Bokić!
Uživajte u još jednom psiho testu temeljenom na radu Sigmunda Freuda! Vaše odgovore pokušat ću što vjerodostojnije interpretirati, ali kako je riječ o psihoanalizi tj. analizi podsvijesti, imajte razumijevanja da neću uvijek pogoditi i da neće sve biti točno. Što precizniji Vaši odgovori, veća je vjerojatnost da će i rezultati biti točni. Opustite se, očistite misli i možete krenuti!
1. Zaronite u more i otvorite oči. Što osjećate? Isprva se osjećam zarobljeno i samo želim doći do zraka. Nakon početnog šoka, osjećam se dobro jer volim biti u vodi, opuštajuće je.
2. Krećete se šumom i gledate pod noge. Što vidite i kako to utječe na Vas? Vidim otpalo jesensko lišće i vjesnike proljeća (ne mogu izabrati samo jedno jer me oboje asocira na šumu). Volim šuštanje lišća pod mojim korakom, ali ne volim vlagu koju donosi, dok se s druge strane divim cvijeću i pazim da ga ne zgazim.
3. Galebovi lete iznad Vaše glave. Kako se osjećate? Osjećam se da sam na odmoru, ali malo sam u grču jer galebovi znaju biti glasni i neugodni. Kada bi samo šetali ili plivali bilo bi super.
4. Gledate konje u trku. Kako se osjećate? Obožavam konje, a u trku me podsjećaju na slobodu i snagu.
5. U pustinji ste i pred Vama je zid kojem ne vidite kraj. Kroz malu rupicu u zidu vide se oaza. Što ćete napraviti? Na prvu bih pokušala preskočiti zid, ali pošto mu se ne vidi kraj, pokušala bih ga oštetiti na mjestu gdje je rupica, tek toliko da mogu proći bez da se cijeli zid uruši.
6. Pustinja, umorni ste od dugog puta. Vidite posudu s vodom. Što ćete napraviti? Svakako malo popiti. Ako me čeka još dug put, uzet ću posudu sa sobom, a ako ne, ostavit ću je za slučaj da nisam jedini luđak u pustinji bez vode. Postoji li opcija da imam vodu sa sobom i da mi ova u posudi ne treba?
7. Gubite se u šumi usred noći i nailazite na kuću s upaljenim svjetlima. Kako ćete se ponašati? Približit ću se kući i pokucati u nadi da će me primiti i pomoći mi da se orijentiram.
8. U magli ste i ništa ne vidite. Kako se ponašate, kakav osjećaj imate? Osjećaj je užasan, moram refleksno reagirati na stvari koje će me snaći, ali trudim se dobro reagirati. Pokušavam ostati sabrana i prihvatiti da ništa ne vidim i da moram biti pažljiva.
ESTÁS LEYENDO
Dnevnik pitanja
De TodoAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!