60 Weird Conversation Starters [2. dio]

24 3 36
                                    

Bokić!

Evo nastavka, novih 30 pitanja s kojima možete početi razgovor, dobro se nasmijati pa čak i upoznati bolje svog sugovornika. Je li čudno što sam s nekim pitanjima zapravo započinjala razgovore koji su odveli u zanimljivom smjeru? Uživajte!

31. U tvojoj kući, sve što posjeduješ zahvatio je požar. Nakon što spasiš svoje voljene i ljubimce, imaš vremena spasiti još jednu stvar. Koju biraš i zašto?      Ovo pitanje mi stvara migrenu jer je logično da ću uzeti hrpetinu stvari koje mi padnu pod ruku, od novčanika do ključeva od auta. Da ispoštujem formu i budem sladunjava, uzela bih obiteljski foto-album.

32. Kada si zadnji put plakao/plakala pred drugom osobom? A sam/sama?       Prije par mjeseci i jučer ili prekjučer. Dobro sam, plakanje mi je efektan način za rješavanje viška tekućine i emocija. 

33. Prije telefonskog poziva, uvježbavaš li ikada što ćeš reći? Zašto?       Ovisi koga zovem i zbog čega. Ako je nešto službeno onda da, ili kada zovem pizzeriju, ali uvijek zabrljam i na kraju kažem nešto sasvim deseto. A ono, mali rezime prije poziva da ne počnem s glupostima.

34. Osuđen/osuđena si na smrt. Što biraš kao svoj posljednji obrok?       Lazanja. Razlog je vrlo zanimljiv, ali kad sam ga napisala shvatila sam da je malo pretjeran.

35. Kada bi mogao/mogla nekog ubiti i ne snositi nikakve posljedice, bi li to učinio/učinila?      Nikad. 

36. Kada bi ruku kojom pišeš morao/morala zamijeniti kuhinjskim alatom, koji alat biraš?       Kakvo pitanje... Vilicom?

37. Što je zadnja stvar koju si zaželio/zaželjela?         Ne pasti današnji kolokvij. Želja mi se ostvarila.

38. Kada bi te mogla masirati slavna osoba istog spola, koga biraš da te masira?       Lady Gaga, bilo bi svega, od masaže bi nastava pjesma i čavrljanje.

39. Kako želiš da izgleda tvoj sprovod?          Jednostavno, nikakve govorancije i iskreno, ne želim karmine. Sve se sprema kao da slavim rođendan, kad ono lijes i crnina. Bez toga, obred, pokopajte me i živite dalje. 

40. Što smatraš romantičnim filmom?       Phantom Of The Opera. Ne volim romantične komedije iako ima dobrih, ne sviđa mi se taj spoj. Više sam za dramu ili romansu u akcijskom filmu. Five Feet Apart ili All The Bright Places, to je romantično, tužno, ali za mene je to bliže pojmu ljubavi nego komedija. Nije teško izazvati smijeh, dublju emociju jest, a ljubav nije plitka.

41. Vjeruješ li u duhove? Zašto da/ne?        Neutralna sam. Mislim, ne vjerujem, ali ne negiram da možda postoje, iako mi je to teško shvatiti i staviti u okvire nama poznatog života. Postoje situacije u kojima je teško odrediti je li riječ o nečem nadnaravnom ili ne.

42. Kad bi mogao/mogla izbrisati jedno sjećanje iz svog života, koje bi to sjećanje bilo?           Niti jedno. Imam "mogućnost" da neka sjećanja, nebitno dobra ili loša, jednostavno potisnem i zaboravim, iako ne želim. 

43. Da možeš imati tri supermoći, koje bi to bile?        Upravljanje mislima, da mi sve rane zarastu i neko zaštitno polje. 

44. Koji je plan ako se dogodi apokalipsa?       Jedan veliki obiteljski zagrljaj. Bolje da takvo što ne preživim tako da ili smrt ili u slučaju da nas je više, svi u podrum gdje su zalihe.

45. Omiljeni oblik krumpira?        Pečeni u pečnici i začinjen provansalskim začinima.

46. Kada bi morao/morala izgubiti ud, koji bi žrtvovao/žrtvovala i zašto?      Desnu nogu, ne dam ruke, a desna noga mi je slabija i imam problema s koljenom pa više to ne bih osjećala.

47. Koji ti je omiljeni dinosaur?        Parasaurolophus, Velociraptor i Pteranodon, tim redom. 

48. Bi li radije bio uhvaćen/bila uhvaćena u laži ili da ti ljudi ne vjeruju kada govoriš istinu?        Uhvaćena u laži. Neopisivo mi smeta kada mi ljudi ne vjeruju, a govorim istinu. Smatram se dosta objektivnom osobom i ne bih podnijela da mi ne vjeruju. Ovo sam birala tehnikom manje zlo od dva zla.

49. Jesi li u iskušenju otići na jednodnevni izlet na Mars?      Niti najmanje. Volim izlete i destinacije na Zemlji, ali ovo mi je mrvicu pretjerano.

50. Kad bi imao/imala treće uho, gdje bi ga stavio/stavila?         Bilogdje bi izgledalo čudno tako da odmah kraj desnog uha.

51. Kada bi bio glavni/glavna u odabiru hrane za natjecanje u jedenju hrane u kojem bi i sam sudjelovao/sama sudjelovala, koju hranu bi izabrao/izabrala?           Ako je u pitanju natjecanje, izabrala bih oslića/oradu/pastrvu. To je nešto što mogu jesti tone i ne najesti se ili se osjećati sito. Sve drugo me zasiti tako da ne bih pobijedila, što je cilj.

52. Koja je najgora knjiga koju si ikada pročitao/pročitala?        Hm, ne znam baš da mi se neka knjiga nije svidjela. Moguće neka lektira. Uglavnom je problem što nismo u svakoj životnoj dobi spremni za svaku literaturu, ali meni veći problem stvara nerazumljiv jezik i dosadan sadržaj. Javim ako se sjetim.

53. 3 ujutro je i dolaziš u omiljenu pekaru/restoran brze hrane/menzu, što naručuješ?      Kavu! Aha, moram i jesti nešto u 3 ujutro, američke palačinke i salatu s mozzarellom.

54. Koliko leda stavljaš u svoju čašu?       4

55. Od svih umjetničkih grana (glazba, likovno izražavanje...), koja ti je osobno najdraža?         Ples, mislim da je to očito. Osim toga, ples uključuje gotovo sve ostale umjetničke grane.

56. Koja bi bio/bila juha da jesi juha?        Povrtna s brokulom i peršinom. Zašto sam na to znala odgovoriti bez problema?

57. Kada bi netko posudio tvoje tijelo na sljedećih nekoliko mjeseci, što bi želio/željela da zna o načinu na koje tvoje tijelo funkcionira?        Brini se o licu, može biti savršeno čisto, a može i imati milijun prištića. Za ciklus zaboravi kalendar, kad vidiš prištiće stavljaj uložak. Kad se osjećaš zakočeno, "krcni" prste, zglobove, vrat, kukove i kralješke. Ako trčiš, brzo ćeš se zadihati, ali plesati možeš satima ako ignoriraš desno koljeno. Ne, to nije mrlja, to je znamenka ili madež. Nosi aparatić za zube da ostanu na mjestu.....

58. Kad bi bio/bila jedan začin, koji bi bio/bila?       Origano, možeš sa mnom, možeš bez mene, ali postaje zabavno kad me dodaš.

59. Slogan koji opisuje tvoj život?      "Radi što voliš, život ne čeka. Ne žali ni trena, suze ni grijeha. Tvoje je vrijeme, iskoristi ga." pjesma Živi do kraja, by O.S.D.S.

60. Koje je boje tvoja četkica za zube?         Crne. 

Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now