Bokić!
Prošlo je nešto više od dvije godine od objave ovih pitanja i vrijeme je za ažuriranje odgovora. Ovo je ujedno i tag s najviše pregleda i odgovora i sve je više novih čitatelja. Puno toga se promijenilo i mislim da bi bilo dobro da se ponovno upoznamo kako ne bi došlo do zabuna. Pitanja su ista, a ona na koja se odgovori nisu promijenili označena su sa "*". Uživajte i pišite svoje odgovore! P.S.: Pisala sam pitanja u ženskom rodu, dečki, pravite se da su napisana u muškom.
1. Što imaš na sebi? Omiljeni donji dio trenirke (nije ista trenirka od prije 2 godine) tamno plave boje i široku majicu kratkih rukava.
2. Jesi li ikada bila zaljubljena?* Ovako, u neke stvari nikad nisam prestala biti zaljubljena, a općenito jesam.
3. Jesi li ikada imala neki težak prekid?* Nisam. Nisam nikad dramila oko prekida i "oporavljala". Da se razumijemo, jako sam emotivna, ali sam realna (ako to ima smisla, ne znam bolje objasniti).
4. Koliko si visoka? 165 cm, smanjila sam se za centimetar. Bila na liječničkom pa mi tako rekli, tugy.
5. Koliko imaš kilograma? 56 kg, zapustila sam se za vrijeme drugog pandemijskog vala.
6. Imaš li neku tetovažu?* Nemam. U planu je s obzirom da ne mogu dati krv, što mi je bila velika želja.
7. Imaš li piercing-e?* Imam 4 piercinga; 1 na desnom uhu i 3 na lijevom, jedan iznad drugog. U planu su još 2.
8. OTP (One True Pair - najdraži par)?* Nemam... Tko god mi se svidi kao par, prekine taman kad pomislim da su odličan primjer para.
9. Najdraži bend?* Opća opasnost, Parni valjak, BTS, 5 SOS
10. Najdraža serija?* Dr. House, Bones, Squid Game, Lucifer
11. Nešto što ti nedostaje...? Vrijeme za čitanje, nastupi i zabave, ekipa za kartanje i svijet prije pandemije.
12. Najdraža pjesma? To se stalno mijenja, trenutno Another Love i Don't Give Up On Me.
13. Koliko imaš godina? 18, za tri mjeseca ću 19.
14. Horoskopski znak?* Vodenjak.
15. Kvalitete koje tražiš u partneru? Ne tražim partnera. Kvalitete koje tražim u osobi s kojom se želim družiti: iskrenost, ludost, humor, strastvenost, hrabrost i tvrdoglavost.
16. Najdraži quote? "Ponekad mislim da sam luda jer stvari vidim drugačije od ostalih."
17. Najdraži glumac?* Johnny Depp.
18. Najdraža boja?* Plava, crvena, srebrna.
19. Glasna ili tiha glazba?* Tiha.
20. Gdje ideš kad si tužna?* U svoju sobu.
21. Koliko ti treba da se istuširaš?* Oko 10 min.
22. Koliko ti treba da se spremiš ujutro? Pola sata. Najviše vremena potrošim na to da se razbudim i odaberem odjeću. Ako mi se žuri, 10 minuta je sasvim dosta.
23. Jesi li ikada bila u tučnjavi?* Nikad nisam samovoljno ušla u tučnjavu. Jedino ako se računa fizički obračun sa sestrom.
24. Turn on? Miris, kad ima svoj stav i realan je.
25. Turn off? Arogancija i nepristojnost.
26. Razlog otvaranja profila na Wattpad-u?* Želim čitati djela koja me zanimaju i pisati svoja.
27. Strahovi? Bojim se visine, dubine, lifta i ono najgore, neuspjeha.
28. Posljednja stvar koja te rasplakala?* Video naslova Anything s pozadinskom pjesmom Another Love u kojoj je prikazan lik Severusa Snapea. Znam da je u knjigama opisan kao neugodan profesor, ali ne mogu ostati ravnodušna na glumu Alana Rickmana i "Anything" i "Always".
29. Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš? Jučer (subota 6.11.).
30. Značenje tvog nadimka? Anči - tako me zovu od malena; Ribica - isto tako; Šefica - timski rad na faksu, bila sam jedina cura; Sveti Petar - odlazim po ključeve, vraćam ih, otključavam i zaključavam prostorije u kojima plešemo; Seka Peka - nadimak koji koristi moja sestra, sigurno sam neki još zaboravila.
31. Zadnja knjiga koju si pročitala? U cijelosti, Stakleni mač.
32. Knjiga koju trenutno čitaš? Kraljev kavez, to je na čekanju, inače čitam Matematiku za informatičare i Programiranje 1.
33. Zadnja serija/emisija koju si pogledala? Squid Game.
34. Zadnja osoba s kojom si pričala?* Mama.
35. Veza između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku?* Frend. Ne vjerujem da su ova dva odgovora identična onima prije dvije godine.
36. Najdraža hrana?* Tjestenina s četiri vrste sira, lazanje, lignje.
37. Mjesto koje želiš posjetiti? Nemam pojma, željela bih ponovno do Trakošćana, Plitvičkih jezera. Nisam bila, a željela bih posjetiti Knin. Za sad ne razmišljam o inozemstvu, ali ajde prvo mi na pamet pada Moskva.
38. Zadnje mjesto gdje si bila? Fakultet.
39. Imaš li simpatiju? Nemam.
40. Zadnji put kad si nekog poljubila (za pravo)? Neka ostane tajna.
41. Zadnji put kad si bila optužena za nešto? Već dugo nisam bila optužena tako da se ne sjećam.
42. Najdraži okus slatkiša?* Malina, limun.
43. Koje instrumente sviraš?* Violinu, bisernicu, nešto malo bugariju i klavir. Više ništa ne učim svirati, ali instrumenti su i dalje kod mene i znam ih svirati, to se ne zaboravlja.
44. Najdraži komad nakita?* Prsten na desnoj ruci, tri privjeska u obliku srca.
45. Što si zadnje trenirala?* Košarku. Inače, plešem već jaako dugo.
46. Zadnja pjesma koju su pjevala? Another Love, više pjevušila. Ako se odnosi na pjevanje pred nekim, onda je to Tri su grane (folklorna pjesma).
47. Najdraži chat up line?* Nemam.
48. Jesi li ga ikad koristila? Sram me. Instalirala sam Tinder, ne znam zašto. Ako želite zapravo razgovarati, morate platiti, tako da sam deinstalirala.
49. Zadnji put kad si se družila s nekim?* Druženje na kavi - prošli tjedan.
50. Tko bi trebao odgovoriti na ova pitanja? Tko god želi!
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!