Bokić!
Jedno je od najljepših doba godine, božićno vrijeme. Vrijeme darivanja, obitelji, ljubavi... Moj poklon za Vas je Božićni Q&A. Nadam se da ćete uživati! Prije nego počnemo, želim Vam čestit Božić i da nadolazeće blagdane provedete opušteno i nezaboravno!
1. Jesi li uzbuđena zbog Božića? Baš i ne. Svake godine želim na bilo koji način pripremiti božićnu atmosferu, ali čišćenje i tenzije ju jednostavno unište. Volim Božić, ali samo taj dan, tako da nisam ni najmanje uzbuđena, prije bih rekla da sam mrzovoljna.
2. Koja ti je najdraža stvar vezana uz Božić? Zajedništvo. Kao i svaki blagdan, Božić provodim s obitelji, a to mi je najvažnije.
3. Koje su ti 3 najdraže božićne pjesme? Feliz navidad, Božić dolazi (Srebrna krila) i Božićna (Opća opasnost).
4. A koja su ti 3 najdraža božićna filma? Kako je Grinch ukrao Božić, Sam u kući bilo koji dio i još jedan dio. Svi su mi dobri, ali me već polako živciraju jer znam što će se dogoditi.
5. Koliko dugo spavaš na badnje veče? Pošto idem na polnoćku, vraćam se kući oko pola 2 ujutro, budim se oko 8, znači oko 6 i pol sati.
6. Što želiš za Božić? Kao i svake godine - ništa.
7. Voliš li bijeli Božić ili preferiraš da nema snijega? Bijeli Božić, iako ga već dugo nije bilo.
8. Koji je najbolji poklon koji si dobila za Božić? Svaki poklon koji dobijem mi je super, ali najbolji je zapravo vrlo jednostavan. Origami srce od tajnog anđela iz razreda jer znam da je cura koja je bila taj anđeo stvarno bila moj božićni anđeo, a srce s porukom je dar od srca.
9. Živo ili plastično božićno drvce? Živo.
10. Koji ti je ukras najdraži? Općenito, pahuljice na prozoru.
11. Voliš li više davati ili primati darove? Davati. Ne znam kako Vi, ali ja kada nekome nešto poklonim, osjećam se ispunjeno i toplo. Lijepo je vidjeti osmjeh koji je izazvan gestom darivanja.
12. Kada otvaraš darove? Na božićno jutro.
13. Zvijezda ili anđeo na vrhu drvca? Zvijezda.
14. Kada stavljaš ukrase? U dvorište tjedan dana prije Božića, u kuću isto tako, a božićno drvce kitimo dan prije Badnjaka.
15. A kada ih skidaš? Nakon Sveta tri kralja.
16. Kada obično obavljaš božićnu kupovinu? Tjedan prije Božića ili ranije kupujem darove, a što se tiče hrane i ostalog par dana prije Božića.
17. Kada "božićna sezona" počinje za tebe? Dan prije Badnjaka.
18. Što je bolje; Došašće, Badnjak ili Božić? Božić.
19. Kada počinješ odgovarati na Božićni Q&A? Danas je 24.12., Badnjak. (Lol tek sad kada sam pogledala na kalendar sam primijetila da je već Badnjak.)
20. Vjeruješ li u Djeda Mraza/Božićnjaka? Ne.
21. Ostaješ li za Božić kod kuće ili izlaziš? Kod kuće sam.
22. Koji ti je najdraži božićni crtić? Predbožićna noćna mora.
23. Jesi li ikad imala jadan Božić? Jesam, i vjerujem da ću ih imati još.
24. Koliko obično potrošiš za poklon jednoj osobi? Između 70 i 200 kuna.
25. Koje ti je najdraže božićno jelo? Zvjezdice!
KAMU SEDANG MEMBACA
Dnevnik pitanja
AcakAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!