Bokić!
Nakon Božića i Nove godine slijedi razdoblje Valentinova. Ove sam godine uranila i već sad pripremila čak 37 pitanja koja trebate odmah prestati postavljati osobama koje nisu u vezi. Mrzim kad mi se postavljaju pitanja vezana uz veze jer me to dodatno deprimira. Drago mi je zbog svih sretnih parova i nadam se da vam je svaki dan Valentinovo. Bili single, u vezi ili braku, osjećajte se slobodno odgovoriti na pitanja, od njih 37 sigurno ćete pronaći neko fora na koje želite odgovoriti!
1. Zašto si single? Doista, zašto sam single?
2. Kako to da si još uvijek single? Faza želim biti solo malo se odužila, plus toliko dugo sam solo da ni ne znam kako veze funkcioniraju.
3. Kako se osjećaš znajući da se tvoji prijatelji žene/udaju? Situacija je sljedeća: imam (skoro) 20, moji prijatelji su u ozbiljnim vezama neke 3-4 godine, upoznali su svoje polovice s obiteljima, neke cure su u drugom stanju, neki žive zajedno, ajde još se nitko nije oženio, ali moja majka je mene imala u godinama u kojima sam sada ja. U vezi toga osjećam se zaostalo.
4. Voliš li biti sam/a? Više ne. Bila sam nekih godinu dana u fazi da želim biti solo i baš mi je bilo super, ali sada mi nedostaje ta jedna osoba iz više razloga. U mojim godinama, tj. u situaciji kada si jako dugo solo, dojadi ti jer nedostaje ta ljudska bliskost.
5. Želiš li da ti smjestim nekog? Joj ne znam baš, zadnji put nije dobro završilo.
6. Što radiš na Valentinovo? Da vidim, to je srijeda, znači ništa. Ili ću učiti za ispite ili ću pisati ispit. Općenito isto ne radim ništa posebno.
7. Jesi li usamljen/a? Jesam. Kako je dobar osjećaj priznati sama sebi.
8. Misliš li da su tvoji standardi previsoki? Možda malo, ali u principu ne. Ne tražim u osobi nešto što joj ja ne mogu uzvratiti.
9. S kime ideš u kino? Ne idem često u kino, a kad idem u pitanju je obitelj ili prijatelji.
10. Kako je to jesti sam/a? Volim jesti sama, ali uvijek kuham za više pa bi bilo lijepo da to ne mora ostati za psa. Osoba sam koja je alergična na mljackanje, pričanje punih usta i nepotrebno kritiziranje hrane, tako da jedva čekam priliku da jedem sama.
11. Što misle tvoji roditelji? Majka misli da sam časna sestra, tata valjda da je to okej.
12. Jesu li razočarani? Ne bih rekla da su razočarani. Iskreno rečeno, ne znam očekuju li išta ili ne, ali u šali sam im više puta dala do znanja da će se ili načekati ili ni ne dočekati.
13. Želiš li izaći sa mnom i mojim dečkom/curom da ti budemo wingmen? Ponavljam, zadnji put je loše završilo tako da ne hvala.
14. Što radiš vikendima? Ili sam s obitelji, ili na nastupu, ili putujemo, ili odmaram, ili učim... Aha, čekate da kažem da izlazim, a ne ne.
15. Koliko si često na Tinderu? Mislim da sam par puta otvorila neku dejting aplikaciju, više iz dosade i manja komunikacije nego želje za pronalaskom nekog. Upoznala sam fora ljude, ali bila sam svjesna da neću tako pronaći nekog ozbiljnog.
16. Kontaktiraš li noću bivše? Ne, čestitam im rođendan i to je uglavnom to.
17. Koliko često izlaziš? Rijetko. Moji izlasci svode se na fešte nakon nastupa (to je nešto kao izlazak i to obožavam) što je oko 30-ak puta godišnje, izlazim jednom u tri mjeseca s prijateljicama i eventualno ako se počastim šetnjom gradom.
18. Razmišljaš li ikad da bi se trebao/la više eksponirati? Da, ali iz nekog inata ne želim. Ne želim se osjećati jeftino (ne kažem da su drugi jeftini ako se eksponiraju, to sam samo ja i moj mozak) jer ne želim započinjati nešto temeljem eksponiranja.
19. Znaš li da Netflix nije posebna osoba? Znam i da fictional characters nisu opcija, ali svejedno moram učiti o komunikaciji i odnosima među ljudima od nekud kad već ne mogu iz svog primjera.
20. Misliš li da možda imaš problem? Definitivno, samo nisam sigurna koji problem je glavna kočnica.
21. Vjeruješ li u ljubav? Želim vjerovati u ljubav. Sigurno sam već negdje odgovorila na ovo pitanje, a trenutno razmišljam ovako: ljubav je nešto imaginarno, afekt. Želim vjerovati da mogu ostvariti ljubav prema osobi kao što ostvarujem ljubav prema plesu. Ljubav i voljeti nije isto, barem meni nije. Vjerujem u značenje glagola voljeti.
22. Jesi li ikad jako, jako tužan/tužna? Jesam, no nije uvijek vezano uz činjenicu da sam solo.
23. S kime ideš na zabave? Prijateljima ili rodbinom.
24. Zar se stvarno s nikime ne viđaš? Stvarno. Preporučam svim samcima da stvarno odvoje vrijeme za sebe, malo detoksikacije i tako.
25. Jesi li jednostavno odustao/la? U nekoliko navrata jesam, nije ni da se sad trudim.
26. Je li teško upoznavati ljude u tvom gradu? Ma nije, stvar je u tome da ja ne izlazim, a i kad izlazim ne znam prilaziti ljudima i upoznavati ljude koji bi mi zapravo odgovarali.
27. Shvaćaš li koliko si hrabar/hrabra? Ne shvaćam zbog čega sam hrabra? Je'l mi može netko objasniti?
28. Kad imaš vremena upoznati nove ljude? U hodu, kao nastupi, putovanja, javne aktivnosti, nemam pojma.
29. Ideš li često na spojeve? Ne, ne idem uopće.
30. Gdje misliš da ćeš nekog pronaći s takvim stavom? Iskreno, dugo sam mislila da ću pronaći nekog na tim feštama jer stvarno je riječ o dosta ljudi s kojima imam nešto zajedničko i mojih su godina. Iako sam inače povučena, na tim događajima sam najotvorenija, a i dalje nikog ne upecam.
31. Radiš li previše? Možda bi bilo bolje da više radim i ne mislim o ovome.
32. Zašto misliš da si sam/a? Ne mislim, ja to znam. Nije isto kad su uz tebe roditelji, obitelj, prijatelji. Imati tu jednu osobu drugačije je, cijeli odnos je drugačiji i mislim da svakoj osobi treba ta jedna osoba uz njih.
33. Treniraš li? Plešem, da. Mi to ne zovemo trening nego proba, ali koncept je isti.
34. Čekaš li da se vratiš bivšem/bivšoj? Ne. Općenito mislim da je čekanje pasivna radnja koja nije baš dobra u ovoj situaciji, trebaš se potruditi da nešto postigneš. Dakle ne čekam i ne bivši.
35. Vjeruješ li u srodne duše? Vjerujem, ali ne u ljubavnom smislu. Vjerujem da svatko ima više srodnih duša u svijetu, samo što smo ograničeni prostorom i vremenom i jako ih rijetko pronalazimo. Moja teorija je da postoji osoba s kojom si karakterno savršeno odgovaraš odnosno nadopunjuješ i da možete skladno funkcionirati. Postoji i osoba koja ti je karakterno identična i možete se savršeno razumjeti. A postoji i treća osoba koja uz tebe, odnosno ti uz nju, postajete najbolje verzije sebe i to je najbliže općem poimanju srodnih duša. Od te tri vrste srodnih duša, najvjerojatnije ćete pronaći samo jednu, ali zato ćete vjerojatno pronaći četvrtu vrstu, a to je osoba s kojom želite provesti ostatak života.
36. Jesi li zapravo sposoban/na voljeti nekog osim sebe? Jesam. Govore da ne možeš voljeti druge ako najprije ne voliš sebe. Vjerojatno sam i ja to napisala negdje, ali malo ću se ne složiti s time. Možda sam u krivu, ali mislim da kroz drugu osobu mogu naučiti voljeti i sebe.
37. Kako još uvijek nisi pronašao/la nekog? Više je faktora, zaključimo samo da sam preoprezna (ili naprosto nezanimljiva i evolucija je napokon odlučila riješiti se nepotrebnih gena).
VOUS LISEZ
Dnevnik pitanja
AléatoireAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!