365 pitanja - ožujak

43 3 16
                                    

Bokić!

Otkako svakodnevno odgovaram na pitanja, svjesnija sam kako vrijeme leti. Već smo na 3. dijelu od 12., odnosno u mjesecu ožujku. Drago mi je da sam uspjela ostvariti ovu zamisao. Uživajte u ovom mjesecu i svima koji slijede, nadam se da će ih biti još mnogo.

60. Tvoja riječ godine?     Nepredvidljivo. 

61. Koju dobru naviku želiš razviti?     Želim obnoviti naviku redovnog i temeljitog učenja. 

62. Nezaboravan trenutak iz djetinjstva?      Hahaha, ima ih previše. Prvi koji mi pada na pamet je kad me kućni ljubimac, moja kornjača, ugrizla za usnicu kad sam joj davala puse... 

63. Koga bi iz prošlosti želio/željela upoznati?       Sigmunda Freuda.

64. Što si zadnje fotografirala?      Kolege s faksa u kafiću.

65. Koju knjigu uvijek preporučuješ?      Charlie Bone: Ponoć, spisateljice Jenny Nimmo.

66. Bez kojeg uređaja ne možeš?       Zbog faksa ovisim i o mobitelu i o tabletu, tako da ne mogu bez toga. 

67. Na kojem mjestu bi želio/željela biti 'stalni gost'?       Iskreno, kazalištu. 

68. Najteži svladani izazov?          Izazovi koje sam do sad svladavala nisu ništa spram onih koji me čekaju. Ne mogu izdvojiti neki jer ih ne gledam kao izazove i prilično sam easy going, većina stresa je u glavi. Možda zalaganje za sebe u nekim osobnim situacijama.

69. Pisanje ili crtanje?         Pisanje.

70. Opiši se jednom riječju?           Empatična.

71. Što si večerao/večerala sinoć?                Pečena jaja s vegetom.

72. Jutarnji ili večernji tip?         Večernji tip.

73. Omiljeno mjesto za opuštanje?            Moj krevet.

74. Koja je tvoja omiljena boja?        Kraljevsko plava, maroon i srebrna.

75. Što činiš da se oslobodiš stresa?       Ne činim uglavnom ništa, stres je također neka vrsta osjećaja i meni je normalno osjetiti i prihvatiti taj osjećaj, ali ne dopuštati mu da remeti normalan rad. Ono što sam primijetila je da me pozitivna energija ekipa zapravo opusti stresa.

76. Kako planiraš svoj dan?        Ovisno o obavezama, planiram ga večer prije. Super stvar je ostaviti vremena za moguće promjene tako da kod mene postoje one čvrste obaveze i 'prostor za manevriranje' jer ne želim da me išta snađe nespremnu.

77. Kako se općenito osjećaš ujutro?          Umorno. Nisam jutarnji tip, ustajem kasno ako imam priliku, ali naravno da to požalim jer, kad se jednom probudim više ne spavam i produktivna sam.

78. Zbog čega ponekad preskačeš obroke?      Obroke kao obroke ako nisam gladna, a inače ovisi o tome gdje se nalazim i što radim. 

79. Kakav je ton/glazba tvoje budilice?       Onaj najiritantniji mogući, buzz ako se ne varam, ali i taj prespavam.

80. Koju si posljednju kritiku primio/primila i što si poduzeo/poduzela po tom pitanju?       Bome se ne sjećam. Obično kada primim kritiku, trudim se popraviti ono što mi je u kritici rečeno. 

81. Koliko si sati sinoć spavao/spavala?        7 sati.

82. Kako se osjećaš kada pogledaš u nebo?         Ovisi o nebu u koje gledam. Uglavnom se osjećam malom, ima tu i osjećaja spokojnosti kada gledam u nešto na što ne mogu utjecati, a oblaci se svejedno kreću i stvaraju zanimljive oblike i presijavaju bojama sunca. 

83. Koji je tvoj omiljeni blagdan/praznik?         Nemam baš neki, čitaj Božić. Svi blagdani temelje se na tome da smo svi zajedno kao obitelj pa i nema velike razlike među njima. 

84. Kako bi opisao/opisala svoje tinejdžerske godine?              Imam 19, tako da je ovo moja zadnja tinejdžerska godina. Od 13 godine pa do sad, rekla bih da sam bila prosječan tinejdžer, možda malo tiša i manje buntovna. Eksperimentirala sam minimalno, ali se kao osoba izgradila u osobu sa stavovima na koju je mala ja jako ponosna. Svoje teen godine opisala bih kao najbolje godine mog života jer sam svjesna koliko su bile bezbrižne. Kako nisam tulumarila kao moji vršnjaci do sad, sada se provodim onako kako mi je uvijek više odgovaralo, odgovorno i sa dozom ozbiljnosti koja je sada napokon u skladu s godinama. 

85. Je li minimalizam nekako tvoj stil?         Ponekad je, ponekad nije.

86. Kako te definiraju bliski prijatelji?          Kao pandu hahaha. Definiraju me kao jako emotivnu i strastvenu osobu. 

87. Kako se osjećaš kada moraš govoriti pred velikom publikom?           Ovisi o čemu moram govoriti. Ako je riječ o nečemu što mi je u malom prstu, osjećam se dobro, energično i ugodno mi je pričati pred publikom. Ako je riječ o nečem novom, npr. ako moram držati prezentaciju o temi koju ne znam u potpunosti, onda mi zna biti neugodno.

88. Koga vidiš kad se pogledaš u ogledalo?         Vidim malu, mlađu sebe koja je napokon narasla i naučila voljeti sebe. 

89. Je li čaša polupuna ili poluprazna?          Ako je suditi po ovoj slici, za mene je to samo čaša vode (realist).

 Je li čaša polupuna ili poluprazna?          Ako je suditi po ovoj slici, za mene je to samo čaša vode (realist)

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

90. Što prvo učiniš kad se probudiš?            Još se malo pokrijem dekom i ugrijem.

Dnevnik pitanjaМесто, где живут истории. Откройте их для себя