This or That for students

22 5 53
                                    

Bokić!

Trenutno sam na faksu, zakasnih na predavanje tako da slušam online verziju u knjižnici. Naravno da surfam više nego što pratim predavanje. Pripremila sam 20-ak this or that pitanja za učenike i studente. Ako imate ideje za pitanja ili tagove, bilo bi mi drago da pišete prijedloge u komentare. Uživajte!

1. Odmah početi pripremati rad/plakat/prezentaciju/seminar ILI čekati zadnji tren?      Češće sam počinjala sa radom u zadnji tren, ali definitivno je bolje i težim početi čim ranije.

2. Engleski ILI matematika?       Engleski.

3. Tjelesni ILI likovni?           Tjelesni, bar što se tiče srednje škole.

4. Biologija ILI povijest?             Povijest. Volim i jedno i drugo, ali sveukupno gledano, draže mi je bilo slušati satove povijesti i pisati ispite iz povijesti.

5. Grupni rad ILI samostalni rad?             Samostalni rad. Možda sam jednom u svojih 13 godina školovanja bila u efikasnoj grupi u kojoj nisam jedino ja radila, a svi pokupili iste zasluge.

6. Umjetnički projekti ILI znanstveni projekti?            Umjetnički.

7. Zaboraviti olovku ILI zaboraviti bilježnicu?               Olovku. 

8. Profesor naglas čita tvoje odgovore iz testa ILI profesor naglas kaže tvoju ocjenu?            Neka čita ocjenu.

9. Autom do škole/faksa ILI busom?                Do srednje mi je bilo super putovati busom, sada preferiram auto zbog divnog rasporeda i cesta.

10. Neuredan ormarić (sa hrpom nepotrebnih stvari) ILI uredan ormarić?             Moj je uvijek bio uredan i 90% vremena prazan.

11. Olovka ILI tehnička olovka?          Tehnička i to sa špicom 0,7 jer ljepše piše i nikome ne moram dati špice jer svi imaju 0,5.

12. Zadaci višestrukog izbora ILI  esejska pitanja?               Ovisi o predmetu i gradivu. Nemam preferenciju jer stvarno ovisi. Npr. iz povijesti su mi esejska super, ali iz politike i gospodarstva draža su mi bila na zaokruživanje.

13. Rokovnik, planer ILI bilješke na mobitelu/laptopu?            Planer.

14. Postepeno spremanje ILI spremanje dokumenata nakon što ga napravimo do kraja?           Kad jednom zeznete, naučite da je postepeno spremanje jedini ispravni postupak.

15. USB ILI mail?           Oboje, mail je uvijek rezerva, ali primarno biram USB.

16. Online nastava ILI nastava uživo?           Uživo.

17. Jednodnevni izleti/ekskurzije ILI višednevni izleti/ekskurzije?              Višednevni.

18. Pobjeda u utrci ILI pobjeda u debati?             U debati.

19. Usmeni iz engleskog ILI matematike?             Engleskog.

20. Domaća zadaća ILI zadatak za vrijeme nastave?             Ovisi je li za ocjenu i koliko vremena imamo. Ma nek' bude za vrijeme nastave.

21. Veliki razred ILI mali razred?            Veliki, 24 učenika mi je bilo super.

22. Skora prošlost ILI davna prošlost?               Skora, zadnjih stotinjak godina mi je bilo najzanimljivije, a iz davne prošlosti super su mi neki dijelovi.

23. Kemija ILI biologija?               Ovisi o gradivu, ponekad jedno, ponekad drugo. Kad ne bi bilo biljaka, odabrala bih biologiju, ali ima tako da kemija.

24. Geometrija ILI algebra?                Hahahaha. Što god da odaberem, pogriješit ću. Ajde geometrija s obzirom da mi je u srednjoj bila zabavna. I algebra je fora do kad ne počnu komplicirati.

25. Odbojka ILI badminton?               Badminton.

26. Fakultet ILI srednja škola?              Što se tiče učenja, radnog tjedna i tome sličnog, definitivno srednja škola. Što se tiče atmosfere i društva, fakultet.

Dnevnik pitanjaWhere stories live. Discover now