Bokić!
Stiglo je toplije vrijeme, dani su sve duži, školska i akademska godina bliže se kraju, a učenicima i studentima sve se manje slušaju predavanja. Evo 26 stvari koje Srednja.hr navodi da se mogu raditi pod dosadnim predavanjem.
1. Zapravo se potruditi slušati što profesor/ica govori - Ovo je bila moja taktika u srednjoj i većinom je djelovala, zapravo sam i nešto naučila.
2. Cijelo vrijeme se dopisivati s ostatkom ekipe i komentirati što se događa - Hahahaha, obožavam.
3. Pisati zadaće za ostale predmete - Opet srednja, svaki blok sat filozofije postojao je samo za pisanje zadaća kad ih je bilo, informatika za pisanje latinskog, engleski za pisanje matematike...
4. Dogovarati kavu za nakon predavanja - Kavu, menzu, vožnju doma.
5. Brojati sekunde do kraja predavanja - Probala sam jednom, ali tako mi vrijeme presporo teče.
6. Skrolati po društvenim mrežama - Hahahaha, dođem do dna koje ne bi trebalo postojati.
7. Pisati članke - Bolje da ne znate koliko je nastavaka ovog randoma pisano za vrijeme predavanja, mailova banci i mobilnom operateru.
8. Planirati ostatak tjedna - Kad počnem pisati plan za ostatak tjedna u bilježnicu namijenjenu bilješkama, znate da nemam pojma na kojem sam kolegiju.
9. Napraviti avion od papira - To mi nije palo na pamet, valja isprobati.
10. Prijeći sve levele u igricama na mobitelu - Zašto stati na mobitelu? Treba početi na laptopu od 1 levela i utrkivati se sa profesorom, hoćemo li prije prijeći sve levele ili će on završiti.
11. Čitati - Probala sam, ali draže mi je čitati negdje gdje je ugodnija atmosfera i udobniji naslon.
12. Rješavati križaljke - Omiljena križaljka mi je Integram detektiv, ali nisam još rješavala za vrijeme predavanja. Mogla bih.
13. Tražiti recepte za kolače - Mmmmm...
14. Kolutati očima - I to onako teatralno. Moram priznati da od kad se to spominje kao, ajmo reći iritantna stvar, sve više to radim.
15. Pobrinuti se da popijete barem pola litre vode - Još nisam došla do te faze, zasad je boca uvijek negdje pri ruci, mogla bih se natjerati piti više vode.
16. Praviti se da vodite bilješke - Taktika zavaravanja protivnika, a na kraju zavaravam samu sebe, genijalno.
17. Rješavati sudoku - Mogla bih.
18. Crtati - Da vidite te gluposti i žvrljotine... Kad razmislim, čak i nisam toliko puno crtala ovaj semestar.
19. Maštati o slobodnom ljetu - Pffff, usred zime sam maštala o ljetu, kako da ne razmišljam i sad?
20. Gledati smiješne videe, ali bez zvuka... - Idemo level up, gledati dugometražni crtić bez zvuka sa ekipom iz reda i još tri reda iza.
21. Pročistiti profile na društvenim mrežama - Mislim da mi ipak predavanje nije toliko dosadno.
22. Pronaći 10 novih serija koje nemate kad pogledati - Joooj, točno bih trebala spojiti 20. i 22. i pod predavanjima gledati serije.
23. Odustati od života - To napravim već na stepenicama do dvorane za predavanje, još dok počne profesorov monolog nameće se pitanje načina, vremena i situacije.
24. Izmijeniti 2342 pogleda s kolegama, koji svi znače '???' - Oke, moram početi brojati.
25. Popisati 10 kolega koji su pametniji od vas i nisu došli na ovo predavanje - To je standard, svaki put potvrdim da su profitirali, ali i dalje (ne)slušam predavanje.
26. Otići ranije - Mogu otići ili na sredini predavanja ili na kraju.
BONUS: Spavati - Tvrde neki da se to ne može, ja vam tvrdi da se to može. Neki studenti su doslovno spavali ili barem dremuckali na predavanju. Carevi.
ESTÁS LEYENDO
Dnevnik pitanja
De TodoAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!