30 pitanja koje nitko ne postavlja

451 28 537
                                    

Bokić!

Već dulje vrijeme nisam ništa objavila, pa eto nešto "kratko" tek toliko da znate da sam tu. Za sada smo još na upoznavanju jer Vas nema puno, ali polako, nikamo nam se ne žuri. Tema za pisanje ima i uskoro ću početi pisati o njima. Idemo sad na pitanja koja nitko ne postavlja! (Neka pitanja morala sam malo promijeniti, tako da ćete vidjeti da se pitanja zapravo postavljaju.)

1. Spavaš li sa otvorenim ili zatvorenim vratima na ormaru? Imam ormar sa kliznim vratima i uvijek su zatvorena.

2. Koristiš li šampone iz hotela? Ne koristim ih, ali ih zato nosim kući i pospremim.

3. Sviđaju li ti se post-its? Daa!!!

4. Režeš li kupone i poslije iz koristiš? Režem ih samo ako ih planiram koristiti.

5. Bi li radije da te napadne medvjed ili roj pčela? Možda roj pčela, mislim da je teže pobjeći medvjedu, i bolnije je ako me uhvati.

6. Imaš li pjegice? Tu i tamo koju, ali to se ne broji.

7. Jesi li na svim fotografijama nasmijana? Nisam jer se ne volim slikati tako da se to na nekim fotografijama može vidjeti.

8. Jesi li ikada brojala svoje korake? Jesam. Obično sam ih brojala ljeti, kada bih šetala rivom ili sam brojala stepenice do stana (na moru, inače živim u kući) do rive ili plaže. Sada MiBand broji moje korake. XD

9. Plešeš li kada nema glazbe? Naravno da da. Bavim se plesom dugi niz godina tako da mi je to nešto normalno (na treninzima često ne plešemo uz glazbu).

10. Grickaš li olovke? Ne, ni olovke ni nokte.

11. Koje je veličine tvoj krevet? E, sad... 110x220. Najobičniji krevet za jednu osobu.

12. Koja je tvoja pjesma tjedna? Ovaj tjedan je to definitivno "Dusk Till Down", Zayn ft. Sia.

13. Stoji li dečkima roza? Kako kojem haha... Dobro im stoji.

14. Gledaš li crtiće? Daa!

15. Jesi li bila na adventu? Bila sam, 2018. u Varaždinu i 2017. u Grazu.

16. Najbolji doručak? Obično preskačem doručak kada imam školu, što nije baš dobro... Inače obožavam kroasane i kavu.

17. Kada obično ideš na spavanje? Ovisi. Ako sljedeći dan idem u školu, na spavanje idem najkasnije u 11 navečer. Ako sljedeći dan nemam školu, na spavanje idem oko 12 navečer, 1 ili 2 ujutro.

18. Kada si bila mala, u što si se maskirala za Maškare? U puno toga; od princeza do duhova i gusara... I dalje se maskiram kada u školi imamo Maškare, a prošle godine sam imala rođendansku proslavu na temu Maškara tako da su se moji mali bratići i sestrične mogli maskirati. XD

19. Što si u kineskom horoskopu? Koza. XP

20. Gledaš li meksičke/španjolske/turske serije? Prije jesam, sada ne.

21. Jesi li koristila oružje? Ako se pod oružje ubraja švicarski nožić.

22. Prvi koncert? Opća opasnost.

23. Pjevaš li pod tušem? Ne.

24. Kada si bila mala, što si željela biti kada odrasteš? Puno toga; prodavačica, frizerka, učiteljica, glumica...

25. Vjeruješ li u duhove? Vjerujem u kršćanskog duha. Duhove na koje se misli u pitanju objašnjavam i shvaćam da malo drugačiji način.

26. Nosiš li kroksice? Prije jesam, sada više baš i ne.

27. Jesi li ikada plakala od sreće? Jesam.

28. Jesi li bila zaljubljena? A tko nije? <3

29. Čaj ili kava? Kavaaa! Osim ako sam bolesna, onda moram čaj.

30. Možeš li izdržati da ne dišeš, a da ne zatvoriš nos? Mogu, ali ne predugo.

Dnevnik pitanjaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang