25 jezivih pitanja za upoznavanje nečije tamne strane

49 7 127
                                    

Bokić!

Iako je tema pomalo mračna, nadam se da ste dobro raspoloženi. Ograđujem se od svih posljedica koje na vas ostave ova pitanja, tu su čisto za zabavu i razbijanje dosade. Ukoliko su odgovori na da/ne pitanja uglavnom "da", molim vas javite se psihijatru. Uživajte!


1. Bi li radije saznala datum ili uzrok svoje smrti?     Datum. Ako znam uzrok, cijelog ću života bježati od tog uzroka koji će me na kraju ipak zadesiti. Ako znam datum, znam koliko mi je vremena ostalo i kako ga želim provesti. 

2. Sviđa li ti se okus krvi?     Osim što ima okus po željezu, dosta je neutralna. Ne sviđa mi se.

3. Bi li radije iskrvarila do smrti ili izgorjela?     Iskrvarila. Malo sam istraživala, pa prije nego odgovorite, pročitajte ovo. Smrt uzrokovana gubitkom krvi u početku nije bolna, čini vas slabima, može trajati dugo (ovisno o krvnoj žili iz koje krvarite). Kada vas živog zapale, osjećate bol sve do kada živci ne izgore, ali vjerojatno to nećete doživjeti jer plinovi i vrućina unište dišni sustav i umrijet ćete zbog gušenja. Mislim da je druga smrt puno neugodnija, obje za sobom ostavljaju nered, tako da radije bih iskrvarila. 

4. Bi li radije da vidiš duha stranca ili nekoga koga voliš?     Nekoga koga volim. Sablazan je osjećaj vidjeti duha, radije bih vidjela meni poznato lice jer bih se duha stranca prestrašila. 

5. Za koje čudovište iz horor filmova misliš da je najsmrtonosnije?     Stvar, odnosno "The Thing". Ne volim hororce sa čudovištima, što me ne sprječava da ih gledam. Ako niste taj gledali, ne preporučam, bljuvalo mi se. 

6. Koliko često razmišljaš o smrti?     U prosjeku jednom mjesečno. Najčešće kad netko umre ili čujem da netko koga poznajem ima neizlječivu bolest, kada čujem vijesti o nesrećama, ratu i tako. 

7. Bi li ikada prenoćila u napuštenoj kući za koju svi tvrde da je ukleta?     Nemam iskustva sa ukletim stvarima, ali ne bih noću ulazila u neku napuštenu kuću, tako da ne. Da je riječ o ukletoj sobi u normalnom hotelu, tipa soba broj 13, nema problema. 

8. Što bi učinila da se obraniš od provalnika?     Praznom staklenkom, tavom (radije tavom da ne moram čistiti staklo po kući), knjigom (imam ih u svakoj prostoriji pa je praktično) ili nečim teškim udarila bih ga po glavi i gurnula niz stepenice (imamo 3 seta). Za vrijeme kad on dolazi sebi, pustila bih svojeg psa (kojeg i imamo zbog provala u susjedstvu) i zvala policiju. Pas će fino istjerati provalnika i štititi mene, usput probuditi cijelu ulicu. Sad za ozbiljno, pas bi počeo lajati da mi netko pokuša provaliti u kuću, susjedi imaju nadzorne kamere tako da ne bi imao šanse. 

9. U slučaju zombi apokalipse, koji od tvojih prijatelja bi prvi umro?      Hmm... Onaj koji ne zna trčati. Visok je pa je laka meta, jako je društven pa bi ga njegovo zombi društvo potražilo. 

10. Koja smrt je bolnija po tvojem mišljenju, utapanjem ili od udara struje?     Udar struje. Opet, prije nego odgovorite, poslušajte. Iskustvo utapanja većina ljudi opisuje kao bezbolno fizički i psihički. Utapati se prije same smrti trebate neko vrijeme, dok od strujnog udara smrt nastupa vrlo brzo. Pri strujnom udaru, mišići se grče što otežava disanje, a elektricitet prolazi kožom i živcima i to je izuzetno bolno. Mislim da je bolnije kada osjetite struju po cijelome tijelu, nego kada boli područje prsa prilikom utapanja. 

11. Kada bi vanzemaljci došli na Zemlju, želiš li da im poželimo dobrodošlicu ili ih ubijemo?     Ne želim to doživjeti ni zamišljati. Mi ljudi takvi smo empati da bismo ih gađali nuklearnim raketama kada bi nam se približili. Gledam ih kao uljeze jer ne želim da im se svidi na Zemlji pa da ju nastane i promijene, ali dobro se dobrim vraća pa bih radije da im poželimo dobrodošlicu i kroz zube si međusobno kažemo da je svakog gosta tri dana dosta.

12. Ako postoji pakao, misliš li da ideš tamo?     Mislim da ne. Nisam neki svetac, ali trudim se biti dosljedna onome što smatram moralno ispravnim i to me jako muči jer težim dobrome u svijetu gdje podlost najbolje prolazi. Posljednja slamka spasa mi je to što priznajem da griješim i želim se popraviti. 

13. Koja je najpodlija stvar za koju si se nadala da se nekome dogodila?     Podla sam u kontekstu književnosti, svojih priča i likova. Čak i ako sam u zezanciji nešto podlo željela stvarno se ne mogu sjetiti. Mislim da sam prijatelju jednom prilikom rekla da se nadam da se oboljeti od plućnih bolesti jer sam se nadala da će onda prestati pušiti, ali opet stvarno se tome ne nadam jer mi je prijatelj. 

14. Jesi li ikada pokušala stupiti u kontakt s duhom s Ouija board?     Nisam i neću. Iskustva?

15. Jesi li ikada imala želju skočiti ispred automobila?     Nisam. Smatram takvu želju suludom, kriv će biti vozač i do kraja života to imati na savjesti, čak i u smrti ljudi su sebični. Imam želju da nitko meni ne skoči ispred automobila. 

16. Kada bi svjedočila ubojstvu, bi li otišla do policije ili držala jezik za zubima?     Otišla bih do policije, kao svjedoku to mi je dužnost i smatram to ispravnim.

17. Što je najstrašnije što si učinila kad si se zaljubila?     Ljubav nam daje neki polet i opravdanje za svašta, ali nisam se toliko bolesno zaljubila da napravim nešto strašno u kontekstu opasnog, ilegalnog i slično. Ako se odnosi na nesretne ljubavi, nemam materijala. Lude stvari i pomicanje granica rezervirala sam za ljubav, ne zaljubljenost.

18. Jesi li ikada sanjala svoju smrt?     Jesam, više puta, svaki put je bilo nerealno, a kad sam se probudila nisam mogla sebi doći koje gluposti meni padnu na pamet.

19. Jesi li ikada sanjala da si nekoga ubila?     Ohooo, previše puta. Nikog kog poznajem i tko je u snu bio pozitivan lik. U zadnje vrijeme sanjam tuđe smrti pa moram članove obitelji te osobe obavijestiti o smrti, užas. 

20. Kad bi te zamolili da snimiš novi horor film, koja bi bila radnja?     Krenula sam pisati o planu koji sam imala nakon jednog sna, ali shvatila sam da je riječ o sci-fic/thriller filmu, ne hororu. Evo, na primjer, bio bi film o svijetu nakon pandemije sa svim mogućim bolestima i anarhijom. Oni koji su bili otporni (nezaraženi i necijepljeni) jedini su ostali DNA čisti, jedno cjepivo izaziva smrt, a drugo nešto između zombija i umnih bolesnika koji napadaju otporne. Hoće li čovječanstvo opstati? Zvuči kao film katastrofe, sci-fic, nešto između World War Z i I Am Legend. Šta reći, horor nije moj žanr, kao ni komedija. Veselim se vašim odgovorima!

21. Jesi li ikada vidjela duha, svemirski brod ili bilo što drugo što nisi mogla racionalno objasniti?     Nisam vidjela ni duha ni svemirski brod. Racionalno ne mogu objasniti ljudski glupost, a viđam ju gotovo svaki dan, ali isto tako i predanost, požrtvovnost i strast ljudi. 

22. Kada bi ubila nekoga, kako bi se riješila tijela?     Najprije bih tijelo riješila svih dlaka (kose), kostiju i zubiju. To treba razbiti, spaliti i baciti pepeo negdje oko groblja ili u rijeku. Ostatkom tijela nahranila bih svinje. Bilo bi poželjno da svinje budu u uzgajivačnici kako bi uskoro otišle u prerađivačku industriju. 

23. Kad bi se vratila kao duh, kome bi zagorčala život?     Nikome. Tada će svi koji su mi i išli na živce već biti pokojni pa nema potrebe. Ljudima je život dovoljno gorak i bez mene kao duha. 

24. Bi li si radije odsjekla ruku ili nogu?      Nogu. Ovo je pitanje o kojem sam najduže razmišljala. Kao plesačici oboje mi treba, tako da bih bez bilo kojeg bila sputana. Bez noge ne mogu voziti, ali mogu plesati s protezom, ne kao prije, ali ipak mogu. Proteza za ruku bila bi veći nedostatak. Zagrljaj jednom rukom i nije nešto, da ne mogu držati nekog s dvije bilo bi mi teško prihvatiti, tipkanje za računalom, šminkanje, rezanje hrane... O ovome sam sad razmišljala i više nikad.

25. Kad bi mogla postaviti pitanje vragu, kako bi ono glasilo?     Jesi li ikada poželio da su stvari drugačije? ili Jesi li ikada požalio? ili Kada bi mogao vratiti vrijeme, bi li isto postupio? Nešto u tom smislu. Ne zanima me uživa li u tome što radi ili kako je tamo dolje ili takvo što. Grešnici dobivaju drugu priliku, zanima me što bi vrag napravio da ju je dobio. 

Dnevnik pitanjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora