Bokić!
Napokon sam pročitala knjigu "Lažljivac među nama" tj. "One Of Us Is Lying" spisateljice Karen M. McManus. Knjiga je tinejdžerski krimić pisan u 4 lica odnosno iz perspektive glavnih likova. Toplo ju preporučam jer je genijalna. Pitanje koje i stoji na korici je možeš li otkriti ubojicu? Moram se pohvaliti da sam otkrila ubojicu prije nego sam pročitala knjigu do kraja i bacam se na iduću knjigu "Kobna igra" čija se radnja događa u istoj školi i prati sporedne i neke nove likove prijašnje knjige.
Opčinjena knjigom, pronašla sam seriju od 1 sezone od 8 epizoda koja prati radnju knjige. Počela sam gledati i mislim si, neću se gnjaviti ako ne prati knjigu u potpunosti. Knjiga je fenomenalna sama po sebi i tko želi pročitat će, a tko više voli serije, neće mu biti važna razlika. Na 20-oj minuti prve epizode, otvaram Wattpad i počinjem pisati osvrt jer mi je krv proključala zbog, po meni, prevelikih promjena. Moram se nekako smiriti, a to ću uspjeti ako napišem listu različitosti koje me živciraju.
KONAČNA RECENZIJA: Dogodilo se ono čega sam se bojala. Serija je sama po sebi dobra. Napeta, puna drame i ima zanimljiv završetak. Međutim, jedina poveznica s knjigom su imena likova i elementi, doslovno kao da se ne radi o istom slučaju. Čak ni ubojica nije isti, što me jako razljutilo. Ono što me posebno razočaralo je kako su karakteri glavnih likova promijenjeni, izbačene su bitne stavke njihovih života i drame su pretjerane. Neki likovi su općenito izbačeni, veze tko-kome-zašto-kada gotovo pa ni nemaju veze s knjigom. Ako je već temeljeno na knjizi i napravljena je serija, mislim da se trebalo držati knjige jer je ovako to samostalna krimi serija. Nije serija sama po sebi loša, ali je loša preslika knjige. Mislim da sada napokon shvaćam osobe koje su pročitale Igre gladi, Različitu, Harry Pottera i ostale knjige pretvorene u filmove u kojima ima puno manjkavosti i promjena, iako su uspješni. Sve u svemu, serija je gledljiva, ali knjiga je puno stepenica iznad i radije preporučam knjigu.
Upozoravam Vas da slijede spoileri za oboje, knjigu i seriju. Pisala sam paralelno gledajući seriju i prisjećajući se knjige. Neke stvari nisu kronološki navedene, nekih se ne sjećam u potpunosti, ali navedeno je 90% različitosti i sličnosti. -, +, +/- Uživajte u 3 000 riječi zbog kojih sam se živcirala proteklih par dana.
- Neću se osvrtati previše na izgled likova. Odabrani su dobri glumci, iako manjkaju neke stvari.
- Gdje je profesor s kojim su na produžnoj? Čemu mijenjanje muških likova u ženske? Gdje je sudar na parkiralištu? Jaja na prozoru i vozikanje nisu adekvatna zamjena, zanima me kako će uklopiti taj dio kasnije jer se ispostavlja da je bitan.
- Bronwyn i Nate nisu tako počeli pričati. Romansa otključana prerano.
- Gdje je Nateova ravnodušnost?
- Na početku čitatelj ne zna da je Cooper gej. Niti se naslućuje.
- Addy je išla do ambulante, ne Cooper.
+ Neke stvari su zapravo dobre i podudaraju se s knjigom. Cooperovom se bratu sviđa Keely (Cooperova "cura"), Cooperov otac i naglasak na ruku kojom Cooper baca u bejzbolu, Nate i računi, Nate ima guštera. Addy uvijek petlja po svojim loknama. Nate je znao za Simonovu alergiju na kikiriki i tražio adrenalin.
- I opet je pošlo po krivom. Zašto su tako profulali karaktere. Addy je na početku samo ljepotica, nije osvetnički nastrojena prema T.J.-u. Nate nije punoljetan, što dolazi do izražaja kasnije. Već mu u prvom ispitivanju prijete s zatvorom jer kao ima 18, a zapravo u knjizi je maloljetan i ide u zatvor za maloljetnike što se događa prema kraju.
- Evan se druži s Bronwyn tek pri kraju knjige. Simonv post o ženinom ubojstvu supruga nije objavljen, Addy je gledala takav slučaj. Gdje je sprovod i odlazak u postaju?
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!