Quotes

24 4 2
                                    

Bokić!

U zadnje vrijeme imam potrebu ukrasiti hladne zidove moje sobe. Kako ne želim postere, došla sam na ideju da ih oblijepim karticama tj. papirima s nekim citatima ili stihovima. Kako je u pitanju moja soba, to moraju biti poruke koje se odnose na mene, u kojima se pronalazim i koje me podsjećaju tko sam i da sam, unutar ove vanjske ljušture, zapravo mala djevojčica u velikom svijetu. 

Sve što slijedi preuzeto je od nekud, gdje sam već pronašla misao. Ako je neka misao originalno moja, označit ću. Kad pronađem nešto novo, nadopisat ću.

Ovo gledajte kao dublje upoznavanje. Pišite neke citate koji opisuju Vas ili Vam se posebno sviđaju. Također, možete pisati jeste li mislili da me neka misao opisuje, jer ovo su misli iza kojih apsolutno stojim i pronalazim se u njima, pa me zanima imate li takav dojam o meni. Unaprijed hvala. Uživajte!


You are the person I never knew how to write, and this life is the story I have always wanted to tell.

I don't follow the "respect is earned" philosophy. I respect everyone automatically and then each person has the opportunity to lose my respect based on their behavior.

People like us (INFJ) don't have people. We are the people that other people have.

I heard you are a player. Nice to meet ya, I'm the coach. 

Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now