Bokić!
Za danas sam pronašla 34 pitanja koja ću postaviti na intervjuu sa samom sobom, odnosno vama čije odgovore čitam u komentarima. Jeste li spremni? Krenimo! (objavljeno nakon objave zadnjeg poglavlja knjige, ali stajalo je neobjavljeno pa zašto ne)
1. Čime se baviš u životu? Svime i svačime, i čime trebam i čime ne trebam. Studiram, radim, plešem, pijem kavu i još milijun drugih stvari.
2. Koga voliš? Svoju obitelj i prijatelje.
3. Imaš li dovoljno novca? Ne.
4. Kako zdravlje? Uspješno ignoriram sve simptome.
5. Misliš li da si dobra osoba? U globalu, mislim da jesam.
6. Koliko imaš godina? 21
7. Tko ti je najbolji prijatelj? Prijateljica iz srednje škole, K.
8. Koji je tvoj san iz djetinjstva? Imati konja.
9. Koliko se često smiješ? Puno češće nego prije, što ne znači nužno da sam sretnija.
10. Što te usrećuje? Samoća, uspjeh moje obitelji i "učenika" i provođenje vremena s dragim ljudima.
11. Tko je tvoj najopasniji neprijatelj? Moj ego.
12. Gdje živiš? U potkrovlju.
13. Misliš li da si jaka? Ovisi o kontekstu. Za neke sam stvari jako slaba, dok za neke smatram da sam jača nego što bih u ovoj fazi života trebala biti. Pretpostavljam da je to normalno.
14. Koja je najvažnija stvar koji si dosad napravio/la? Još se nisam našla pred odlukom koju bih smatrala velikom prekretnicom, tako da su mi najvažnije stvari one koje sam se usudila napraviti, za koje sam izašla iz svoje komfor zone.
15. Koja je najgluplja stvar koju si dosad napravio/la? Vjerovala sam ljudima i bila naivna.
16. Voliš li sebe? Ne volim se dovoljno. Moram priznati da sam istinski zavoljela dijelove sebe, ali moram još puno raditi na sebi da mogu reći da se volim u cijelosti.
17. Čega se najviše bojiš? Najviše se bojim razočarati određene ljude. I grmljavine... i dubine.
18. Koja ti je najdraža riječ? Ne mogu se odlučiti za jednu. Drage su mi: kornjača, harfa, kralj, kraj, mramor...
19. Kada si zadnji put plakao/la? Prije par dana. Nije postojao valjani razlog, plakalo mi se.
20. Što je najbolje što bi ti se sada moglo dogoditi? Ljubav.
21. Što je najgore što bi ti se sada moglo dogoditi? Slomljena kost ruke/noge ili bilo koja ozbiljnija ozljeda noge.
22. Vizualiziraj sebe za pet godina od sad, opiši, što vidiš? Vidim slobodnu, potpunu odraslu osobu koja i dalje radi ono što voli i u tome rastura. Vidim se kao zabavnog člana rodbine koji će sve redom razmaziti.
23. Žališ li za nečim? Iz dana u dan radim iste greške - ne vjerujem dovoljno svojoj intuiciji. Najviše žalim za situacijama u kojima sam više vjerovala drugima nego sebi jer je u 99% slučajeva ispalo da je moja intuicija bila točna.
24. Što prvo napraviš ujutro? Izvadim aparatić za zube.
25. O čemu razmišljaš prije odlaska u krevet? Kada se moram ujutro probuditi i što me sve čeka idućeg dana.
26. Što je bio tvoj dosadašnji vrhunac? Ne vjerujem da sam došla do nekog vrhunca u životu koji bi bio wow, to je top. Ovog sam ljeta imala važnu ulogu u jednom festivalu nakon kojeg sam dobila hrpu pohvala pa ću reći da je to najnoviji vrhunac.
27. Ako postoji jedna stvar koju bi sada želio/željela promijeniti, što je to? Reći ću da ne postoji. Ne znam što bih mijenjala onako iz vedra neba.
28. Na što si ponosan/a? Na činjenicu da sam sve češće flegmatik i da ostajem smirena, hladne glave u stresnim situacijama.
29. Sažmi svoj život u jednu rečenicu. Ne znam što će točno izaći iz mene, ali mora biti savršeno i nezamjenjivo u svakom pogledu te tako nadoknaditi činjenicu da sam to napravila ja, da to jesam ja.
30. Navedi koja te stvar najviše živcira. Mene jako puno stvari živcira. Ne znam što bi odnijelo pobjedu, ali top tri su svakako galama (pričanje jedan preko drugog), način na koji se govori (pasivno-agresivni odgovori i kako se i pred kime govori) i nepravda u svim oblicima.
31. Koje je tvoje jedno pitanje koje bi postavio/la Bogu? Jesam li prepoznala svoje talente i djelovala u skladu s njima?
32. Imaš li tajne? Imam.
33. Što te nasmijava? Sarkazam, gluposti koje izvaljujemo na dnevnoj bazi...
34. Jesi li sretan/a? Ma jesam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dnevnik pitanja
DiversosAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!