Psiho test (4.dio)

24 3 24
                                    

Bokić!

Ovo je moj omiljeni serijal i jedva sam čekala novi set pitanja. Pravila kao i uvijek; odgovarate u komentare i ispod odgovora slijedi tumačenje istog. Ne pišem odmah na što se odnosi pitanje kako ne bi došlo do namještanja rezultata. Ovo su i moji prvi odgovori tako da uživajte i pišite mi jesu li rezultati točni tj. opisuju li Vas i Vaše razmišljanje.

test - Ljubavni put

Na putu ste do kuće svojeg dečka/djevojke/simpatije/partnera.

1. Do kuće vode dva puta. Jedna staza je kratka i pomalo dosadna, druga je duga i možeš vidjeti lijepe prizore uz put. Koju stazu biraš?               Dužu stazu. 

2. Hodaš stazom i vidiš dva grma ruža, jedan pun crvenih ruža, a drugi bijelih. Odlučiš ubrati 20 ruža za svog dečka/djevojku/simpatiju/partnera. Koja je kombinacija crvenih i bijelih ruža koje ubireš (koliko crvenih, a koliko bijelih)?                     Prva pomisao mi je 4 bijele i 16 crvenih, ali sviđa mi se šareniji buket tako da je konačna odluka 10 crvenih i 10 bijelih. 

3. Dolaziš na vrata kuće i vratar otvara. Imaš dvije opcije: zamoliš vratara da ode po tvog dečka/djevojku/simpatiju/partnera, ili sam/a odeš po njega/nju. Što ćeš odabrati?            Ljubazno pozdravljam vratara i sama odem tražiti dečka. 

4. Nalaziš se u njegovoj/njezinoj sobi, ali njega/nje nema. Imaš dvije opcije; ostaviti buket ruža na prozoru ili na krevetu. Gdje ostavljaš ruže?                       Da mogu birati, ostavila bih ih na noćnom ormariću, ali pošto imam ograničen izbor ostavljam ruže na prozoru (totalno nisam predvidjela ovo pitanje u knjizi Bijela ruža za danas, plava ruža za sutra ;D ). 

5. Prespavao/la si u gostinjskoj sobi u njegovoj/njezinoj kući. Budiš se ujutro i ulaziš u njegovu/njezinu sobu. Pronalaziš li ga/nju budnu ili još spava?                  Još spava.

6. Vrijeme je da se vratiš kući. Ponovno biraš stazu kojom ćeš se vraćati. Bez obzira na prvi odabir, biraš li kraću ili dužu stazu?               Dužu stazu.


Dnevnik pitanjaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu