8 najvažnijih dana mladosti koje nikada nećeš zaboraviti

40 5 13
                                    

Bokić!

U trenutku kada se dogode, možda nismo svjesni koliko su važni i posebni, ali shvatit ćemo kada prođu. Uspomene koje se pamte cijeli život, nemojte ih ni slučajno preskočiti ili ne sudjelovati u njima, kasnije ćete požaliti. Neki su trenutci i ceremonije prelaska iz jednog životnog razdoblja u drugo. Srednja.hr ponovno izvor. Slušam Vaša iskustva i dojmove.


1. PRVI POLJUBAC

Nekima je to lijepa uspomena, nekima baš i ne, ali je dan za pamćenje. 

2. PRVI DAN SREDNJE ŠKOLE

Sjećam ga se kao da je jučer bio. Čekala sam sa tri prijatelja iz osnovne, sjećam se da sam obukla crne hlače i majicu te bordo vestu. Kada smo razgledavali školu, prišla mi je prva i najbolja prijateljica iz srednje s kojom sam i danas u kontaktu i bliskom odnosu. Sjećam se da je jedna cura prokomentirala našu tišinu, "Ako ćemo biti tako tihi 4 godine, ne bude dobro." To se itekako promijenilo, ali fora stvar za usporedbu prvog i posljednjeg dana.

3. MATURALNA VEČER

Vjerujem da ne voli svi takvo okruženje i ceremoniju, ali meni je bilo prekrasno. Jednom u životu osjećala sam se kao princeza u haljini, na granici djevojčice i djevojke, potpuno opuštena i spremna za zabavu i druženje s ljudima s kojima sam provela 4 godine. Svaki trenutak bio je pozitivan, doslovno smo se svi družili međusobno i bilo mi je jako drago što sam se družila sa svima u takvom okruženju.

4. DAN KADA POLOŽIŠ VOZAČKI

Veliki uspjeh i olakšanje. Položila sam vozački 16. travnja, na međunarodni dan plesa i stvarno ću pamtiti cijeli taj dan, od samog ispita pa do svega što je slijedilo. 

5. ONAJ JEDAN IZLAZAK

Ako ti nijedan takav dan ne pada na pamet, onda ti se još nije dogodio. To je onaj izlazak koji ćeš prepričavati godinama kasnije, kada su se dogodile neke totalno neočekivane, ali dobre stvari. 

6. KADA ZARADIŠ SVOJE PRVE NOVCE

Bio to učenički posao, studentski ili nešto treće. Svoju prvu plaću dobila sam u prosincu 2021. godine i to za posao popisivačice stanovništva. Lijepi novci, ali još je ljepši osjećaj bio trošiti te moje prve novce na stvari za mene i meni drage osobe. 

7. 18. ROĐENDAN

Proslavila sam ga skromno, doma s obitelji. Bio je poseban jer je moja obitelj toliko pažljiva da sam plakala. Nikako drugačije ne mogu zamisliti proslavu tako važnog rođendana. Ja nisam ljubitelj onih ročkasa organiziranim u nekim restoranima ili salama. Doma sam imala sve što mi je važno i bila sam potpuno svoja, u trenirci i naočalama, a meni najvažnijim osobama. 

8. ZADNJI DAN SREDNJE ŠKOLE

Nikad neću oprostiti onima koji su nam zabranili dolazak u školu zadnja dva dana srednjoškolskog obrazovanja. Naime, zadnja dva dana morali smo imati online. Međutim, cijeli se razred okupio u kafiću do škole i preko mobitela smo 'pratili' nastavu, pozvali profesore na kavu i nezaboravno se proveli. Norijadu smo imali kasnije, ali također nezaboravan događaj na kojem sam se predobro provela, zabavila i stvarno mi je neizmjerno drago što smo kao generacija uspjeli realizirati i maturalnu i norijadu.

Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now