Bokić!
Listajući album starih slika i screenshotova, naišla sam na 30 pitanja za pisce. Pretpostavljam da sam tog 17.11.2020. godine željela odgovoriti na njih, no bolje ikad nego nikad. Uživajte i jedva čekam čuti vaše odgovore!
1. Koja je prva priča koji su napisao/la? Akademija 13. Nikad dovršena, totalno bezveze, ali eto.
2. Od kud inspiracija za pisanje? Odasvud. Meni najmanja nevažna sitnica može inspirirati za pisanje nečeg sasvim desetog. Kao veliki overthinker, zamišljam razne scenarije i priča samo teče. Kada je treba staviti na papir, potrebno je motivacije i nagovaranja čega ponestaje, ali inspiracija je uvijek u zraku.
3. Zašto si odlučio/la početi pisati? Isprva jer mi se nisu sviđali završetci knjiga i filmova pa sam željela da moje završe drugačije. Sada pišem jer me to ispunjava, mislim da imam barem malo talenta pretočiti kaos u pismo, a i shvatila sam zašto su krajevi onakvi kakvi jesu. Također, vrlo važan razlog koji je oduvijek i zauvijek istina; lakše mi je izraziti se napismeno nego verbalno. Trenutak mogu razvući na desetke stranica, a da bude zanimljivo, dok u životu ti trenutci prebrzo prođu. To je čar pisanja.
4. Koja je osoba uz tebe od početka? Me, myself and I. Nitko nije bio uz mene od početka, ni na putu, a bome ni sada (osim čitatelja, naravno). Osjećaji su mi podvojeni zbog toga. Zapravo, nisam nikad tražila suputnika u ovome. Pisanje je moja stvar, moje utočište.
5. Imaš li neki posebni cilj na ovom profilu? Pronaći književnost koju mogu dano-noćno čitati i pružiti barem djelić toga drugima. Ništa posebno jer sam postigla nešto o čemu nisam ni sanjala, ali o tome više na 17. pitanju.
6. Jesi li već smislio/la ideju za sljedeću priču? Jesam, ali mislim da će ostati u draftovima kao i ostale.
7. Jesi li se ikada našao/la u nekoj drami? Jesam, češće sam toga tek kasnije postala svjesna.
8. Što misliš o dijeljenju na 'velike' i 'male' pisce? Pisce možemo svakako dijeliti i nikad nećemo postići podjelu koju će svi prihvatiti. Za mene su 'mali' pisci djeca koja tek ulaze u svijet književnosti, a 'veliki' su oni koji iza sebe imaju remek-djela. Mi ostali smo pisci koji su jednom bili mali, a epitet veliki ih tek čeka.
9. Jesi li ikada bio/la kopiran/a? Mislim da ne. Iskreno, ne zamaram se time. Original će uvijek odskakati od kopija, a i da kopija postigne veći uspjeh vjerojatno je zasluženo. Na greškama se uči, a inspiracija ne mora biti individualna.
10. Čije sve priče čitaš? Većinom stranih ženskih autorica 21. stoljeća, da sad ne nabrajam, a ovako općenito, sve što stignem, od koga stignem.
11. Tko ti je idol? Nemam.
12. Tko po tebi piše najbolje priče? Izdvojiti jednog pisca ne bi bilo u redu. Jučer jedan, danas drugi, sutra treći. Najbolje priče piše onaj koji piše iz srca i ne ganja rokove.
13. Kakve priče najviše voliš čitati? One sa sretnim završetkom ili jakom porukom.
14. Kakve priče najviše voliš pisati? Tinejdžerske, fikcionalne, one u kojima se isprepliću svakojake teme i sve ima svoje zašto.
15. Jesi li kad želio/željela otići sa profila? Nikada zauvijek. Odlazila sam nekoliko puta, ali drago mi je da sam zadnje 2 godine aktivna. Nadam se da će se to nastaviti.
16. Ako da, zašto? Manjak vremena, motivacije, ismijavanje.
17. Najljepša uspomena koju imaš na ovom profilu? Nisam mogla ni sanjati da ću preko društvene mreže za pisanje i čitanje knjiga upoznati ljude slične meni i ostvariti to prijateljstvo u stvarnom životu. Ona o kojoj pričam, bokić, nadam se da ćeš se prepoznati. Ti si mi najljepša uspomena s Wattpada.
18. Najdraža priča koju si ikad napisao/la? Tek ju trebam napisati.
19. Najdraža osoba koju si upoznao/la na ovom profilu? Vratimo se na pitanje 17. i sve će vam biti jasno.
20. Kada si započeo/la sa profilom? 17.08.2017.
21. Pišeš li zbog sebe ili zbog drugih? Zbog sebe pišem, objavljujem zbog drugih.
22. Najdraži edit koji si imao/la za neku priču do sad? Knjiga "Nebo na njegovoj strani" imala je po meni najbolji edit.
23. Što poručuješ novim piscima? Usudite se početi, usudite se biti svoji. Nemojte nužno slijediti pravila stara stoljećima, ispišite svoja pravila i buduću povijest. Teško je biti dobar pisac danas kada je publika udaljena od dobre knjige, ali dobar pisac uvijek će naći publiku.
24. Kakav je trenutno svijet pisaca za tebe? Iskreno rečeno, ne pratim previše svijet pisaca. Koliko znam, danas svatko može biti pisac, napisati autobiografiju i izdati knjigu. Ne želim ući u taj svijet pa da me usisa u bezdan, tu sam neovisno.
25. Ljubavni ili kriminalni žanr? Kriminalni. Knjige često nemaju samo jednu fabularnu liniju, ljubić se može umiješati u sve i mogu to podnijeti.
26. Teen ili odrasli likovi? Preferiram starije teense kao glavne likove, a kada su svi likovi odrasli, draži su mi sporedni.
27. Erotika ili ljubav? Ljubav uz dašak erotike. Ljubav je dosta izlizana sama po sebi, uz erotiku je barem mrvu realnija.
28. Kriminalni ili erotski žanr? Kriminalni.
29. Jesu li ti se svidjela pitanja? Jesuu.
30. I za kraj... KOJA TI JE NAJDRAŽA ČOKOLADA? Dorina s keksom XD
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!