervi i ne puno negodovati ili se gnjaviti, već smireno reagirati.
263. Što ti je pružilo radost protekli tjedan? Uspješan rad, dobro društvo, lijepa nova iskustva i zdravlje.
264. Što trenutno imaš obučeno? Napokon je počela sezona debelih trenirki i duksa, tako da imam plavi donji dio trenirke i smeđu hudicu.
265. Brza hrana ili 'spora' hrana? Ako imam vremena, definitivno spora. Ukusnija je i mogu dugo uživati. Kad nemam toliko vremena, brza hrana je spas. Bih li radije u menzu na toplu sporu hranu ili u McDonald's, radije bih u menzu.
266. Patiš li od kroničnih bolova? Ne koliko ja znam.
267. Što je na tvojoj Visual Board (vizualnom prikazu tvojih ciljeva)? Završiti faks, zaposliti se, plesati, putovati, objaviti knjige...
268. Koja je tvoja omiljena umjetnička forma? Ples. Jako mi je teško odabrati jednu formu jer ih obožavam sve, zaista. Međutim, plesu se uvijek vraćam.
269. Kako definiraš svoje prioritete? Mnogi se ne bi složili s mojim prioritetima, evo kako ih definiram. Da bi nešto postalo moj prioritet, to mora biti nešto što volim, nešto u čemu sam dobra, nešto što mi osigurava egzistenciju, tim redom.
270. Ekonomska, poslovna klasa ili prvi razred? Nikad nisam putovala avionom. Mislim da bi mi ekonomska klasa bila sasvim dovoljna. Bitno da sam uz prozor i sve je oke.
271. Koji kućanski posao najviše mrziš? Stavljanje i skidanje veša (odjeće) na sušilo u dvorištu. Imamo štrik na savršenom mjestu za sušenje, ali svaki put kad ga stavljam ili skidam, sunce toliko žari prema tom mjestu da doslovno ni sa sunčanim naočalama ništa ne vidim i to me jako jako živcira. Bole me oči jer moram gledati prema gore da maknem kvačice ili ih stavim na odjeću. Isto tako, mrzim kad je vrijeme neodlučno pa pada svakih pola sata jer mama baš tad stavi odjeću van na sušenje da ja za 15 minuta moram skupljati odjeću po kiši. Nemam ništa protiv stavljanja na sušenje unutra, ali vani mrzim.
272. Omiljena zabava? Zakuska nakon folklornog nastupa. Mi to volimo zvati treće poluvrijeme. Ako nikada niste bili na zabavi koju su napravili folkloraši, po mogućnosti iz različitih regija, žao mi vas je. Meni ni jedan diskač ne može zamijeniti ples folkloraša od 10 navečer do 4 ujutro. A tek zabave u autobusu na putu kući... Ako na nastupu ne ostanem bez glasa, u autobusu ću sigurno.
273. Koje su osobine važne kod uzora? Općenito govoreći, smatram da bi uzor trebao biti karakterno izgrađena osoba. Ne bih dalje komentirala jer ja sama nemam uzor što sam već nekoliko puta spomenula.
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!