Would you rather for girls

98 5 26
                                    

Bokić!

Nadam se da koristite ove tople ljetne dane bolje od mene i da uživate. Duže vrijeme nisam objavila neki nastavak, iako imam neke skice, moram ih doraditi. Za danas sam pripremila pitanja bi li radije za cure. Ovaj serijal ima nekoliko varijanti tako da ćete ih ovdje vidjeti više od jedne. Uskoro idem na more, tako da sam za prvi put ovog serijala izabrala nešto kraću varijantu. Uskoro krećem u autoškolu, tako da ću napraviti nastavak s pitanjima o toj temi (ako imate pitanja, bit će mi drago odgovoriti na njih, možete ih pisati u komentare). Krenimo s Bi li radije za cure!

1. Bi li radije voljela svog supružnika ili da on voli tebe? Teško pitanje. S jedne strane super je biti s onim kog voliš, ali ne bih željela da se taj isti osjeća kako sam se ja osjećala s osobama koje su voljele mene, ali ja njih ne na taj način. S druge strane, super je biti s osobom koja te voli, ali nije u redu što im ljubav ne bi bila uzvraćena. Radije bih da supružnik voli mene jer ću se radije ja osjećati loše nego da je on s nekim kog ne voli.

2. Bi li radije napravila korak dalje na prvom spoju ili pričekala pravo vrijeme? Pričekala pravo vrijeme, takve odluke i poteze ne želim i ne mislim požurivati ili brzati s njima.

3. Bi li se radije udala za potpunog stranca ili bila prisiljena na intimnost s jednim? Radije bih se udala za potpunog stranca, brak bih manje žalila nego prisiljenu intimnost.

4. Bi li radije da se nikad više ne šminkaš ili da se nikad više ne pogledaš u ogledalo? Radije se nikad više ne bih šminkala. Realno, u ogledalo ne služi samo za šminkanje, dok šminka služi uglavnom za lice.

5. Bi li radije imala menstruaciju prve bračne noći ili na medenom mjesecu? Kad bolje razmislim, prve noći. Medeni mjesec trajat će duže i voljela bih uživati bez upada menge.

6. Bi li radije ne imala prijatelje ili Internet? Internet, ovo malo pravih prijatelja što imam je puno vrijednije.

7. Bi li radije nastavila potragu za pravom ljubavi ili odustala nakon prvog slamanja srca? Radije bih nastavila potragu. Bolje je probati i ne uspjeti iz prve, druge, nego uopće ne pokušati, to je poraz samo po sebi.

8. Bi li radije bila tema tračeva ili da se o tebi uopće ne govori? Radije bih da se o meni uopće ne govori nego da se o meni trača. Ne volim nepotrebna uplitanja u moj privatan život i odluke. Nisam osoba koja voli trač ili se miješati u tuđe živote, isto to tražim zauzvrat.

9. Bi li se radije udala za nekog iznimno privlačnog ili bila iznimno privlačna? Ovisi o osobnosti, ali uz pretpostavku da biram na temelju izgleda, radije bih bila privlačna. Fizički izgled može na prvu privući ili odbiti, ali osobnost je ta koja zadržava ili udaljava.

10. Bi li radije izlazila s ružnim, ali bogatim ili siromašnim, ali zgodnim? Opet uz pretpostavku da biram na temelju izgleda i bogatstva, radije bih izlazila s siromašnim, ali zgodnim. Na kraju bi prevagnula osobnost, ali ovo je moj odabir na prvu.


Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now