Bokić!
Prije koju minutu doznala sam da faks prestaje s hibridnom nastavom i da ćemo sve imati uživo. Šok! Odgovarao mi je hibridan način rada, željela sam sve uživo, ali zaboravila sam da s time dolazi socijalizacija. Naime, maske su obavezne, ali nema razmaka, što mi je zapravo odgovaralo jer nije bilo guranja.
Iako je polugodište odavno počelo, semestar je još na početku, sad i ovaj prijelaz, pa zapravo i svaki vikend nekako prethodi novom tjednu, novom početku. Idemo zato odgovarati za prijašnja iskustva i postavljati ciljeve za nove početke. Srednja.hr ponovno izvor pitanja, u ovom slučaju stvari za napraviti prije početka novog semestra ili polugodišta.
1. Naspavati se - Pandemijo, hvala ti na nesanici! Ovo ćemo jednostavno preskočiti jer biti produktivan i odmoran kod mene jednostavno ne ide pod ruku.
2. Zdrava prehrana - Malo je teško, pogotovo kad pogledate točku 9. Nije mi uspjelo, ali pokušat ću.
3. Ne razmišljati o školi/faksu - Nema problema.
4. Nadoknaditi bingwatchanje svih serija i filmova koje ste propustili - Ma to se uvijek stigne. Otvorena sam za preporuke.
5. Naspavati se - Hvala što me podsjećate na zadovoljstvo spavanja kada ničega niste svjesni.
6. Imati dan za sebe - Nemoguća misija, imati sestrin dan je bolje.
7. Podružiti se sa svim ljudima koje ste 'izbjegavali' za vrijeme rokova/škole - Uvijek se otegne i traje i za vrijeme semestra.
8. Otići doma / više vremena provoditi s obitelji na izletima - Uvijek, praznici su vrijeme za obiteljske izlete.
9. Prejesti se mamine/bakine kuhinje - Samo da se zna, jedem samo bakine štrukle i krafne, ali mamina kuhinja je najbolja.
10. Obaviti generalno čišćenje sobe - Nažalost, ovo radim i kad nisu praznici.
11. Naspavati se - Imam sreću da, kad se probudim, više ne mogu zaspati tako da jednostavno zaboravim da sam umorna i da mi se spava i počnem sa svojim danom. Nije to tako loše...
12. Baciti sve stare materijale za faks/školu koji vam više neće koristiti - Ne, hvala, prodat ću ili pokloniti nekome iduće godine.
13. Odmoriti se od svojih cimera/kolega iz faksa/škole - Iako smo se do sada malo viđali jer smo bili hibridno, neki mi u 2 sata uspiju isisati želju i volju za život, super je odmoriti se od ekstroverata.
14. Kupiti nove bilježnice i kemijske olovke - Nisam kupila ništa od jeseni jer imam dovoljno pribora još od srednje. Veliki sam obožavatelj pribora i baš bih mogla kupiti nepotrebne sitnice.
15. Skupiti energiju za preživjeti novi semestar/polugodište - Skupljam ju, polako.
16. Oporaviti se od ispitnih trauma - Nisam imala neke traume, oke sam.
17. Naspavati se - No dobro... Ali ne ovaj tjedan.
18. Provesti dan bez ekrana (ili barem većinu dana...) - Pošto mi i laptop i mobitel trebaju za faks, nemam vremena za TV, nadam se da to vrijedi.
19. Imati (barem) jedan kvalitetan izlazak - Imalaaa, točno jedan.
20. Pronaći motivaciju za završiti akademsku godinu - Završiti? Pa tek smo počeli...
21. Provesti nekoliko sati skrolajući po društvenim mrežama - Nema problema, obavljeno.
22. Odgovoriti na poruke svima koje ste ignorirali - Trudim se redovito odgovarati na poruke.
23. Napraviti plan i program za preživljavanje ljetnog semestra/2. polugodišta - Odlična ideja, radim na tome.
24. Naspavati se! - Laku noć!
KAMU SEDANG MEMBACA
Dnevnik pitanja
AcakAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!