This or that (naočale ili leće)

78 3 3
                                    

Bokić!

Završavam sa cjelinom naočala i/ili leća ovim dijelom u kojem ću navesti konkretne situacije kada nosim naočale a kada leće i zašto. Nadam se da Vam se psiho test svidio jer će ih biti još. Uživajte!


1. ŠKOLA - leće i naočale

Lakše mi je zbog dioptrije, kada sjedim iza ne vidim na ploču sa naočalama, a na nekim predmetima ne želim sjediti naprijed, lakše je na tjelesnom sa lećama... I naočale nosim u školi jer ako imam trening tog dana leće ostavljam za onda, ponekad mi se ujutro ne da stavljati leće ili jednostavno imam takvo raspoloženje da baš hoću naočale.

2. KOD KUĆE - naočale

Većinom nosim naočale. Ima dana da stavim leće na neko vrijeme, ali to nije toliko često. Čak ni kada nam dolaze gosti ne stavljam leće jer mislim da nije potrebno.

3. GLEDANJE TV-a - naočale i leće

Uglavnom gledam televiziju navečer, a onda mi je stvarno bez veze stavljati leće. Ipak, ako sjedim nešto dalje od TV-a s naočalama mi je teško čitati titlove (one koji nemaju podlogu ispod slova, ako znate na što mislim) i onda se moram naprezati. Isto tako, ležati sa naočalama, a da ti je udobno nije baš jednostavno, tako da ponekad stavim leće.

4. ZA LAPTOPOM - naočale

Ovo je malo čudno, ali primijetila sam da se sa lećama ne mogu dugo koncentrirati na pisanje na laptopu, tako da radije imam naočale. 90% toga što radim na laptopu/računalu je pisanje, sada pogotovo u online školi, i teško mi je sa lećama biti više od 3 sata pred ekranom jer mi slova (koja su mala) počnu plivati i preklapati se. Na neko kraće vrijeme ih mogu imati, ali preferiram naočale.

5. IZLAZAK - leće

Je l' tu moram nešto pojašnjavati?

6. TRENING - leće

Treninzi i nastupi su primarni razlog zbog kojeg koristim kontaktne leće, tako da svaki, ali svaki trening i nastup imam leće. Jednostavnije je, praktičnije i nemam problema sa stalnim poravnavanjem naočala.

7. KINO - leće

I kada je 3D u pitanju i kada nije, lakše je. Najgore je gledati film u 3D-u, imati svoje naočale i onda one 3D naočale. Svaki put sam ih morala pridržavati tokom cijelog filma, leće su zato super. Neke zna boljeti glava, ali nikad nisam imala takvih problema.

8. PLAŽA, BAZENI - naočale

Nisam još imala leće na plažu jer je opasno ako vam općenito voda, a kamoli slana morska voda, dođe u kontakt sa lećom u oku, a ne želim riskirati. Prilikom tuširanja mogu paziti da se to ne dogodi, ali u moru ili na bazenu ne mogu kontrolirati prskanje vode. Što je sigurno je sigurno. Naravno, kada sam u vodi ne nosim naočale, ali s vremenom se priviknem toliko da prepoznajem svoju ekipu i mjesto gdje su nam stvari.

9. SVEČANOSTI, PROSLAVE - leće

Lakše je i mislim da se za takve prilike treba srediti, što kod mene uključuje i leće.

10. SLIKANJE - leće

Što se tiče slikanja za razrednu fotografiju ili tome slično, leće naravno. Međutim, ne znam kako to funkcionira sa dokumentima. Uskoro ću se morati slikati za novu osobnu i vozačku, tako da ću saznati. Znam da ukoliko nosite naočale mora negdje pisati na dokumentu ta informacija, ali nadam se da se mogu slikati s lećama. Nije problem ako ću morati imati naočale, ali ne želim se naći u situaciji da prilikom kontrole moram dokazivati da nosim leće jer na slici imam naočale (bila sam u sličnoj situaciji i ljudi stvarno ne razumiju neke stvari).


Ukupno gledano, više nosim leće nego naočale, tj. na više prigoda. Međutim, gledano vremenski, više nosim naočale. Pokušavam si olakšati stvari nošenjem leća, ali naočale su ipak naočale. Na žalost, ne znam kako je to biti bez pomagala, ali vjerujem da je to najbolje.

Dnevnik pitanjaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin