Bokić!
Vrijeme je Došašća. Razdoblje godine kada se skuplja obitelj, misli na druge i vlada sreća. Neću se truditi napraviti dobar uvod, danas mi baš i ne ide. Zadnji Božićni Q&A napravila sam prije dvije godine. Drago mi je da ga mogu obnoviti i nadopuniti novim pitanjima.
1. Koji ti je najdraži božićni film? "Kako je Grinch ukrao Božić". Pogledala sam dosta prozirnih božićnih filmova i samo su naporni. Grinch je neki klasik koji sam prvi put pogledala prije 4 godine, i najviše mi se sviđa. Osim tog filma, za Božić volim napraviti maraton Harry Potter filmova jer mi nikad neće dosaditi. Sam u kući više nije zanimljiv.
2. Jesi li ikada doživjela bijeli Božić? Jesam, kada sam bila manja, znači prije nekih 13 godina. Zime mojeg ranog djetinjstva bile su bijele, sanjkala sam se ulicom, grudala i radila snjegoviće u dvorištu. Već godinama snijeg nije zapao na sam Božić, ali jako se dobro sjećam topline doma i bjeline pahulja koje sam gledala kroz prozor.
3. Gdje obično provodiš božićne praznike? Uvijek kod kuće uz jednodnevne izlete.
4. Koja ti je najdraža božićna pjesma? Bila i ostala "Feliz Navidad". Nije prva pjesma koje se sjetim, ali moram si ju pustiti za potpuni ugođaj.
5. Otvaraš li darove na Badnju večer? Ne. Darovi se kod mene otvaraju na božićno jutro. Strpljiva sam osoba i ne bi mi bio problem gledati ih tri dana ispod drvca.
6. Možeš li imenovati sve sobove Djeda Mraza/Božićnjaka? Rudolf, Comet, Cupid, Dancer, Blitzen. Nažalost, nisam se sjetila svih. Nedostaju mi Dasher, Donner, Prancer i Vixen.
7. Kojim božićnim običajima se veseliš ove godine? U mojoj je obitelji običaj da sestra i ja kitimo drvce i pomažemo tati oko jaslica. Veselim se što ćemo za to vrijeme puštati božićne pjesme i snimati za uspomenu kao i svake godine. Možda me najviše veseli paljenje svih četiriju svijeća na adventskom vijencu.
8. Je li tvoje božićno drvce živo ili umjetno? Uvijek živo. Kod umjetnog bi mi nedostajao miris koji me asocira na Božić. Iglice nisu problem, zapravo je fora zvuk kada ih usisavam.
9. Koje ti je omiljeno božićno jelo? Fritule. Mogu ih jesti cijele godine, ali za Božić imaju poseban okus. Ne volim baš puricu ili francusku salatu.
10. Budi iskren/a, voliš li više davati ili primati poklone? Više volim davati poklone. Kada ih primam, neizmjerno sam zahvalna i ne znam kako da se zahvalim pa 500 puta ponovim "hvala" i onda mi je neugodno. Kada darujem, najljepši je trenutak kada se osobi svidi poklon i ugodno se iznenadi.
11. Koji ti je najdraži božićni poklon koji si primila? Svi pokloni su mi dragi. Stvar je u tome da svake godine bilježim što sam dobila jer zaboravim. Do sad mi je najdraži poklon bio orašar kojeg mi je sestra poklonila prošle godine.
12. Koje mjesto smatraš idealnim za posjetiti za božićne praznike? Salajland i Finsku. Nisam bila neki obožavatelj lampica i gužva, tako da sam bila prilično bezvoljna kada sam posjetila Salajland. Međutim, sada mi je žao što nisam bila više zainteresirana i slikala se više jer je to stvarno savršeno mjesto za božićne praznike. Definitivno to moram ponoviti, ali kako treba.
13. Jesi li profesionalac u omotavanju poklona ili si antitalent? Profesionalac. Ima dosta videa sa fora ukrasima za poklon, ali moja mama je profić od koje sam najviše naučila.
14. Božićna uspomena koju ćeš zauvijek pamtiti? Nije baš najsretnija, ali nikad neću zaboraviti potrese prošle godine. Nisu bili baš na Božić, ali do Sveta Tri Kralja smatra se božićno vrijeme. Prvi potres nam je obezglavio rimskog vojnika na jaslicama, a drugi potres smo primijetili jer su se kuglice na boru jako njihale.
15. Što te navelo da otkriješ istinu o Djedu Mrazu/Božićnjaku? Nemam pojma. Imam fora iskustva s posjetom Djedu Mrazu i pisanja pisama sa željama. Mislim da sam imala 4 godine, netko me pitao što će mi Djed Mraz donijeti. Mrtvo hladno odgovorila sam da on ne postoji, a moj stariji bratić gledao me u čudu. Kako sam otkrila da ne postoji, stvarno ne znam.
16. Što čini Božić posebnim za tebe? Zajedništvo i bliskost. Za Božić ljudi pokazuju svoju velikodušnost više nego u ostatku godine, što me tjera na pomisao da postoji dobro, ima dobrih ljudi i nade da učine svijet boljim, barem na taj jedan dan. Moja obitelj čini Božić posebnim za mene.
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!