37 nasumičnih pitanja

794 24 616
                                    

Bokić!

Nakon dužeg vremena, evo još jedan Q&A. Nadam se da je ovo zadnji takav prije ozbiljnijih pitanja s Vaše strane. Pitanja sam uzimala iz "50 Random Questions Tag" tj. 50 nasumičnih pitanja. Nisam uzela svih 50 jer na neka pitanja ne mogu, a na neka ne želim (još) odgovoriti. Ako želite, i Vi odgovarajte na pitanja u komentare. Krenimo!

 1. Gdje si bila prije tri sata? Sada je 21:10 i na katu sam u dnevnoj sobi, a u 18:10 bila sam u prizemlju također u dnevnoj sobi.

2. U koga si zaljubljena? U jednog posebnog gitarista.

3. Jesi li ikada pojela voštanu bojicu? Ne. Ne volim baš jesti bojice...

4. Nalazi li se u tvojoj blizini nešto rozo? Da, na sušilu metar i pol od mene nalazi se moja roza trenirka.

5. Kada si posljednji put išla u trgovački centar? Danas ujutro.

6. Nosiš li trenutno čarape? Da, sive stopalice.

7. Jesi li bila u kinu u posljednjih 5 dana? Nisam, ali sutra možda odem.

8. Je li ti vruće? I ne baš.

9. Što si posljednje popila? Cappy jabuka.

10. Što trenutno imaš na sebi? Kratku sivu majicu, sivu trenirku i ofc sive stopalice.

11. Šta si posljednje pojela? Dvije kockice Milka čokolade.

12. Gdje si pila prošli tjedan u ovo vrijeme? Jedva da se sjećam gdje sam bila jučer u ovo vrijeme... Mislim da prošli tjedan u ovo vrijeme bila na istome mjestu. XD

13. Jesi li protekli tjedan kupila nešto od garderobe? Evo baš sam danas u New Yorker-u kupila crvenu kratku majicu i crnu sa crvenim ružama.

14. Kada si posljednji put trčala? Danas ujutro.

15. Koji je posljednji sportski događaj koji si gledala? Baš od početka do kraja, rukometnu utakmicu na svjetskom prvenstvu, Hrvatska - Francuska.

16. Koja ti je omiljena životinja? Nemam baš jednu, ali najomiljenije su mi konj i dupin.

17. Odmor iz snova? Baš onakav kakvo je ljeto 2017.; toplo, malo doma, malo na moru, obitelj, najj frendica i uživancija...

18. Kod koga si posljednje bila kod kuće? Najbolje prijateljice.

19. Najgora ozljeda koju si imala? Sa 7 godina, rasjekla sam bradu i završila na šivanju sa 6 ili 7 šavova. Znači, na bazenima sam se spuštala niz tobogan, a na kraju je sjedio neki dječak, a ja kako sam se spuštala dosta brzo, bradom sam udarila u njegovu glavu. Sjećam se da sam vidjela krv u bazenu i kako mi jedan dio kože i mesa s brade stoji prema gore. Sjećam se gotovo svakog detalja od zamatanja, doktora i šivanja. Moram spomenuti da mi je šivanje u dobrom sjećanju zbog ljubaznosti osoblja, a danas je ostao samo ožiljak koji nije lako vidljiv što je super. 

20. Jesi li bila zaljubljena? Jesam...

21. Nedostaje li ti trenutno netko? Nažalost, da...

22. Posljednja predstava koju si odgledala? Cijelu predstavu "Slikari rudari" u kazalištu Gavella u 11. mjesecu 2018. godine, a samo dio (jer se tako prikazivala) predstave "Flekica" u varaždinskom kazalištu u 12. mjesecu 2018. godine. 

23. Koji su ti planovi za večeras? Odgovarati na ova pitanja.

24. Tko je posljednja osoba kojoj si poslala poruku? Prijatelj.

25. Sljedeće putovanje na koje ideš? Za sad još ne znam kamo prvo idem, pošto nastupam po 30-40 puta godišnje na različitim destinacijama u Hrvatskoj i izvan nje. Ono što 100% znam je da ću u 6. mjesecu ići na dvodnevni izlet u Budimpeštu, što mi je želja već duže vrijeme (mislim da sam spomenula u prijašnjih Q&A-ima).

26. Jesi li ikada bila u kampu? Ne, ali željela bih.

27. Jesi li bila nagrađena kao najbolji učenik u školi? Na kraju osnovne škole, zajedno sa još dvoje učenika. Bili smo nagrađeni kao najbolji učenici generacije. U srednjoj još nismo to imali, tek sam 2. razred. 

28. Što želiš znati o budućnosti? Mnogo toga, ali bolje da ne znam. 

29. Koristiš li parfem, ako da koji? Koristim parfem "Christina Aguilera by night". 

30. Imaš li zakazan termin kod doktora ove godine? Imam, i to ne jedan...

31. Imaš li taman ten? Ne baš.

32. Što trenutno slušaš? BTS, RoadTrip, Opću opasnost...

33. Skupljaš li nešto? Prije sam skupljala drago i poludrago kamenje, minerale, račune, ali sada samo uspomene. 

34. Jesi li ikada pila gazirani sok kroz slamčicu? Jesam, mnogo puta.

35. Koja je posljednja poruka koju si primila? "Pa ti slusaj Angerfista svaki dan do kraja pojacano" od prijatelja kojem sam zadnje poslala poruku. Samo da se zna, nemam pojma što ili tko je Angerfist, a kamoli da to slušam. 

36. Voliš li ljuti umak? Ne baš.

37. Jesi li nečija najbolja prijateljica? Jesam, a ista osoba je moja najbolja prijateljica!


Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now