School tag

180 10 128
                                    

Bokić!

Ekipica, kako ste mi? Onima kojima je jučer počela škola želim puno uspjeha i sreće u novoj školskoj godini! Vjerojatno Vas već boli glava od same pomisli na školu, ali zbog manjka ideja, i ovaj put sam pripremila pitanja o školi. Odgovori na pitanja odnosit će se na srednju školu ili trenutnu situaciju, kako odlomci ne bi bili predugi. Pišite mi ako imate bilokakve ideje za pisanje : ) Meni škola počinje idući tjedan, ako i nekima od Vas, tako da ću u sljedećem dijelu i nama zaželjeti sreću i uspjeh. Možemo krenuti!


1. Jesi li ikad markirala? Nisam, koliko se sjećam. Nisam osoba koja odobrava markiranje (kod mene se to zove "frentanje") i mislim da je 2. srednje prerano za to. Markirat ću samo ako ću imati jako dobar razlog za to i ako će markirati cijeli razred.

2. U kojoj klupi sjediš? Na većini satova sjedim u drugoj klupi kraj prozora. Tamo mi jednostavno najviše odgovara. Osim tamo, sjedim i u prvoj klupi i kraj zida i kraj prozora, druga klupa u sredini, zadnja tj. peta klupa kraj prozora, treća klupa kraj prozora i kraj zida...

3. Čitaš li lektire? Čitam. Imam poprilično dugačak popis lektire, po 2 ili 3 lektire na mjesec, od kojih ove godine svaka ima prosječno 300 stranica. Naravno, ne stignem sve pročitati na vrijeme za obradu, ali do testa pročitam sve, uključujući i kratki sadržaj na netu. U 1. srednje nisam čitala sve lektire, ali shvatila sam da ne mogu dobiti više od 3 ukoliko stvarno ne pročitam lektiru, tako da sada čitam sve, i stvarno se isplati. Volim knjige, tako da mi nije problem čitati, iako su mi neke stvarno dosadne.

4. Jesu li te ikad uhvatili u prepisivanju? Ne prepisujem često, ali nikad me nisu uhvatili. Ja sam više onaj učenik od kojeg se prepisuje ili koji rješava testove drugima, a ni u tome me nikad nisu ulovili.

5. S koliko prolaziš? Sa 5. Nije 5,0, ali je jako blizu (cilj ove godine je 5,0). Da učim umjesto pisanja i nastupa svakog vikenda, cilj bi već bio ostvaren. Možda će mi jednom biti žao, ali trenutno ne žalim ni malo.

6. Iz čega je bila prva jedinica? Iz kemije u 2. srednje. Imali smo test, kao i obično u dva dijela - teorija i zadaci. Pošto su mi zadaci išli bolje, kada sam se spremala za test usredotočila sam se na teoriju, a zadatke zanemarila. Ispravila sam tu jedinicu, dobila zaključno 5 iz kemije, a druga jedinica se nije dogodila.

7. Koje profesore voliš? Općenito, one koji daju sve od sebe, objašnjavaju, ponavljaju, potiču učenike na komunikaciju, a opet puno traže na testovima. Taj način rada ne odgovara svima, ali meni odgovara. Želim "zaslužiti" svaku ocjenu koju dobijem. U životu su mi puno puta prebacivali da na temelju veza i poznanstava dobivam sve, što nije istina. Istina je da imam i veze i poznanstva, ali sve što sam ikad dobila, bila to ocjena ili neki status, sve je rezultat mog rada. Zato volim i profesore koji puno traže, na taj način mogu se dokazati. (Ako još niste shvatili, jako sam komplicirana XD) A konkretno, to su profesorice povijesti, hrvatskog, geografije, biologije i profesor informatike.

8. Jesi li ikada snimala nastavu? Jesam, na glazbenoj umjetnosti, ali profesorica je znala tj. rekla nam je da snimimo.

9. Mjesta za šalabahtere? Nisam neki stručnjak za šalabahtere, ali mjesto gdje ih ja pišem je zapravo sam test. Prije nego dobijem test, pročitam i zapamtim stvar za koju mislim da se neću sjetiti ili da ju miješam s nečim. Kada dobijem test, brzo to napišem na jednu crtu i to je to. Kada mi zatreba, potražim, napišem na pravu crtu i obrišem.

10. Kasniš li u školu? Obično ne, ali ako mi kasni prijevoz, kasnim i ja. Profesori su stvarno tolerantni kada je prijevoz u pitanju, tako da se ne žurim kada znam da ću zakasniti.

11. Predmeti koje ne podnosiš? Svi predmeti su mi podnošljivi, što ne mogu reći za profesore.

12. Imaš li nešto protiv "štrebera" ? Protiv "štrebera" (osobe koja to nije, ali svi je tako nazivaju, iako je zapravo pametna) nemam apsolutno ništa. Protiv štrebera (u punom smislu riječi) ne mogu reći da imam nešto protiv, jer nemam, ali nije baš ni da posebno volim te ljude. Jednostavno nije fer ako štreber i onaj koji uči s razumijevanjem dobe istu ocjenu.

13. Koju torbu nosiš za školu? Trenutno, to je Nike ruksak, ali planiram kupiti Fjallraven ruksak.

14. Najgori profesori? Općenito, oni nezainteresirani i bezobrazni, oni koji se postave kao autoritet, ali nitko ih ne "šljivi ni pol posto". Ne znam što ti ljudi rade u školi s djecom. Konkretno, to su profesorice likovne umjetnosti, njemačkog i fizike.

15. Voliš li svoj razred? Obožavam! Da sam odgovarala prošle godine, odgovor ne bi bio isti. Stvarno mi je drago što smo se svi iz razreda napokon našli na "istoj valnoj duljini" pa da više nema problema.

16. Jeste li ikada nešto razbili u školi? U srednjoj ne, ali u osnovnoj je učenik torbom pogodio i razbio stolni projektor.

17. Po čemu ćeš se sjećati škole? Po puno stvari, ali najviše po svakodnevnim biserima koje svi izjavljujemo (jer mi se ne možemo normalno razgovarati, mi moramo imat gimnazijske fore, tako da sve okrećemo naopačke XD) i po nezaboravnim avanturama sa svake ekskurzije!


Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now