Funny questions tag

130 10 161
                                    

Bokić!

Evo me nakon dugo vremena, stvarno mi je žao što je prošlo gotovo mjesec dana od zadnje objave. Kako je počela škola, tako su počele i svakodnevne obaveze. Od ponedjeljka do petka mislim samo na školu, a subotom i nedjeljom zaokupljena sam nastupima. Još k tome, nemam inspiracije za pisanje, ali zato imam motivaciju zbog svih Vas i hvala Vam na tome. Pišite mi u komentare ako imate neki prijedlog za pisanje. Ako se slažete, mogu napisati nekakav osvrt tj. ispričati Vam kako ću se provesti na ovogodišnjem Interliberu, maturalcu, možda čak i državnim smotrama ako Vas zanima... Da ne duljim više, za danas sam pripremila 17 "smiješnih" pitanja na koja ćemo odgovarati. Krenimo sa smijehom!


1. Kada je tvoj rođendan? 11.02.

2. Tri omiljene boje? plava, crvena, srebrna

3. Tri omiljena citata? Imam dvije bilježnice sa citatima i pun fascikl izrezanih citata iz časopisa, a trenutno su mi najdraži: Život se ne mjeri brojem udisaja, već brojem trenutaka koji nam oduzimaju dah. Don't make me walk when I want to fly. Koliko je ljubavi u srcu, toliko bi hrabrosti trebalo biti u životu.

4. Tri kvalitete koje cijeniš kod prijatelja? iskrenost, podršku i humor

5. Voliš li svoje ime? da, jako

6. Koji je tvoj neostvareni san? Dobro pitanje... najprije napisati do kraja, a zatim i objaviti knjigu.

7. Šminkaš li se? da

8. Što te rasplače? Neke potresne situacije i kada me netko bližnji podcijeni i izvrijeđa zbog stvari koje nemaju veze s vezom.

9. Tri omiljena slatkiša? raffaello, skittles, twiks

10. Tri omiljena jela? lazanja, biftek, lignje na pariški

11. Tri omiljena pića? voda, limunada, ledena kava

12. Reci 10 stvari o sebi? 1)nadimci su mi Anči, Mala, Ribica i Petarda 2)volim životinje 3)nosim naočale i leće 4)omiljeni strip mi je Alan Ford 5)obožavam kartati 6)volim se rolati 7)imam bujnu maštu 8)volim sarkazam 9)komplicirana sam 10)ovisna sam o plesu

13. Jesi li ovisnik o YouTube-u? nisam ovisnik o njemu, ali obožavam YouTube

14. Omiljene emisije? Galileo, Tvoje lice zvuči poznato, Znanost glupog

15. Što te razbjesni? Nepravda na koju nitko ne reagira, provokacije koje nisu na mjestu i nemaju apsolutno ni malo smisla.

16. Što te razveseli? Sitnice i ono što me posebno razveseli su pohvale iskusnih u trenutku kad to ne očekujem te ukazano povjerenje.

17. Tri zabavne stvari koje voliš raditi? raditi origami, fotografirati, darivati, a sad koliko su zabavne procijenite sami XD


Dnevnik pitanjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora