27 stvari koje nedostaju svakom studentu

21 4 4
                                    

Bokić!

Srednja.hr jučer je objavila ovaj članak i jedva čekam vidjeti listu stvari koje mi nedostaju. S obzirom da sam i dalje kod kuće jer mi je faks na 20 minuta vožnje, nisam onaj tipični student, ali sam i dalje student. Ovo vrijedi i za učenike u domovima. Puno stvari mi je olakšano, ali ipak idemo vidjeti što to nedostaje svakom studentu.

1. Kuhinja - I da i ne. Stvar je u tome što sam i dalje kod kuće, ali kad si student ne možeš birati kad ćeš jesti, jedeš kad stigneš, a mi doma imamo određeno vrijeme u koje je ručak i večera, što mi ide na živce jer bih voljela sama pripremati hranu kad i koju želim.

2. Hladnjak - Iako imam hladnjak normalne veličine, studentski hladnjak aka. prozor ili balkon uvijek je u funkciji jer kad sam na online nastavi ne izlazim iz sobe po 6 sati.

3. Privatnost - Je li to itko i imao prije nego živi sam?

4. Novci - Znam zbog kolega da su novci veliki problem i sretna sam što sam zaradila neke novce na popisu stanovništva tako da imam ako zatreba. Zna se tko plaća kave.

5. San - Ha ha ha, spavat ćemo pod zemljom.

6. Vrijeme - A dobro sad, uvijek mi je potrebno više vremena, ali imam super raspored tako da se neću žaliti. Počela sam svakodnevno pisati ovdje tako da je za sad u redu.

7. Obitelj - Po 5 mjeseci ne vidjeti svoje, teško je, definitivno. Ja svoje vidim svaki dan, ali često izostane interakcije zbog obaveza, a to je također teško jer su tako blizu, a tako daleko.

8. Disciplina - To je na listi za idući semestar pod obavezno. Ovaj online me ulijenio. 

9. Uredan život - U potpunosti se slažem!

10. Čista odjeća - Ponekad iz ormara vadim majice koje sam zadnji put nosila u osnovnoj.

11. Ispeglana odjeća - Doma sam pa nasreću ne znam muke po pranju i peglanju odjeće. 

12. Normalna hrana - Ako jedete u menzi, hrana je normalna, najedete se za male novce i super vam je. Ako jedete po pekarama trošite više novca za tijesto. Ako naručujete iz fast-food restorana, sami ste si krivi.

13. Živci - U potpunosti se slažem! Obožavam kad sve krene lagano i bez stresa, i onda se odjednom svi pretvore u demone i naprosto svi izgubimo živce kad vidimo u što se čovjek može pretvoriti.

14. Novčanik koji se ne raspada - Novčanik je u dobrom stanju, hvala.

15. Pokaz za bus/tramvaj - Nisam obnovila kartu za bus jer bih mjesečno morala odvojiti stipendiju za kartu, a vozne linije ne odgovaraju početku i kraju predavanja. Vozim do faksa, ponekad nas ide više pa kombiniramo i ispadne jeftinije jer nisam na faksu cijeli tjedan.

16. Privatan Netflix profil - Baš na Netflixu, pogledala sam dva filma, jedan na računu prijateljice, a jedan se mogao bez računa. Sve se može naći na piratskim stranicama čak isti dan kad je pušteno na Netflix, tako da samo vi trošite novce na pretplate, ja se snađem.

17. Posao - Da! Radila sam prvih mjesec dana studiranja na fleksibilnom mjestu i isplatilo se. Šteta što nisam našla posao kroz veljaču. Uz moj raspored predavanja, stvarno se stigne i isplati imati poslić.

18. Dan bez ijedne obaveze - Hahahaha! Imamo na stranici super stvar zvanu kalendar obaveza. Obožavam kad mi je subota i nedjelja natrpana obavezama toliko da padajuća lista ne završava na dnu stranice.

19. Čisto okruženje - Nisam sigurna na što se misli, ali prilično sam sigurna da to već imamo.

20. Ljudi koji vas razumiju - Međusobno se studenti najviše razumiju, tako da kavica i razgovor o tome da se ispušemo. Kad pričam sa svojima, meni je savršeno jasno o čemu govorim, ali znam da je nekome tko nije u tome teže povezati pa tako i razumijeti.

21. Plaćanje karticom u menzi - Imamo super menzu u kojoj je i to moguće.

22. Život bez stresa - To nemam unatrag 13 godina svog školovanja. Danas to nažalost nemaju ni penzioneri.

23.  Flat Internet - Da sam u domu, dogovorila bih jaču tarifu, ali pošto sam doma, nije mi potrebna. 

24. Laptop koji nije na izdisaju snaga - Riješeno. Krenula sam s laptopom koji, u slučaju otvorenog zooma i googlea, jednostavno odbija suradnju, ekran počne blinkati i mogu se komotno prebaciti na mobitel. Zato sam imala puno problema, ali sad je sve okej, novi je mašina i pol. 

25. Kupaonica koju ne dijelite s pola svijeta - Ajoooj, to mi je žao svih studenata u domovima. 

26. Vrijeme za hobije i interese van faksa - Srećom, moji hobiji počinju tek u 8 navečer tako da imam taman vremena. Problem se javlja kad su subotom kolokviji i nastupi negdje van grada. 

27. Druženje bez alkohola - Budimo realni, i kad se slavi i kad se tuguje, alkohol je prijatelj studenata i nisam još nikog čula da se žali na to. Osobno ne pijem alkohol, ali ni ne izlazim baš. 

Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now