Bokić!
Za manje od mjesec dana napunit ću 20. Šokantno, znam. Maštala sam i očekivala se u totalno drugačijoj poziciji u tim godinama, što je tu je. Malo sam anksiozna jer vidim ljude oko sebe koji su i mlađi, a postigli su puno više nego što sam ja, imaju posloženiji i stabilniji život, dok je za mene nekako vrijeme stalo, a godine prolaze.
Ne volim proslave svog rođendana, tako da slušam prijedloge i savjete, kaj da radim za svoj rođendan? Plan je da se maknem tako da i ako netko dođe do mene doma, mene ne bude. Mislim da ću započeti neku tradiciju koju ću ponavljati svaki rođendan, nešto u smislu da to bude dan za 3 osobe: me, myself and I.
Kako vi slavite rođendane?
Koji je najbolji rođendan na kojem ste bili?
Volite li rođendane?
Moji rođendani su uvijek bili sa svom rodbinom, pa narezak pa torta pa kava i tako dalje i tako bliže. Sestri sam godinama priređivala lov na blago i igre slične tome, a jedan moj rođendan bio je kostimiran jer je pao taman na maškare. Punoljetnost sam proslavila doma, u najobičnijoj majici i trenirci, bez balona. Prošli rođendan nisam imala ni tortu ni svjećice. Ne volim svoje rođendane. Na tri svoja rođendana odgovarala sam engleski. Moj rođendan pada na svjetski dan bolesnika, što je ironično obzirom na to da imam dugu i bogatu povijest bolesti.
Ono što volim u vezi svog rođendana su dvije stvari: datum i godišnje doba. Osoba sam koja pamti datume po nekoj čudnoj, samo meni jasnoj logici, a datum mog rođendana baš je kjut i sviđa mi se. Rođena sam u zimi, i kao što vidite, moj Username je A_snowflake_P, što su inicijali mog imena i moj nadimak od malena. Dakle, nakon mog rođenja, počeo je padati snijeg i moj nadimak bio je Pahuljica iz tog razloga. Osim toga, kao mala imala sam svijetlu kosu i u bijeloj haljinici izgledala sam baš kao mala snježna pahuljica.
Za rođendan si želim malo snijega!
DU LIEST GERADE
Dnevnik pitanja
SonstigesAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!