60 Weird Conversation Starters [1.dio]

39 2 58
                                    

Bokić!

S obzirom da u zadnje vrijeme upoznajem hrpu novih ljudi, a potpuni sam baksuz što se tiče početnih razgovora, pripremila sam 30 čudnih i neobičnih pitanja kojima možete započeti razgovor, a ujedno vam mogu pomoći da nekog bolje upoznate. Ostatak pitanja objavit ću u novom nastavku kako ne biste izgubili volju za odgovaranje na 60 pitanja, mislim da je i 30 dovoljno. Uživajte!

1. Zamisli da si Bog, koje pjesme bi puštala u raju, a koje u paklu?     U raju bi bile svete pjesme i pjesme sa super ritmom i tekstovima svih žanrova i izvođača, a za pakao poslušajte sami u dodatku ispod, masakr glazbe i mjesto im je u paklu. Preparirani glasovir i mnoge druge tihe izvedbe skladatelja Johna Cagea, stvarno po mom mišljenju jezivo.

2. Kad bi mogao živjeti u bilo kojem izmišljenom svijetu, gdje bi živjela i zašto?      Wizarding World, svijet vještica i čarobnjaka iz knjiga o Harry Potteru. Čini mi se fora, a osim ovih ratova život je skroz cool, da ne spominjem školovanje u Hpgwartsu.

3. Kad bi se odmah morala tetovirati (pod prijetnjom pištolja), što bi tetovirala i na kojem mjestu na tijelu?      Imam više stvari na pameti, ali ajde recimo desna strana ispod ključne kosti riječ "dance".

4. Tko je bio tvoja najčudnija simpatija?      Fikcijski likovi poput Legolasa.

5. Kada bi imala čarobnu kutiju koja može vratiti bilo koji osobni predmet koji si izgubila u životu, što bi željela izvući iz kutije?      Nisam sigurna jesam li izgubila neki tako važan predmet, možda neku sliku ili komad nakita.

6. Što je zadnja stvar koju si napravila, a da te navela na razmišljanje o tome jesi li dobra osoba ili ne?       Sestra me zatražila da joj donesem sok, a kuhinja mi nije bila usput i imala sam posla, dok je ona doslovno ležala i uživala. Otišla sam u sobu razmišljajući kako sam okrutna, vratila sam se i donijela joj sok.

7. Koliko prije termina kretanja vlaka/autobusa/aviona voliš doći na mjesto polazišta?       Prije vlaka možda 10-15 minuta, autobusa 3-5 minuta, a aviona valjda 45 minuta, ne znam nisam putovala avionom.

8. Ako bi se dogodila neka katastrofa i samo bi nekoliko ljudi preživjelo, koja bi tvoja posebna vještina pomogla da obnovite svijet?      Prvo mi je na pamet palo razmnožavanje, u tome sam nesposobna tako da bih vjerojatno koristila svoja znanja i sposobnosti vezane uz edukaciju i kulturni život, uglavnom trudila bih se nadopuniti ono što nedostaje. 

9. Koja je tvoja osobnost u spektru 16 osobnosti (E/I, S/N, T/F, P/J)?      INFJ zastupnik

10. Koliko je tvoja kuća sigurna od napada zombija od 1 do 10?       Dogovorimo neka pravila: zombiji nisu brzi i snažni jer su mrtvi, osjetljivi su na zvuk i ne vole sunce. U tom slučaju, 6, imamo puno vrata, prozori su na visini od minimalno 3 metra, imamo podrum u kojem možemo skladištiti zalihe.  Ako su zombiji kao u filmovima, onda neka bude 3. 

11. Koja ti je najdraža epizoda Spužve Boba?      Nemam? Možda ona Prijatelj mjehurić jer se te sjećam.

12. Kada čujete prve sekunde intra, nadate li se pjesmi Ice Ice Baby (Vanilla Ice) ili Under Pressure (Queen & David Bowie)?         Nadam se da je riječ o TikTok videu koji koristi samo intro jer mi se ni jedna pjesma ne sviđa.

13. Što bi radila da imaš moć nevidljivosti?      Iskreno, bilo bi fora da mogu pratiti ljude i biti kao Kupid, ušuljala bih se u kino i možda bih tu i tamo otišla na sat najdražih profesora iz srednje ili pomogla sestri u ispitu.

14. Što mrziš?      Trenutno, pandemiju i manipulaciju, općenito glavobolju, zubobolju i puni nos.

15. Kada bi morala birati tri različita jela koja moraš jesti do kraja života, što bi izabrala?         Piletinu, tjesteninu, cheese cake. Nažalost, odrekla bih se lignji i lazanja.

16. Što bi radila tijekom "pročišćenja" (odnosi se na okolnosti iz serijala filmova "The Purge")?         U nedoumici sam; ili bih jednostavno bila doma pokušavajući zaštiti obitelj ili bih na ilegalan način došla do testova i rješenja. Dozvoljeno je raditi sva kaznena djela, zašto ne opljačkat banku ili proći nekažnjeno s nabavljanjem rješenja?

17. Kada bi se mogla fizički suprotstaviti nekoj povijesnoj ličnosti, s kime bi se sukobila i zašto?      Ilse Koch zbog njezine surove okrutnosti prema žrtvama holokausta. Ne želim uopće ulaziti u detalje pakla kojeg je priuštila nedužnim životima, ako vas zanima samo ju guglajte. Mislim da nema smisla da se ja fizički suprotstavim nekoj muškoj povijesnoj ličnosti koliko ju god ne mogu smisliti, mislim da je primjerenije odabrati ženu. Žene su često izostavljene iz povijesti, i kao pozitivne i kao negativne ličnosti, a Ilse je zaista bila odvratna i zaslužila bi fizički okršaj.

18. Koja je najgora fizička bol koju si osjetila?       Menstrualni bolovi i grčevi, nije problem samo u intenzitetu, već tome što su trajali danima bez prestanka. Nisam slomila kost, bila sam na šivanju, imala sam zubobolju, sve moguće bolesti pluća, migrenu, upalu sinusa, muskulfiber, ali menstrualni bolovi bili su najgori.

19. Kada ti je dosadno, što upisuješ u Google tražilicu?       Tražim nova zanimljiva pitanja ili ideje za crtanje.

20. S kime ideš u kupovinu namirnica?      Mamom, bakom ili sama (ne živim sama kao što možete pretpostaviti). 

21. Kada bi se snimao film o tvojem životu, tko bi te glumio?       Ako već ne mogu ja, nemam pojma. Možda Millie Bobby Brown, ali ne znam ni jednu koja mi je fizički slična i mojih godina.

22. Kada si zadnji put povraćala?       Ne sjećam se, prije par godina vjerojatno. Jednom sam povraćala onako pošteno, sve nakon toga ne pamtim. Fora je pa ću ispričati. Dan je neke školske priredbe, bila sam 7. razred. Taj dan jela sam čips od paprike koji je dugo stajao. Sat vremena prije priredbe, meni je jako loše, dva puta sam povraćala. Mislim si ajde, sve je izašlo, mogu ići. Javili smo učiteljici da mi nije baš dobro tako da ostatak dramske ekipe može recitirati moj tekst ako mi ne bude dobro. Dođem i sve je u redu. Minuta prije nego moramo na pozornicu, jurim u WC i ponovno povraćam kao najveća pijandura. Izlazim taman kad su moji krenuli na pozornicu, odradim grupnu i samostalnu recitaciju kao profić i više nikad ne jedem stari čips od paprike.

23. Koja je najstrašnija stvar koja ti se dosad dogodila?       Skoro sam autom udarila policijsku maricu. Ne događaju mi se baš strašne stvari. Zapravo, u osnovnoj školi, bila sam dežurna na ulazu u školu, i došao je neki luđak i tražio mog klinca susjeda, srećom došla je pedagoginja koja ga je prepoznala jer nije došao prvi put, pokušala ga je istjerati, ali prije nego je otišao, primio me za rame i rekao "Čuvaj se/Pazi se" ne sjećam se točno koje od ta dva. Bila su još dva učenika iz razreda koja su to vidjela, da ne bude da izmišljam, stigla je i policija, a taj se čovjek još tjednima motao po našoj ulici.

24. Zarobljena si na brodu sa 100 jaja i 100 pakiranja čokolade od 100g. Možeš pripremiti jaja kako god želiš. Što ćeš prvo jesti?      Prvo ću jesti jedno jaje na oko.

25. Koja je najbolja voda koju si ikada popila?      Bilo koja iz prirodnog izvora, izvor na Ivanščici, zove se Šumi, ima još jedan na putu Žgano vino, i još jedna lokacija kojoj ne znam ime.

26. Kada si zadnji put špijunirala/uhodila/stalkala kolegu?      Prošli tjedan, javio mi se neki kolega, a s obzirom da ne pamtim imena nego lica, morala sam malo istražiti s kime to pričam.

27. Kada bi mogla biti na večeri s bilo kojom povijesnom osobom, koju osobu bi odabrala?          Hmm, Sigmunda Freuda ili Bacha.

28. Koji je tvoj Hogwarts dom?       Ravenclaw.

29. Bi li radije trčala umjesto da hodaš ili vikala umjesto da normalno pričaš?       Radije bih trčala, dobro je za formu, a i ne volim vikanje.

30. Ima li nešto o čemu dugo sanjaš da ćeš napraviti? Zašto to još nisi napravila?          Ima, ali najbrži način da dostignem taj cilj je da idem polako.

Dnevnik pitanjaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon